1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Eerste heb ik altijd als ontbijt.

    Best breakfast ever
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Koolhydraten: friet friet friet
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Tarwebrood met 20 of 30+ kaas.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Vraagje aan de brede mannen hier!
    Ik ben 1.90 lang en ben al van 67/68 naar de 74 kg gegaan. Voornamelijk spiermassa.
    Om verder te groeien moet ik beter en vooral meer eten.
    Wat betreft eiwitten zit ik op zo'n 150 a 170 gram per dag, maar wat kan ik het beste eten
    om genoeg koolhydraten binnen te krijgen, het liefst 3200 a 3500 per dag.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Havermout, pannenkoeken, pasta, rijst...succes
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    http://forum.xboxworld.nl/threads/fitness-bodybuilding-etc-deel-9.175607/page-69#post-5390656
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En nu 6 weken van de DRC verwijderd (powerlifting meet). Baal als een stekker dat benchen nog steeds nauwelijks wil. Al gaat het wel iets beter. Met de Swiss bar kan ik 60kg redelijk pijnloos drukken. Als ik op de DRC minder dan 100 moet gaan benchen wordt het ws een empty bar. Ik wil niet dat mensen een beurt onder de 100 serieus nemen :+

    Deadlifts gaan lekker. Dit was de 5e dag trainen en de zesde set en na zware squats.



    Squatten gaat wel ok maar niet goed genoeg van iemand van mijn formaat. Nu iig 1x per week met bands aan het squatten om zo wat aan de zwaardere gewichten te wennen. Met name last om spanning te houden in het zakken.



    en nog een gymbro pr :+

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vandaag mijn squat pr nog eens gedaan. Echter dan op mijn vijfde dag squatten:



    Zo zag ie er de vorige keer uit en dat was op een maandag (eerste dag liften):



    Al veel beter, maar het kan ook nog veeeeeel beter.

    Sumo met 200kg wordt wel echt easy onderhand:

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een faalweek achter de rug.. CNS is helemaal dood. Tijd voor deload..

    Eerst een te zware 160 amrap..



    Dan een failed bench PR attempt van 95...



    En gisteren een failed deadlift attempt van 200

     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2016
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je doet 531 toch? Dan is toch elke 7e week automatisch een deload? Zonde dat je ze niet haalde. Wat punten die ik zie:

    squat: hou er rekening mee dat je als ooit een wedstrijd draait je gestrekt moet beginnen. Nou zijn ze er niet heel streng in als de knieeen een kleine hoek hebben, maar bij jou zijn de knieën nog fors gebogen.

    bench: techniek is echt verbeterd! Je polsen lijken echter aan de binnenkant van je ellebogen te zitten wanneer de barbell je borst raakt. Hiermee ontstaat er dus een kleine momentarm (is dat wel Nederlands? :+) tussen je elleboog en je pols. Ik zou hem 1 of 2 vingers breder vast pakken.

    deadlift: te weinig spanning op je schouders/bovenrug wat je ziet doordat je schouders als het ware helemaal los komen te hangen van je romp. Dat is vaak idd een teken van vermoeidheid :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ahhh goed dat je het zegt. Maar dat komt door het squatrack, zei ik volgens mij al een keer en jouw oude rack had hetzelfde probleem. Ik kan niet gestrekt eruit stappen. Maar ik zal erop letten en er automatisme van maken recht te staan, goede tip! Zal de andere tips ook meenemen. Nu eerst maar deloaden.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heren vraagje. Ik sport al een tijd maar nooit op eten oid gelet omdat ik het zo wel goed vond. Nu ben ik maandje of 8 terug gestopt met roken en ben ik wat vet aangekomen. Het is niet veel maar buikje mag eraf. Ben nu goed op aan het letten met mijn koolhydraten / calorieen / eiwitten die ik per dag eet. Alleen mijn eiwitten moeten hoger i.v.m dat ik mijn spieren zoveel wil behouden. Ik zit nu rond de 88 / 90 gram per dag. Welke shake is goed om dit te boosten zonder veel calorieen in te nemen? Weeg nu 75, doel is 72 zonder buik. ( Voorheen 68 )

    En yes ik weet het plaatselijke vetverbranding is er niet en ik zal vast wel wat spier kwijt raken. Maar zo min mogelijk haha :+

    Ik had op body en fitshop gekeken: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitdieet/body-fit-sportsnutrition/afslank-eiwit/

    Maar de Whey had meer eiwitten : http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/bsn/whey-dna/

    Wat raden jullie aan?
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Als jij rustig cut (< 300kcal per dag) en effectief door blijft trainen kan je met een bakje kwark (40-45gr eiwit, 250kcal) naast je gewone dieet al jouw spiermassa behouden.

    Eiwit is vrij overhyped maar niet onbelangrijk. Ga van 1,5-2gr eiwit per kilo lichaamsgewicht uit.

    Oh en je Whey halen bij XXL Nutrition
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2016
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zelfs dat is eigenlijk meer dan echt nodig. Ik ben zelf niet zo een fan van whey, maar ik neem het sochtends omdat het een goedkopere optie is voor mij. Ik koop die van myprotein.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Als ik uit ga van 2gram per kilo moet ik zo'n 140g minimaal binnenkrijgen. Daar zit ik echt dik onder. Maar welke van die 2 shakes zijn dan het beste?

    Of van XXL Nutrition: https://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-whey-protein
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Nee 2gr is wel echt je max. Als jij op 110-120gr uitkomt zit je echt safe hoor. Dat je goede carbs en vetten binnenkrijgt is net zo belangrijk. Ik heb zelf die perfect van Whey Protein maar gebruik ik maar 1x per week oid omdat ik het toch nooit nodig heb.
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Gewoon voor die perfect gaan. Stuk voordeliger. Verschil merk jij minimaal in je gains/losses. De rest van je voeding en vooral de frequentie van je slaap/training is een stuk belangrijker.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Oke Thanks! Ik ga vanavond even bestellen.
     

Deel Deze Pagina