1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup heerlijk gewoon
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  3. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik heb er verder ook geen kijk op. Maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ms zal stoppen met de xbox.
     
  5. Dian

    Dian Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    7
    gooi maar even een balletje op, pin me er niet op vast.

    toen ze begonnen met altijd online, en cloud processing. was er toen niet een interview met phil spencer ? en dat ze niet goed wisten hoe ze cloud computing naar de markt konden vertalen ?

    dus hier mijn theorie; ze willen een soort online platform worden zoals steam ( of samen met steam ) en dan vervolgens hun games aanbieden met cloud processing ? omdat je dan toch al online bent.
    weet niet voor mij voelt het aan dat ze langzaam aan het aftasten zijn hoe ze hun idee duidelijk kunnen vertalen naar de consument. en met cloud processing word hardware minder belangerijk ?

    en van crackdown ook niks gezien op de E3 ( kan het fout hebben ), was DE game die met cloud processing bezig is.

    kortom ik denk dat microsoft nog wel is heel verassend uit de hoek kan komen.

    ben benieuwd wat jullie hiervan denken ?
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou wel raar zijn en vooral zonde, maar het is wel zo dat het allemaal een beetje aan het verschuiven is. Ik merk zelf ook wel dat het niet meer zo is als toen met de Xbox en Xbox 360. Maar zoals nu met die Project Scorpio is het allemaal maar vaag vind ik. Een console voor 4K, maar verder tja... eh... wat eigenlijk? Ik heb het maar even naast me neergelegd en ik zie het allemaal wel. Tot die tijd blijft m'n launch fat Xbox One staan.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Tuurlijk. Mijn beide consoles houd ik voorlopig ook gewoon. Eerst maar eens zien waar het allemaal naar toe gaat. Maar dat het aan het veranderen is, is wel duidelijk..
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    High end gaming pc verpakken in een console verpakking.... ;-)

    Want zeg nou eerlijk.... Je gamed toch liever op een console dan een pc? ;g)

    En met Xbox anywhere, denk ik dat accounts van beide dus op de Scorpio kunnen....

    Ik geloof wel in de Scorpio. Dan zet ik mijn Xbox elite wel op zolder of in de slaapkamer....
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, daarom game ik dus ook op een console. Maar ja, als ze om zo'n korte tijd steeds consoles gaan releasen kan je eigenlijk beter op een PC gaan gamen. En zoals ik al eerder zei ga ik echt niet weer een nieuwe TV kopen voor 4K. Ik zie het allemaal wel...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ook gewoon je normale Xbox houden. Je hoeft niet up te graden. Als je wilt hou je je gewoon vast aan de 7 jaar ofzo die je gewend bent.
    Dat is het goede aan deze verandering. Er zijn geen echte nieuwe generaties meer. Het is niet meer dat je een Xbox One moet kopen omdat de games opeens niet op je 360 komen.
    Bam dit is de nieuwe console dus ook generatie. Dat gaat nu niet meer echt gebeuren.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan de huidige Xbox One nou wel of niet streamen in 4K? Ik lees veel tegenstrijdige berichten online.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou zover ik weet niet hoor. Maar wellicht zijn er hier members die er meer vanaf weten.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, de xbox one S pas.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben heel benieuwd wat de prijs gaat worden van de Xbox Scorpio.
    Ik verwacht minimaal 500 euro.
    Of gaan ze het zo aanbieden als de Xbox One Elite controller en dus vrij prijzig en alleen voor de liefhebbers?
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik gok zelf 699,-. Geen idee waarom...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik gok zeker op boven de €600. Gezien de prijzen van de huidige videokaarten..
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Die zullen dan wel zijn gedaald en is er een kickback in werking waardoor de afnemers deels hun geld terugkrijgen....

    Als de Scorpio meer dan 699 gaat kosten, sterft het een snelle dood.

