1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    260 is wat Mark Bell bencht....

    Je komt volgens mij met je schenen tegen de bar aan bij die 2e rep. Wat kost zo een gym met zulke equiptment pm?

    Eindelijk 90 paused bench gedaan (kijken met audio, anders geen nut)

     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    aaaahw fuck. Ging ie wel goed? :+

    Je hebt gelijk, ik duw hem wat naar voren, zie het nu pas, tnx.

    Voor studenten kost het 10 euro per maand voor niet Northside leden en 15 per maand voor Northside leden (dan krijg je coaching, kan je ook 's ochtends etc). Ik betaal als dispensatielid 23 per maand. Vind je vast veel ;)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja hij ging echt smooth, schoot omhoog. Hoor je ook klein beetje, ik zei "hehe eindelijk!" en toen zag ik mn camera haha.

    Pfff moet echt ff zoeken of er niet zo een gym hier in de buurt zit man. Ze hebben nu 4 schijven van 20 weggehaald en nieuwe gezet. Alleen die nieuwe zijn veel groter dus ook hoger voor deadliften. Irritant als ik 180+ moet deadliften, dan zijn er niet genoeg schijven.
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hij heeft binnenkort een wedstrijd en wilde dan 275 gaan drukken zei hij. Zijn zoon tilt ook in de tweehonderd. Van de Putten heten ze.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Traint van der Putten bij jouw gym? :+

    http://goodlift.info/lifter.php?lid=2460

    Dat is idd wel 1 van wereldformaat en niet zomaar een 'opa' ;)

    @UpInSmoke0611 : wow that sucks big time.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha ja, daar ouwehoer ik altijd mee. Had ooit een heel verhaal van een kennis die hem leeuwenvlees te eten gaf ofzo :')
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vast 1 of andere pr... :+ Beltless Stiff Legged Deadlifts against bands with toes up 6x140kg.



    Dit is met 70% van mijn conventional deadlift. Die moet onderhand wel een stuk hoger zijn gezien dit gewicht.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Moet deze week maxen. 157.5kg squat.... matig tevreden en twijfel aan de diepte (vriendin zij dat ie net wel diep genoeg was, maar je kan het niet goed zien door de safety's. Ik denk niet dat ie diep genoeg was



    Grootste problemen:
    1) ik verlies echt al het vertrouwen bij zware gewichten.
    2) bar positie, dit is gewoon high bar. Deze week toch spelen met een lagere positie.
    3 ) Ik zak mi nog te weinig tussen mijn heupen.

    Moest ook maxen voor de bench, maar te veel pijn aan mijn schouder. Week 54 van de blessure nu <_<

    Vanmiddag maxen op sumo en vrijdag op de conventional, ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2016
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebt het vast een tijd terug verteld maar hoezo ben je naar high bar ? Schouders?
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister voor het eerst sinds heel lang weer eens naar de sportschool geweest.
    Was ook wel hard nodig. Conditie is afgelopen 1,5 jaar hard achteruit gegaan en wat kilootjes aangekomen (weinig beweging tijdens / naast office job).
    Wordt rustig aan beginnen en beetje gewend raken, voordat ik wat meer volgens schema ga trainen.
    Wil ook nog een Fitbit tracker (en mogelijk weegschaal), om m'n progressie beetje in te zien, alsmede m'n slaappatroon, wat ook niet meer al te best is.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    op een paar opwarmsets na al vanaf dag 1 geen low bar meer gedaan, idd door mijn schouder. Geƫindigd op 150 low bar en nu dus 157.5 high bar. Echter grote probleem blijft mijn torso. Bij high bar is de torque tot 160% van low bar. Dat zijn echt grote verschillen. Ik ga kijken of ik hem toch wat lager kan leggen. Ik vind het dan echt zo veel gemakkelijker om tegen de bar aan te drukken. Mijn coach wil dat ik hem in het midden leg, maar ik kan daar echt nergens een stabiele ligging vinden.

    @[2k]: niet te lang mee wachten. Twee weken inkomen en dan gaan.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Fuck my life, 220 gemist in de sumo.... 215 wel gehaald maar daar verloor ik een beetje mijn grip dus was er op en neer beweging. Heel veel woorden voor nog geen pr :+

     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog steeds spierpijn in mijn kuiten. :+
    Vandaag zelfs nog wat meer last van dan gister. Ondanks dat ik niet het idee had te hard van stapel te zijn gegaan.
    Oa wat cardio gedaan en leg press, maar voelde bij legpress niet dat ik in de buurt van mijn max kwam. Wellicht toch wat langzamer opbouwen.
    Ook wat arm trainingen gedaan en daarbij voelde ik veel sneller dat ik aan m'n max kwam. Van die spiergroepen echter totaal geen last.
    Nog ff kijken of ik vanavond de sportschool weer inga en dan vrijwel enkel armen/borst/buik wat ga trainen.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik denk net niet diep genoeg, lastig te zien met een 'losse' broek though.
    Volgende keer een legging aan ;)
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Aardig aan het beesten man! Hoe lang heb je er over gedaan om tot 215kg te komen? En hoeveel kg lukken 3, 5 en 8 reps?

    Zelf ben ik 4 maanden geleden serieus begonnen met de grote compound oefeningen. Momenteel zit ik op 80kg 3 reps benchpress, 70kg deadlift 8 reps (merk vooral dat mijn onderarmen nog te zwak zijn, zelf met reversed grip), 70kg squad 5 reps (80kg 3 reps lukt denk ik wel, maar nog niet geprobeerd).

    Mijn doel is om aan het eind van het jaar alles op minimaal 100kg te hebben :).
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gisteren 170kg geprobeerd. Spotter raakte me aan maar kan je verzekeren dat hij niet hielp. Het ding is dat veel spotters niet weten dat ik de rep kan grinden en op stickingpoint willen ze ingrijpen. Had hem zeker zelf, alleen ben niet tevreden met dept. Next time

     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beest! Echt knap man. Diepte kan ik wat moeilijk beoordelen (internet is traag hier....). Je verliest wel wat energie bij de walkout (vier wat onzekere stappen). Maar echt fors progressie aan het maken op de squat (licht jaloers).

    Zelf weer low bar geprobeerd, maar dat zit er met mijn schouder helaas nog steeds niet in. High bar it is. Sinds gisteren weer voorzichtig aan het benchen. Gisteren als zesde set 4x95 tegen een bands. Hier de set ervoor:



    Gisteren voor het eerst met bands gesquat om zo aan zwaardere gewichten te wennen:



    van de zijkant:

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja altijd ff wat zenuwen als je dat gewicht niet gewend ben toch. Reden waarom jij die bandsquats doet I guess.

    Bench gaat ook wat beter, handoff kon beter, verloor beetje spanning. Maar er was niemand.

     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    3 PRS in 3 dagen :)

    195
     
    Kevf vindt dit leuk.
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Internet hakkelt wat hier dus kan het niet goed zien. Maar ben wel erg nieuwsgierig wat je wilks is onderhand. Nog ingeschreven voor de DRC? De DRC is 2x zo groot als vorig jaar en alle plekken waren binnen een uur weg.
     

Deel Deze Pagina