1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Regels zijn regels. Alleen zijn de regels in dit geval kut. :+
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou vind ik dus ook. Als men zich niet aan de regels houdt, dan kun je iets verwachten.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het helpt niet echt eigenlijk. Ze geven er nu 10 seconden voor. Het was dat of geen auto aan de finish.
    Dus is het dan eigenlijk een penalty? Nu is het een beetje halfbakken weer. Wat je nu krijgt is dat mensen weten het is 10 seconden. En gaan dat dan gewoon gebruiken als het kan in de toekomst.
    Hamilton op kop met 20 seconden. Probleem met de auto wat verkeerd kan gaan. Boeiend gewoon zeggen want we krijgen toch maar 10 seconden. Beter dan het risico nemen op een DNF.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Helemaal mee eens.
    Liever 10 seconde kwijt dan hele race naar de klote. Benieuwd hoe dit in toekomst wordt aangepakt.

    Geen mega boeiend race, mede door k*t safety car start. Mooi dat Max op natte baan mee kon strijden met de mercedes en heerlijk 2e plek.

    Loopt verder in op Ricciardo en Vettel! Vielen beiden tegen, vooral Vettel.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Wat betreft Max zijn tweede plek, na de race, vind ik één ding wel jammer: Waarom laten ze niet zien dat hij en Rosberg bekertje wisselen? Tenminste, ga er vanuit dat dat wel zo moet als je terug zakt door een tijd straf.

    Rosberg zal het zelf deze keer denk ik een worst wezen. Hij kan Hamilton blijven bestrijden, want van echte team spirit tussen die twee is niet echt sprake. Wat @Hybrid dus inderdaad al zegt: Beter dit, dan helemaal geen finish.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeg dat.


    Verschil tussen hem en Hamilton is nu nog maar 1 puntje. Zeker weten dat hij dat minder prettig vind.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nostalgie is leuk hoor, maar dit is nooit gebeurd. Over het algemeen deden de V12's zo'n 13.000 rpm, met in de laatste 2 jaar van dat tijdperk over de 15.000. Daarna gingen ze over op de V10's die pas rond 2005 echt tegen die 20k aankropen. Doet niks af aan hoe fantastisch ze klonken hoor, maar als je het hebt over hoe mooi het vroeger was moet je niet dat soort dingen zeggen ;)
     
    ColdzeroNL vindt dit leuk.
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat klopt, ging mij alleen niet zozeer om de details, meer om het punt dat ze geweldig klonken, en dat we grotere motoren hadden die tot wel 20K aan toeren draaiden. Maar je hebt gelijk. :)
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik verwacht dat volgend seizoen met meer grip er wel meer ingehaald kan worden zonder DRS, alleen rijden de meeste coureurs dezelfde lijnen als hun voorganger dan blijft het lastig. Doordat Max vaak andere lijnen rijdt, heeft hij sneller kans om iemand in te halen bij een foutje o.i.d. dus meer coureurs zouden verder vooruit moeten denken om te kunnen inhalen, ook in 2017.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat een kletskoek.

    Who cares, wanneer zouden ze dat ook moeten doen. Beslissing van stewards is pas ruime tijd later. Die bekers zijn symbolisch, dat zal ze echt een reet kunnen roesten.

    Rosberg zal die beker niks schelen maar de punten die hij door de straf verliest des te meer.
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Meer grip = kortere remweg = minder inhaalacties.

    Overigens wordt er wel eens bekertje gewisseld. Kimi en Fisichella in Imola 2003 toen de Braziliaanse GP uiteindelijk toch een andere winnaar bleek te hebben:

    [​IMG]
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    WOW ik zie een lachende Kimi, het bestaat!
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh man het geluid van de V10 en 12's. Soms zet ik gewoon een oude race op om nog even van het geluid te kunnen genieten.

    Snap dat innovatie noodzakelijk is, maar blijf de ontbrekende jankende motoren nog steeds een gemis vinden.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Haha, heb een keer een item over hem gezien waar hij (Voor zijn doen) keihard lacht. Hij schiet een golfbal richting de camera en schreeuwt dat ze op moeten passen terwijl die lacht. Kan het helaas niet meer terug vinden though... :p

    Ja echt! Maar dit gaat niet alleen om innovatie, het gaat om het gezicht wat de F1 uitdraagt. Eco zuinige motoren zijn nu helemaal de shit natuurlijk, en F1 als grote voorbeeld kan niet aankomen met dikke benzine slurpende V12 motoren als overal op de wereld iedereen moet besparen en zuinig moet gaan rijden. Al vind ik dat dikke bullshit, auto racen hoort gewoon auto racen te blijven, en al zou je alle auto races ter wereld afschaffen, dan nog maakt het niet eens een klein deukje in de totale uitstoot. Dus voor dat ene beetje plezier laat dan het autoracen gewoon autoracen blijven, dan focussen we op straatauto's wel meer op eco vriendelijkheid. Dat en grote uitstoot van fabrieken maakt tenminste verschil, maar dan kunnen de liefhebbers tenminste nog ergens hun liefde zien en vooral horen. Helaas snappen een boel mensen dat niet denk ik.
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    En volgend jaar moet weer meer van de downforce voornamelijk van de voorvleugel komen. Wat het lastiger maakt om vlak achter een andere auto te rijden in verband met 'dirty air'.
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Max wederom uitgeroepen tot Driver of the Day, vierde keer inmiddels.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nice!
    Buiten Hamilton zou ik ook niet weten wie het nog had verdiend. Weinig verrassingen.
     
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Er komt dus een plaatsje vrij voor het TT circuit :D
     

Deel Deze Pagina