1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, hard is toch echt niet meer hard als je een paar uur past level 30 bent. Dan raus je in je eentje door een level 30 missie heen.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit is toch echt niet voor casuals en PvE-ers zoals ik ... Geeft verder niks, I moved on :)
     
  3. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Waar zie je je gear score dan? Noobie me :p
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pas 12 april.
     
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    In mn eentje die darkzone in gaat nog best lekker. Gewoon alleen de focus op NPC's en verder uitkijken voor groepen en rogue's. Vaak als je 1 van die 2 alleen tegen komt is het oorlog. Volgens mij nog 3 of 4 levels tot DZ rang 30. Kan ik eindelijk ook bij die vendors terecht :+
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt makkelijk hoor. Ze noemde challenge mode ook een "heavily team coordinated mode", maar daar is ook weinig van waar.

    Enige is dat er geen checkpoints in zitten wat mensen met minder tijd wel in de weg staat om het te halen over meerdere dagen. Dat het te moeilijk is, is nergens in waar. "I moved on" komt op mij meer over als een excuus voor jezelf dan iets anders. Als je rustig de game zo nu en dan met vrienden opstart ben je binnen twee weken makkelijk op gear level 31.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat betekent gewoon dat ik geen zin heb in grinden voor gear levels. Voelt voor mijn doelloos. Ik wacht gewoon op de SP DLC (Tunnels) en start dan de game weer op. Tot die tijd speel ik andere games, wat ik leuker vind dan de endgame bij TD ... En welk excuus zou ik voor mijzelf nodig hebben :confused: ?
     
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja dat moet je liggen en ligt per persoon aan de game. Zijn maar enkele games voor mij die me zo trokken dat ik uren en uren kon spelen. World of warcraft, diablo 3, the witcher 3 en nu lijkt daar division bij te komen. Al is dat eigenlijk ook wel de minste. Maargoed hoe kut was diablo wel niet in het begin :rolleyes:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Iemand nog meer last van error code delta 2000098 ?
    Servers zouden down zijn, maar dat klopt natuurlijk niet.

    Probeer via een 4G hotspot in te loggen.
     
  10. Rossi

    Rossi Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een vraag over mijn dps. Ik heb twee keer de ak74 van de blueprint gemaakt. Basisdps is 83.544 vs 70.355. Als is de hoogste vol gooi met mods doet die 161.770 en mijn secundaire sniper 111.614.

    Als ik de lagere vol gooi met mods heeft die 177.909 en de sniper 170.688. Echter als ik dan naar secundair ga verandert mijn dps naar 132.044 en 111.614. Bij mijn andere ak/sniper is dit niet het geval.

    Wel heeft mijn lagere ak74 alle talent geactiveerd: Nauwkeurigheid (precisie +46%), Bruut (seconden lang +24% schade met headshots) en Zelfhulp (kritieke treffers genezen +3%).

    Weet iemand hoe dat verschil in dps komt? Door de talent met precisie misschien? Op vijanden doe ik met een kogel namelijk wel 300 minder schade, zo had ik getest.

    Ik heb dat ook weleens en na een of twee keer opnieuw, kan ik gewoon inloggen.

    Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat bedoel ik dus. Excuus was niet echt het goede woord. Meer dat jezelf onder casuals te scharen eigenlijk de content al afschrijven zodat je het niet eens hoeft op te starten en zodoende lekker andere games gaat spelen. Niks mis mee :) maar zo moelijk is de content echt niet. Challenge misschien, maar hard moet echt wel te doen zijn. Immers is 98% van de kopers "casual". Devs kunnen en zullen nooit voor de overige 2% content uitbrengen waar de rest pas maanden later van kan genieten.

    @Rossi nederlands? really?

    Sommige talents zoals headshot damage worden inderdaad meegenomen in de berekening van DPS, maar critical hit damage bijvoorbeeld niet. Ik ga hier geen ellenlange post maken over welke van de twee beter zou zijn en waarom. Weet alleen dat je echt niet naar DPS kan of moet kijken. Is de slechtste graadmeter in het hele spel.
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Juistem.. dps zegt niet zoveel. Ik zit net op 100k wat niet zeer hoog is. Alleen heb ik wel hoge crit change en crit damage. Dus die 100k zegt me vrij weinig! Vrienden van mij zitten op 150k ofzo en maken me soms belachelijk. Tot we laatst in de DZ gingen met zn 4e. Alles ging toch vrij snel neer :cool:
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Jammer dat ze geen recount/damage meter hebben. Ben wel benieuwd hoe dat er uit zou zien bij mijn groepjes. Zelf heb ik vaak de laagste gear rating, moet echt meer van die dailies/challenges gaan doen.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik moet maar eens 30 worden, van de week niet gespeeld ivm andere games :+

    Van de week maar eens kijken.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, zelfs accuracy wordt gebruikt voor dps.

    Heb zelf 132k/87k/23k qua verdeling. Armor op 60%, crit chance 30%, damage 87% en een vector met 13% health per seconde bij een kill, extra damage als health lager is (geweest) en headshot damage. Pulse heeft 28% crit chance increase en 81% crit damage en heal doet 50k health.

    Mooie is dat ik zo kan switchen als ik wil. Meer health, meer op electronics, meer op firearms. Allemaal geen probleem. Vind dat wel het fijnst :)

    edit: nu bv 129k/89k/27k met de rest nog steeds hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2016
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ja rounds per minute ook.. maar dan moet je wel alles raak schieten. Dus vind dat niet helemaal fair
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    rate of fire omhoog gooien is voor PvP anders zeer goed. Je bent 9/10 keer toch heen en weer aan het huppelen, healen en springen en dat allemaal binnen een paar meter van elkaar. Dan is de rate of fire heel goed om veel damage in korte tijd te doen.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Yeeeeaaaah! Level 30 :)


    ... en nu?
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De DPS-meter is inderdaad een beetje vreemd. Er worden stats meegenomen die niet mee geteld moeten worden en andersom. Volgens mijn stats zit ik op 193K DPS. Alleen mijn build is best wel gebaseerd op pulse dmg. Elke headshot worden ze pulse en doe ik extra dmg, ik krijg vaker wel dan geen crits en doe dan 70K dmg per schot. Sommige bosses in de Darkzone (In DZ06) schiet ik ook met 1 magazijn neer (mits alles raak is op z'n hoofd).

    Gisteravond ook nog de DZ gedomineerd (groep van 4). Overal waar we kwamen, we schoten iedereen neer. Speler of NPC, maakte niet uit. 3x manhunt in een half uur tijd (voor m'n gevoel dan) en dan spelers die na 8x (!?) dood te zijn gegaan nog steeds bleven proberen.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Game verwijderen en verkopen, want nu gaat de grind beginnen. :p
     

Deel Deze Pagina