Hallo mede gamers, Op dit moment ben ik druk bezig met mijn afstudeeronderzoek naar (online) koopgedrag bij een nieuwe fiets. Ik heb een enquête uitgezet en heb nog erg veel response nodig, dus ik zou jullie hulp enorm waarderen. De enquête is gemakkelijk binnen 5 minuten in te vullen en je maakt ook nog eens kans op een VVV bon van €50. Vragen of opmerkingen zijn natuurlijk ook altijd welkom. Hier de enquête: http://goo.gl/forms/V6GaETTVjp Bedankt voor het invullen! Rolopo
Heb hem voor je ingevuld , succes met je onderzoek. Heb laatst zelf een vragenlijst moeten versturen, misschien zou je volgende keer naar Typeform.com kunnen kijken. Klikt veel gemakkelijker weg
Done. Koop niet zo snel een nieuwe fiets, maar als ik er een koop, wil ik er wel even op kunnen zitten / rijden, ivm hoogte / zithouding / degelijkheid v/d fiets / service. Winkel dus.
;Ingevuld, laatst nog een fiets gekocht van een junk in Utrecht voor €3,8. Hij kwam langs op het goede moment Vragenlijst wel ingevuld natuurlijk als ik echt een goede fiets zou willen kopen.
Haha dat is wel erg goedkoop. De vragenlijst gaat over een nieuwe fiets, en hoe je die zou kopen. Dus ervaring met het kopen van een nieuwe fiets is natuurlijk geen vereiste. Bedankt voor het invullen!
Ha klopt, naast fanatiek gamer ook fanatiek fietser, dus overal actief. En natuurlijk wil ik wel genoeg response krijgen, wat goed lijkt te lukken. Waarvoor heel erg bedankt iedereen hier!