1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toffe foto's! Maar zoveel spiermassa in een paar weken is echt alleen bestemd voor mensen die kuren, helemaal als je al wat langer traint zoals jij. Maar wellicht doe je dat ook? :)
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Thanks man!

    Nein, heb ook geen eiwitshake of andere supplementen, heb alleen een beetje creatine en omega 3 tabletten.

    Misschien is het ietsje minder, 3-4kg, maar ben gewoon uit een hele rustige periode weer keihard aan het werk gegaan. Denk dat m'n lichaam goed en snel reageert op zo'n grote switch in 1 keer.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    6 weken 4kg :XD... cmon man

    Ik ga even goed denken wat ik wil doen. Of gewoon meedoen of keihard voor die 350 gaan
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik wil je wel helpen met de attempts selection en je voor de meet wat handige tips bijbrengen etc. Ter plekke coachen wordt ws lastig aangezien we 12 man hebben die mee doen. Echter als je wilt kan ik iemand van ons team vragen om je te coachen. Het is erg handig als iemand de beurten voor je doet, je helpt opwarmen etc.

    Block pulls van gisteren (na meerdere sets front squats, stiff legged deadlifts en high bar squats)

     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Opwarmen zou wel echt chill zijn, denk dat dat wel anders gaat dan in de gym zelf. Heb me zojuist ingeschreven. Heb als vereninging KNKF ingevuld? Is dat correct
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is prima, je bent eigenlijk een 'algemeen lid'. Je bent al lid bij de bond?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja heb me vorige week ingeschreven bij die KNKF en net bij die SBD CUP
     
    Kevf vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik moet wel even een serieuze gym vinden om me voor te bereiden. Gisteren vroeg ik of iemand misschien even ergens kon curlen in plaats van in het squatrack.. Nu klaagt iedereen over mij dat ik die jongen niet wilde laten curlen. Ik vroeg het gewoon netjes
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb mij ingeschreven voor de KNKF en wil mijn inschrijven voor de SBD cup, maar waar kan ik mijn federatienummer vinden?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was niet verplicht om in te vullen. Stond geen sterretje bij
     
    Pine NL vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is het je nog gelukt in te schrijven? Want het was zo goed als vol. Ik hoorde gisteren echter dat ze ipv 150 plekken er nu 200 plekken zijn. Echt bizar want de DRC was met 106 deelnemers de grootste powerlifting wedstrijd ooit. De SBD is dus ongeveer 2x zo groot.
     
    Pine NL vindt dit leuk.
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ah oke, niet eens gezien.

    Geen idee probeer het nu.

    Heb het 'besteld' en betaald, neem aan dat het dan gelukt is?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2016
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je een bevestiging? Ik heb nog niks namelijk maar wel betaald
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb alleen een paar mails gekregen, de laatste zegt dat mijn bestelling de status processing heeft gekregen.

    Neem aan dat het wel goed is, bij het inschrijven staat er bij beschikbaarheid: op voorraad.

    Lees nu dit op hun FB:

    14 juni: SBD Nederland Hij was vol, bleek dat sommige mensen zich dubbel hadden ingeschreven onder dezelfde naam. Lijst is weer opgeschoond, we zitten nu op 175 inschrijvingen. We hebben nog 15 plekken via de website over.
    SBD Nederland Erwin Nys we zijn bezig met de lijst, we proberen vrijdag as de hele lijst te publiceren. Indien je ingeschreven hebt via de website en je status staat op "processing" dan ben je ingeschreven, uitgaande dat je na check ook lid bent van de bond. De verenigingen krijgen een bevestiging nadat ze het geld hebben overgemaakt.

    Dus dan zou het goed moeten zijn
     
    Kevf vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoe pakken jullie fitness weer op na een flinke buikgriep? Voel me een fucking servet
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon gaan en curlen bro
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik weet niet wat je deed qua schema maar als iemand die ik coach ziek is geweest dan schrijf ik wel de sets en reps van die week voor, maar moet het gewicht op gevoel. De week erna nog een keer dezelfde week en dan met de goede gewichten.

    Moest vandaag sumo doen, maar wat last van mijn knie, uiteindelijk daarom sldl gedaan maar op hetzelfde gewicht. 3x175kg voor een rep-pr :)



    Eerste rep mist helaas bijna helemaal.
     
    Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mn ocd gaat echt helemaal tekeer hoe je die plates hebt gestacked -.- XD
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal als je die mooie eleikoplates er achter ziet zeker? :+ Ik moet bijna verhogen in mijn sets en heb daarnaast nooit zin om er teveel 20kg aan te hangen, zo'n gedoe met laden. Dus ik laat alles hangen en gooi er steeds meer bij op. De reden dat ik die cheap ass plates gebruik is omdat die krengen zo lekker rammelen bij het tillen :D
     
    UpInSmoke0611 en Pim vinden dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weer een squat PR vandaag. Barpath aardig recht dus kostte me echt weinig krachtverlies.

     
    PineaPPle JOE vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina