1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Kyrie was ook echt on fucking point.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat een baas he. Dat block dayumnn
     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    LeBron was als basis voor het team zo zo goed, respect voor hem, maar Kyrie heeft met dat clutch shot uiteindelijk het kampioenschap binnengehaald. Qua skills en techniek komt Irving dichtbij spelers als Curry en Kobe en is meer clutch dan Curry. Warriors hadden trouwens te weinig interior defence (met bogut out al helemaal), en perimeter defence van de Cavs was te goed voor 3pt-based team als Warriors.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Rose naar Knicks
     
    Dedemsvaart vindt dit leuk.
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Daaaamn son. Een steal ook wel!

    Nu moeten ze ook Howard halen _O_


    Teague naar Pacers voor Hill. Die gaan ook weer wat meer fastball spelen.


    IK HEB ER ZIN IN!
    Vannacht de draft toch? Simmons naar 6ers en Ingram naar Lakers. Zo, hoef je dat ook niet meer te zien.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    WAT?? DURANT NAAR DE WARRIORS?

    kan niet dit..
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    No fucking way the fuuuuck
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    RIP season 16/17.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Treurig
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    En dan mochten de Lakers, Chris Paul niet hebben van de nba in 2011... vind het ook een sneue keuze van Durant eigenlijk. if you cant beat 'em, join 'em, maar dan heb je nooit echt gewonnen vind ik.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    En Wade naar de Bulls. End of an era.
    Chigaco heeft echt een vreemd team nu, snap de trade niet echt.
     
  12. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Rondo ook naar Chicago..
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]

    ... spectaculair offseason
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Pff en dan ontbreken Teague en Young nog op die foto.
    Serieus, Pacers krijgen een fijn team hoor. Eindelijk weer wat fast(er)ball.
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Eastern conference is wel een stuk interessanter nu, erg benieuwd naar de Bulls, Knicks, Boston, Orlando en de Pacers ook zeker. Cleveland steekt er nog ver bovenuit, maar daaronder gaat het erg spannend worden denk ik!

    Tim Duncan heeft z'n retirement aangekondigd btw.. =( it's official.. Nog steeds een sick team nu though met Pau Gasol en Aldrige voorin :9
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Bulls gaan playoffs niet halen denk. Backcourt is... raar.
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Frontcourt bedoel je. Je hebt daarin zeker gelijk, maar hun backcourt met Rondo, Butler en Wade zal alsnog veel compenseren. Opzich zie ik ze ook wel small ball spelen met Rondo, Wade, Butler, McDermott en Taj Gibson bijv. Lijkt mij wel een gevaarlijk teampje zo
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik zie het ook nog niet zo, vind backcourt ook raar. Waarom Rose laten lopen (no1 pick, held van de stad etc) en een oude guard over z'n top heel veel betalen (Wade) en een pointguard nemen die de laatste jaren alleen heeft bewezen heel veel te kunnen verzieken. Wade kan geen 3 schieten, Rondo kan helemaal niet schieten. Wade is niet meer zo vlug als vroeger en kan niet constant zijn eigen schot creƫren. Hoe gaan die precies spelen?

    Maargoed zoveel verstand heb ik er ook niet van, ben dus wel benieuwd. Erg veel gebeurd.


    Ben benieuwd wat de Suns rookies + Booker gaan doen!
    [​IMG]
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Nee backcourt. Rondo en Wade naast elkaar gaat belachelijk worden joh. Die gasten kunnen alleen maar naar binnen? En Jimmy Butler moet dan zeker SF gaan spelen?!

    Daarnaast, elke team dat een franchise player weg tradet om een week later fucking Rondo en Wade te halen kan ik moeilijk serieus nemen. Wat dachten ze?

    Edit: oh wat Garrett dus zegt. Fuck jou Garrett.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Alsof Rose zo'n ster is voor de Bulls de laatste 4 jaar... Butler is de Bull's franchise player. Wade is nog steeds mega waardevol (alleen zn minutes per game zijn aan de lage kant) en Rondo is wel een risico ja, laatste jaren vaag geweest (al is Sacramento sowieso een vaag team qua chemistry, dus wie weet slaat dat om bij ander team) .En waarom is Jimmy Butler op de SF positie zo raar dan? o_O

    Qua outside game zijn de Bulls niet sterk nu nee, daar deel ik de concern, maar Butler en Wade zijn wel goede perimeter verdedigers. Ze moeten eigenlijk nog 1 of 2 spelers als McDermott erbij halen. En iemand die qua rebounds sterk is.
     

Deel Deze Pagina