1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  6. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk het volgende:
    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik had graag meegedaan aan deze copy paste ongein, maar het woord "tof" krijg ik ook in citaatvorm niet uit m'n digitale bek.

    Gemiste kans. Jammer.
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik vind dit seizoen juist heel snel gaan. Je knippert met je ogen en ze staan weer aan de andere kant van de wereld. Vroeger duurde zo'n tocht 3 seizoenen

    Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
     
  9. diablo85

    diablo85 Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nu tevreden zijn met deze episode? Dit is Blackfish en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen seizoenen vond ik juist baas, die sfeer en dan opbouwen naar iets heerlijks. Want dat gaat niet gebeuren. Game of Thrones is tof.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik ben best tevreden met dit seizoen. Blackfish gaat trouwens hartstikke dood. Dit is namelijk Game of Thrones.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kun je nu episode zijn met deze tevreden? Dit is Blackfish en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen baas vond ik juist seizoenen, die heerlijks en dan opbouwen naar iets sfeer. Want dat gaat niet gebeuren. Tof of Thrones is game.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Kiil
     
    Lethal AK47, Heavenraiser en L.A. vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Totig klinkt alsnog beter dan got
     
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit was een Djonko?
     
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Titel van aflevering 9 bekend zag ik op m'n DVR
    'Battle of the Bastards' als dat geen actie wordt weet ik het niet meer



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En episode 10 is ook een langer dan gebruikelijk. Benieuwd wat episode 8 gaat doen dan. :9
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komende 3 episodes zijn zelfs extra lang.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Massive shit just got real dus! :9_O_
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Vette aflevering, veel actie en veel zaken in beweging!
    De volgende wordt al helemaal vet, zag er goed uit dat voorstukje van de battle tussen Ramsay en Jon wordt denk ik een volle aflevering battle met geen andere verhaallijnen



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik snap niet hoe dit ooit volgend seizoen afgelopen kan zijn. Er worden dan echt wel heel wat sprongen gemaakt. Maar ja, op zich ik Dany ook meteen weer thuis, dus als je zo overal doorheen gaat kan het misschien wel. Dan is in aflevering 9 Arya ook meteen maar thuis, en zijn de bootjes van Iron Island aangekomen om de masters te slopen. In aflevering 10 is Winterfell weer van de Starks en gaat het volgende seizoen eindelijk over de White Walkers. Ik weet niet wat die gasten aan het doen zijn, maar die kreupele loopt nu toch alweer een paar maandjes in de wildernis rond. Terwijl in het eerste seizoen je na een dag al gesloopt werd. Ik moet niet te veel nadenken bij al die onzin, want het is retevet, maar ik begin nu wel een beetje anxious te worden. Laat er even iets meer vaart in de verhaallijnen komen, maar wel met inhoud. Er is zelfs weer tijd voor een paar moppen van the most famous dwarf in the world. What the fuck man!

    Twee vragen heb ik wel. Waar gaat die kale naartoe en over welke rumour had die maester het tegen Cersei.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina