1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Net] YouTube

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 8 mrt 2009.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Volgens mij heb je die andere gast hier weggejaagd :+
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Mij niet... Ik vind Recks video's awesome :D
    Ik na het maken van een Pokémon Hologram; 'Trust me, I'm an engineer!' XD

     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2016
    L.A., AnubisNefer en Jorrie vinden dit leuk.
  3. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    O je bedoelde mij?

    Nee hoor, ik gaf jullie gewoon even een break. Maar we gaan weer gezellig verder.

     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb er een paar gekeken, met moeite. Het is niet mijn stijl, ik vind het niet plezierig kijken en eerlijk, het interesseert me totaal niet qua content. Maar dit is allemaal persoonlijk natuurlijk.

    Je doet je eigen ding, zet het Online en dat doe ik je niet na. Have fun man. ;-)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528


    SHIT KEEPS GETTING BETTER AND BETTER
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Madd Monkey a.k.a. Gekke Aap vindt dit een ziek filmpje kill! Gewoon fittie tussen clown en sheikh. Wollah zieke filmpje
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je vergeet de capslock k*'t!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Shit =( #failfish
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik ga elke keer stuk als ie zegt: TIS EEN PRANK,TIS EEN PRANK!!

    Je zou eigenlijk zijn zusje moeten ketsen #gaat fout. Zwanger maken en dan zeggen dat het een prank was en nooit meer bellen.
     
    Lethal AK47, Maddmonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  10. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat mag.

    Ik kots en walg over alles met #PRANK / #MINECRAFT / #CODHITSTREAK!@!@OMGGGGGZ

    Het is voor een bepaald publiek bedoeld - krijgen voornamelijk tof en leuk commentaar vanuit de 25+ <> 30+ community, organisatoren en game ontwikkelaars -

    En mensen die wat jonger zijn willen alleen maar op click bait klikken van top 10 tieten en bar fights.

    Hoewel we ook leuk commentaar krijgen van 12 jarige kids. Het varieert. Ja ach.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2016
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zit naar mijn mening echt teveel opgekropte woede in de posts van jou. Ooit op Xbox live te horen gekregen dat een 12 jarig kind jouw moeder gaat verkrachten ofzo?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Jammer dat je alleen maar af gaat op simpele pixels op het scherm en zo je mening vormt.

    Ik denk dat als je met mij zou praten in het echt, het allemaal mee valt. Kom eens naar een beurs wij waar filmen, kunnen we rustig een praatje maken ;)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sommige van ons kunnen zelfs humor herkennen op basis van pixels. :+
     
  14. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Thank god! :D
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Denk dat ie gewoon jaloers is. 174 abonnees vs 234.000 van onze boy armo is ook niet te doen natuurlijk.
     
  16. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik weet nog toen ik hier kwam in 2004. XBW was de shit.

    Mensen van de oude garde, iedereen hield elkaar in check, mensen kwamen voor elkaar op (lang verhaal, maar mensen waren er voor elkaar)

    Nu? Alleen maar giftige ratjes die, niet inhoudelijk op mijn reacties ingaan. Alleen maar 'steken, steken' op de man. Er zal eens inhoudelijk worden gereageerd op mijn post. Ik heb nog een enkele normale reactie gezien op mijn responses.

    Vind je het gek dat XBW is leeg gelopen? Ik spreek nog de oude garde zat (en ik heb ze ook deze posts laten zien) en allemaal schudden ze met hun hoofd van verbazing.

    Ik blijf gewoon m'n video's posten; je weet dat je niet hoeft te reageren? Vind je het niks? Klik dan op de volgende video. Vind je het wel wat en kan je je hormonale zelf niet inhouden? Houd dat dan ook voor jezelf.

    Al die sneue opmerkingen 'je bent gewoon jaloers', 'misschien moet je wat minder aanvallend reageren' (zitten we weer op het schoolplein? Sjees) Misschien moeten jullie eens lezen wat ik tik in plaats van je pik tevoorschijn halen om te laten zien hoe groot hij is.

    Kindjes.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Als jij je video's voor het publiek vrij maakt en deze ook deelt op het internet, dan moet je in mij ogen ook weten dat je tegen zulke commentaar zal lopen.

    Ongefundeerd, inhoudelijk of niet. Mensen gaan commentaar leveren en niet alles zal rozengeur en maneschijn zijn. Dat is een feit. So man up, shut the f*ck up and just deal with it, so to speak.