    Tenzij ze het marketing technisch verkopen als een high end gaming pc twv minstens 1200 euro voor xxx euro.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hoop dat je gelijk hebt. :D
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hallo heren,


    Heb echt even jullie hulp nodig, want weet domweg niet hoe ik alles aan elkaar moet rijgen qua kabels. Althans ik heb volgens mij meerdere mogelijkheden, maar wil het natuurlijk optimaal.... of het juiste hebben. Uiteraard zelf het nodige opgezocht en gelezen, maar daardoor zijn er enkel meer vragen bij gekomen.8)


    Ik heb een nieuw 7.1 systeem aangeschaft want de oude is klaar voor de sloop. Gelijk mezelf echt verwend en gekozen voor een ONKYO HT-S9700THX dit icm met een Samsung TV welke beschikt over HDMI (arc) en een optische ingang. Daarnaast nog een set-opbox Ziggo voor de TV. Voor het gemak ook nog een mooie koptelefoon (800X met enkel optisch in en optisch uit), die ik nagenoeg altijd gebruik als het gaat om online gamen. Single en multiplayer verhouding is ongeveer 50/50.

    Nu snap ik sowieso al niet de settings van de Xbox, omdat het lijkt dat als ik hem soms op 5.1 zet dat bij enkele games het geluid dan niet helemaal werkt. Dus daar begon het al mee. Echter met deze mooie nieuwe apparatuur kom ik er helemaal niet meer uit.

    Allereerst voor het gemak maar de achterkant van de ONKYO HT-S9700THX.

    [​IMG]


    Nu zijn er volgens mij diverse mogelijkheden en met name voor het geluid weet ik niet goed wat wijsheid is.

    1. Alles aansluiten op de ONKYO. Dus de Xbox en de Set-opbox,.. deze van bron laten veranderen. Daarnaast van de Xbox een optische kabel naar de koptelefoon.
    2. Alles aansluiten op de ONKYO. Dus de Xbox en de Set-opbox,.. deze van bron laten veranderen. Daarnaast van de TV een optische kabel naar de koptelefoon. Dit laatste omdat ik begrijp dat de optische uitgang van de Xbox geen 5.1 zou ondersteunen.... en zo wellicht dit probleem oplos??
    3. De Set-opbox op de Xbox aansluiten en de Xbox aansluiten op de TV. De TV aansluiten op de ONKYO. Moet er dan nog een optische kabel tussen de Xbox en de ONKYO?? Zo ja,.. dan moet hiertussen de koptelefoon,.. toch? Enkel dan moet ik dus altijd de Xbox aan hebben voor de TV en verlies je dan niet kwaliteit,.......in het beeld. Kortom dit heeft niet echt mijn voorkeur.
    4. Alles aansluiten op de TV?

    Ik dacht dat optie 1 het beste zou zijn enkel waar ik niet aan gedacht had is dat de TV het beste ingesteld moet worden op "game mode". Dit omdat dan alles een tikkeltje sneller en vloeiender is. Dit is iig te merken als ik bijvoorbeeld Pinball FX2 speel. Als ik de TV niet op "game mode" zet dan zit er een hele kleine vertraging in de bumpers met wat ik zie gebeuren op de TV.... kortom erg irritant. Dus bij optie 1, zou ik dat volgens mij telkens de "game mode" van de TV handmatig aan moeten zetten. Wat verre van ideaal is.
    Dus alternatief dacht ik enkel de XBOX direct aan te sluiten op de TV. Enkel dan zou ik niet weten hoe ik de rest moet aansluiten qua geluid om te zorgen dat ik wel netjes 7.1 heb.

    Kortom ik zie de bomen door het bos niet meer,...... vermoed dat er hier genoeg mensen zitten voor wie het allemaal zo simpel als wat is. Wie kan me bevrijden uit deze knoop van kabels?? =(;)
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik neem aan dat je altijd ongeacht wat je ook doet, je receiver aan zal doen?

    Zo ja, alles naar je receiver aansluiten. Je receiver is dan de centrale hub. Daar is je receiver ook voor.

    Receiver
    - alle apparaten hierop aansluiten
    - Xbox en set-top box apart, want idd je wilt niet continu de Xbox aan hebben om tv te kijken.
    - indien je receiver een arc hdmi ingang heeft, de set top. Box hierop aansluiten.
    - koptelefoon ook op de receiver aansluiten.
     

Deel Deze Pagina