Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk het volgende: Spoiler Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
Ik had graag meegedaan aan deze copy paste ongein, maar het woord "tof" krijg ik ook in citaatvorm niet uit m'n digitale bek. Gemiste kans. Jammer.
Ik vind dit seizoen juist heel snel gaan. Je knippert met je ogen en ze staan weer aan de andere kant van de wereld. Vroeger duurde zo'n tocht 3 seizoenen Spoiler Hoe kun je nu niet tevreden zijn met dit seizoen? Dit is Game of Thrones en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen episodes vond ik juist heerlijk, die sfeer en dan opbouwen naar iets tofs. Want dat gaat gebeuren. Blackfish is baas.
Spoiler: Soliper Hoe kun je nu tevreden zijn met deze episode? Dit is Blackfish en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen seizoenen vond ik juist baas, die sfeer en dan opbouwen naar iets heerlijks. Want dat gaat niet gebeuren. Game of Thrones is tof.
Ik ben best tevreden met dit seizoen. Blackfish gaat trouwens hartstikke dood. Dit is namelijk Game of Thrones.
Hoe kun je nu episode zijn met deze tevreden? Dit is Blackfish en een verdomd goed seizoen ook. Afgelopen baas vond ik juist seizoenen, die heerlijks en dan opbouwen naar iets sfeer. Want dat gaat niet gebeuren. Tof of Thrones is game.
Titel van aflevering 9 bekend zag ik op m'n DVR Spoiler 'Battle of the Bastards' als dat geen actie wordt weet ik het niet meer Sent from my iPhone using Tapatalk
Vette aflevering, veel actie en veel zaken in beweging! Spoiler De volgende wordt al helemaal vet, zag er goed uit dat voorstukje van de battle tussen Ramsay en Jon wordt denk ik een volle aflevering battle met geen andere verhaallijnen Sent from my iPhone using Tapatalk
Spoiler Ik snap niet hoe dit ooit volgend seizoen afgelopen kan zijn. Er worden dan echt wel heel wat sprongen gemaakt. Maar ja, op zich ik Dany ook meteen weer thuis, dus als je zo overal doorheen gaat kan het misschien wel. Dan is in aflevering 9 Arya ook meteen maar thuis, en zijn de bootjes van Iron Island aangekomen om de masters te slopen. In aflevering 10 is Winterfell weer van de Starks en gaat het volgende seizoen eindelijk over de White Walkers. Ik weet niet wat die gasten aan het doen zijn, maar die kreupele loopt nu toch alweer een paar maandjes in de wildernis rond. Terwijl in het eerste seizoen je na een dag al gesloopt werd. Ik moet niet te veel nadenken bij al die onzin, want het is retevet, maar ik begin nu wel een beetje anxious te worden. Laat er even iets meer vaart in de verhaallijnen komen, maar wel met inhoud. Er is zelfs weer tijd voor een paar moppen van the most famous dwarf in the world. What the fuck man! Twee vragen heb ik wel. Waar gaat die kale naartoe en over welke rumour had die maester het tegen Cersei.