    Als wellicht meerdere mensen aangeven dat er een bepaalde 'woede' cq venijn in je posts zit, dan kan je dat toch niet zomaar wegwuiven? Dat vind ik zelf gefundeerde commentaar waar ik zelf wat aan zou doen. Je schuift het zo weg?

    Vind je het gek dat xbw leeg loopt heeft meerdere redenen, maar het zal niet voor het grote deels te verwijten zijn aan de sfeer hier. New media is een feit. Mensen halen hun info elders vandaan, dat zou jij moeten weten.

    Het feit dat je dat moet meenemen, moet aantonen en dan ook nog is eindigen met 'kindjes' maakt jouw geen haar beter dan diegene waarvan jij zegt dat er geen normale commentaar geleverd wordt. Je doet eigenlijk precies hetzelfde.

    Ik heb ook op jouw filmpjes gereageerd en heb meerdere gekeken. Jammer, het is niet mijn stijl. Enfin, maar ik vind het wel tof dat je ze maakt. Dat doe ik je niet na. Maar vind je zelf niet dat je jezelf minder toegankelijk maakt met deze post?

    Het voedt naar mijn mening alleen maar datgene wat eerder is aangegeven... ;-)
     
    Maddmonkey en Jorrie vinden dit leuk.
  18. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    ^^

    Beter commentaar dan de anusridders die diep bij elkaar binnen zitten.

    En ik wuif weg wat ik wel wil wuifen. Ben jij een(mijn internet)therapist? Hah.

    Ik verwijt het zeker hier aan de sfeer. Zie alleen maar dezelfde members reageren met 100% downey opmerkingen. Mensen krijgen niet echt een mooi beeld van dit forum zo.

    Er word wat geplaatst met goede wil en dit zijn de eerste onvriendelijke reacties

    Dit zijn toch gewoon Dumpert/Fok opmerkingen. Iemand plaatst/zegt wat en dit is de respons.

    En dan verwijten dat ik mijzelf moet inhouden om mij niet tot hun standaard te verlagen? Dus eigenlijk ben je het ermee eens dat de opmerkingen van triest niveau zijn, maar durf je dat niet openbaar te verkondigen (bang voor represailles?)

    Verder, mijn opmerkingen in dit topic zijn helemaal niet relevant voor de video's of het kanaal. Sterker nog; ze geven juist weer hoe ik normaal, verdedigend op een volwassen manier reageer en dat anderen zich, tsja...

    Ik geef XBW nog ~5 jaar voordat het van het toneel verdwijnt (zoals vele andere fora waar geen enkele moderator ingrijpt - en ik heb al een paar keer een post gemeld, maar die blijven gewoon staan)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2016
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je wuift weg wat je weg wil wuiven. Ben jij mijn internet therapist? Hah.

    Dus je bent ermee eens dat..... Ben je bang voor represailles?


    2 opmerkingen die nogmaal heel duidelijk voeden wat andere hebben aangegeven. Er zit een bepaalde 'woede' in jouw posts.

    Ik geef nergens aan dat ik het ermee eens ben, dat maak jij ervan. En bang voor represailles? Gozer. Now your pushing your credit. Mbt een goed forum beeld, ik durf te wedden dat er niet eens 0.2 procent van alle bezoekers in deze thread komen, laat staan nieuwelingen.

    Ik ga er inhoudelijk erop in en geef je tot 2x toe een compliment en jij haalt mij 2x neer in 1 post?

    Weet je wat? Bekijk het maar. Succes verder.
     
    Alexknl, Maddmonkey, Reckuuza en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Er zit echt een bepaalde woede en frustratie in je posts @ricepuppet
    Ook al heb je het misschien zelf niet eens in de gaten.

    Je spreek over oude garde, en dat je het hen allemaal hebt laten lezen? Ga verder, leg uit. Wie zei er wat? Nu word ik wel even benieuwd.
    Loop zelf namelijk ook vanaf het begin hier rond. Ik snap je punten, mbt leegloop en vergiftiging zeker.
    Maar je help hier zelf door zo'n toon op te gooien, niet bepaald mee.

    En om ook nog even members anusridders noemen. Nee, jij bent op deze manier een prima voorbeeld zoals het hier op XBW zou moeten.

    (En 5 jaar? Really? Dude, met een jaartje is het klaar hier. Laten we eerlijk zijn.)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2016

Deel Deze Pagina