1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    3x 235.... sjeeeeeeeez.. NK is in december als ik me niet vergis.. Grip training: farmers walk, barbell met gewicht gewoon in je handen houden voor zo lang mogelijk.

    165 weer gedaan, ben niet tevreden over de barpath. Op het moment dat ik naar voren schiet moet ik grinden, dat kan beter.

     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2016
    Pine NL vindt dit leuk.
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha wtf is dat voor effect in je video? In het begin lijkt het alsof je met 100kmh komt aanvliegen man
     
    Head Ninja, UpInSmoke0611 en Pine NL vinden dit leuk.
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ah oke, zat er aan te denken om eind dit jaar een wedstrijd te doen. Dat ga ik de volgende keer wel even proberen, heb gisteren plate pinches gedaan.

    Haha, ik heb gehoord dat hij ook wel superman wordt genoemd in de sportschool
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij zei Kevf dat er nog 1 meet was in sept/okt
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De SBD cup is op 24 sept in Nijmegen dit jaar. @Pine NL : dat zijn echt idioot hoge getallen voor iemand die nog maar net zijn max loopt te testen. Voor deelname aan het NK moet je een wilks van 350.

    Grip ontwikkel ik zelf door zoveel mogelijk double overhand te doen.

    Mbt mijn schouder: geen flauw idee, misschien wel nooit. 15 juni weer naar het ziekenhuis.

    @UpInSmoke0611 : je houdt hem wel mooi vast en drukt door. Je barpath beoordelen kan erg goed met de app Barsense, maar dan moet je wel precies van de zijkant filmen.
     
    Pine NL en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien dat ik daar aan mee gaan doen, wil mij wel goed voorbereiden. Thanks, hopelijk wordt het nog veel beter! Wilks van 350 heb ik sowieso wel, alleen ik wil wel wat ervaring opdoen voordat ik het NK ga winnen ;)

    Dat doe ik nu ook. Ik heb bar holds gedaan, eerst double overhand en daarna mixed gedaan omdat ik zo uiteindelijk ook deadlift. Maakt het uit denk je?

    Oh dat zou wel echt kut zijn, helemaal nu je goed gaat op de SQ en DL. Heb mijn onderrug weer 'geblesseerd', de plek waar ik al eerder last van had. Denk dat het door bent-knee good mornings komt.

    Goede app trouwens, die gai k ook gebruiken!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil ook mee doen met die meet. Gewoon wat ervaring opdoen. Hopelijk volgend jaar een 350 wilks bouwen. Zit nu net iets over de 330 in de gym
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Grip training? Probeer Fat Gripz eens.

    @janter Zoek eens een Crossfit box in de buurt op en vraag of je een training mee mag doen. Denk dat het wel in de buurt zou kunnen komen van wat je zoekt, inclusief een community die je bij een normale sportschool niet hebt.


    Heb zelf vandaag en morgen 2x een 3 uur durende Olympic lifting clinic. Vandaag snatch, morgen Clean&Jerk. Hoop dat met wat technische aanpassingen eindelijk de magische grens van 100kg C&J kan worden doorbroken :+
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eerste meet gedraaid! Helaas niet kunnen benchen. Echt alles gedaan om nog een beetje te kunnen benchen, maar 60kg deed al pijn. Tweede beurt nog wel 70 gedaan, maar als je door de 800mg ibu en 4 paracetamol nog steeds pijn voelt dan is het niet goed. Wel 170kg gesquat (+5kg) en 222.5kg op de sumo (+7.5kg)

    Allemaal vrij conservatieve pr's, maar ik blijf zo lekker in de positieve flow :)



     
    Pine NL en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Lekker bezig! Jammer van je schouders. Wat waren je openers? Die 225,5 leek zo easy dat er nog wel 5/7.5kg meer in zat denk ik.

    Vandaag weer lekker gesquat. Zat vol energie. Alleen wat me opvalt is dat mn eerste rep altijd parallel is ipv eronder. Moet ik aan werken.. Daarna nog een easy 5x3x150 gesumodl

    Amrap 145



    3x152,5

     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @UpInSmoke0611 : goed bezig. Squats zijn precies op diepte wat ik vanaf hier kan zien.
    Mijn meet:
    Squat: 157.5 - 165 - 170
    Bench: 60 - 70 - 3e geskipt vanwege pijn
    Deadlift: 200 - 215 - 222.5

    @Pine NL en @UpInSmoke0611 : de inschrijvingen voor de sbd cup gaan komende dinsdag al open. Als je je inschrijft moet je al lid zijn van de bond. Dit houdt in dat, als je mee wilt doen, je echt nu lid moet worden van de bond. En vervolgens dinsdag je bij de pc zit zodra de inschrijvingen open gaan.

    http://sbdapparel.nl/sbd-cup
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks, ik moet dit echt nu gaan regelen want was bij vorige ook laat haha.. Van welke bond ben jij lid?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je mee wilt doen aan de SBD moet je lid zijn bij de KNKF. Dat kan je hier doen: https://knkf.banster.nl/lid_worden_lid_worden

    Powerliften valt daaronder als 'sectie powerliften' of 'Nederlandse Powerlifting Bond' (NPB)

    Er is ook nog een Powerlifting Holland dat is een bond die niet controleert op dopinggebruik.

    De SBD cup is de laatste meet om je te kwalificeren voor het NK.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Thnx. Ben alleen nog niet bij een wilks van 350 helaas
     
    Kevf vindt dit leuk.
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same. Ik hoop op de SBD weer een beetje te kunnen benchen, 110kg oid wat normaliter een eitje was. Dan moet ik halen sq 185, be 110, dl 245 bij een bw van 87. Pittig, maar niet onmogelijk.

    Overigens gaat het met name om de meet zelf. Je eerste officiƫle resultaten neerzetten die je dan kan gaan verbeteren. En verder een toffe dag hebben :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb me ingeschreven voor KNKF. Dinsdag direct voor de SBD CUP
     
    Kevf vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tof! Hou er rekening mee dat bij de DRC alle plekken in twee uur waren vergeven.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt goed hopelijk. Maar dus ben ik "LID NPB" toch? Zat even te kijken, als ik ga watercutten kan ik wellicht wel boven de 350 wilks eindigen -.-.. Maar volgens mij wordt dat zwaar afgeraden voor eerste meet
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'Zwaar afgeraden' is wat overdreven. Er zijn een aantal redenen waarom het doorgaans niet wordt aanbevolen:

    1) De eerste meet is al spannend genoeg, afvallen zorgt voor meer spanning.
    2) Je weet niet goed hoe je moet cutten en hoe je lijf reageert.
    :cool: Het kost je sowieso iets aan kracht en dat is vervelend een eerste keer.

    Maar een hele basic cut kan je best doen. Van dinsdag tot en met vrijdag 5-6 liter water drinken. Donderdag en vrijdag geen zout eten. Vrijdagavond om 20.00 stoppen met drinken.

    (als je op zaterdag lift, anders alles een dag opschuiven)

    Dag 2 van de DRC is nu:

    http://sbdapparel.nl/livestream/
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ben weer lekker een periode bezig, in 5-6 weekjes weer zo'n 4kg droge spiermassa aangekomen denk ik, ben nu ongeveer 94kg, wil door naar de 100 en dan weer verder kijken. :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit zijn overigens shots van een fitnessvideo waar ik erg hard aan werk, moet nog een paar weken schieten en dan editten, maar komt zeker iets moois uit denk ik! :)
     

Deel Deze Pagina