Inderdaad, hard is toch echt niet meer hard als je een paar uur past level 30 bent. Dan raus je in je eentje door een level 30 missie heen.
In mn eentje die darkzone in gaat nog best lekker. Gewoon alleen de focus op NPC's en verder uitkijken voor groepen en rogue's. Vaak als je 1 van die 2 alleen tegen komt is het oorlog. Volgens mij nog 3 of 4 levels tot DZ rang 30. Kan ik eindelijk ook bij die vendors terecht
Echt makkelijk hoor. Ze noemde challenge mode ook een "heavily team coordinated mode", maar daar is ook weinig van waar. Enige is dat er geen checkpoints in zitten wat mensen met minder tijd wel in de weg staat om het te halen over meerdere dagen. Dat het te moeilijk is, is nergens in waar. "I moved on" komt op mij meer over als een excuus voor jezelf dan iets anders. Als je rustig de game zo nu en dan met vrienden opstart ben je binnen twee weken makkelijk op gear level 31.
Dat betekent gewoon dat ik geen zin heb in grinden voor gear levels. Voelt voor mijn doelloos. Ik wacht gewoon op de SP DLC (Tunnels) en start dan de game weer op. Tot die tijd speel ik andere games, wat ik leuker vind dan de endgame bij TD ... En welk excuus zou ik voor mijzelf nodig hebben ?
Ja dat moet je liggen en ligt per persoon aan de game. Zijn maar enkele games voor mij die me zo trokken dat ik uren en uren kon spelen. World of warcraft, diablo 3, the witcher 3 en nu lijkt daar division bij te komen. Al is dat eigenlijk ook wel de minste. Maargoed hoe kut was diablo wel niet in het begin
Iemand nog meer last van error code delta 2000098 ? Servers zouden down zijn, maar dat klopt natuurlijk niet. Probeer via een 4G hotspot in te loggen.
Ik heb een vraag over mijn dps. Ik heb twee keer de ak74 van de blueprint gemaakt. Basisdps is 83.544 vs 70.355. Als is de hoogste vol gooi met mods doet die 161.770 en mijn secundaire sniper 111.614. Als ik de lagere vol gooi met mods heeft die 177.909 en de sniper 170.688. Echter als ik dan naar secundair ga verandert mijn dps naar 132.044 en 111.614. Bij mijn andere ak/sniper is dit niet het geval. Wel heeft mijn lagere ak74 alle talent geactiveerd: Nauwkeurigheid (precisie +46%), Bruut (seconden lang +24% schade met headshots) en Zelfhulp (kritieke treffers genezen +3%). Weet iemand hoe dat verschil in dps komt? Door de talent met precisie misschien? Op vijanden doe ik met een kogel namelijk wel 300 minder schade, zo had ik getest. Ik heb dat ook weleens en na een of twee keer opnieuw, kan ik gewoon inloggen. Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ja dat bedoel ik dus. Excuus was niet echt het goede woord. Meer dat jezelf onder casuals te scharen eigenlijk de content al afschrijven zodat je het niet eens hoeft op te starten en zodoende lekker andere games gaat spelen. Niks mis mee maar zo moelijk is de content echt niet. Challenge misschien, maar hard moet echt wel te doen zijn. Immers is 98% van de kopers "casual". Devs kunnen en zullen nooit voor de overige 2% content uitbrengen waar de rest pas maanden later van kan genieten. @Rossi nederlands? really? Sommige talents zoals headshot damage worden inderdaad meegenomen in de berekening van DPS, maar critical hit damage bijvoorbeeld niet. Ik ga hier geen ellenlange post maken over welke van de twee beter zou zijn en waarom. Weet alleen dat je echt niet naar DPS kan of moet kijken. Is de slechtste graadmeter in het hele spel.
Juistem.. dps zegt niet zoveel. Ik zit net op 100k wat niet zeer hoog is. Alleen heb ik wel hoge crit change en crit damage. Dus die 100k zegt me vrij weinig! Vrienden van mij zitten op 150k ofzo en maken me soms belachelijk. Tot we laatst in de DZ gingen met zn 4e. Alles ging toch vrij snel neer
Jammer dat ze geen recount/damage meter hebben. Ben wel benieuwd hoe dat er uit zou zien bij mijn groepjes. Zelf heb ik vaak de laagste gear rating, moet echt meer van die dailies/challenges gaan doen.
Ik moet maar eens 30 worden, van de week niet gespeeld ivm andere games Van de week maar eens kijken.
Ja, zelfs accuracy wordt gebruikt voor dps. Heb zelf 132k/87k/23k qua verdeling. Armor op 60%, crit chance 30%, damage 87% en een vector met 13% health per seconde bij een kill, extra damage als health lager is (geweest) en headshot damage. Pulse heeft 28% crit chance increase en 81% crit damage en heal doet 50k health. Mooie is dat ik zo kan switchen als ik wil. Meer health, meer op electronics, meer op firearms. Allemaal geen probleem. Vind dat wel het fijnst edit: nu bv 129k/89k/27k met de rest nog steeds hetzelfde.
rate of fire omhoog gooien is voor PvP anders zeer goed. Je bent 9/10 keer toch heen en weer aan het huppelen, healen en springen en dat allemaal binnen een paar meter van elkaar. Dan is de rate of fire heel goed om veel damage in korte tijd te doen.
De DPS-meter is inderdaad een beetje vreemd. Er worden stats meegenomen die niet mee geteld moeten worden en andersom. Volgens mijn stats zit ik op 193K DPS. Alleen mijn build is best wel gebaseerd op pulse dmg. Elke headshot worden ze pulse en doe ik extra dmg, ik krijg vaker wel dan geen crits en doe dan 70K dmg per schot. Sommige bosses in de Darkzone (In DZ06) schiet ik ook met 1 magazijn neer (mits alles raak is op z'n hoofd). Gisteravond ook nog de DZ gedomineerd (groep van 4). Overal waar we kwamen, we schoten iedereen neer. Speler of NPC, maakte niet uit. 3x manhunt in een half uur tijd (voor m'n gevoel dan) en dan spelers die na 8x (!?) dood te zijn gegaan nog steeds bleven proberen.