Konnichiwa IK ben Drake uit noord holland IK speel op de PS4/PS3/Xbox One/360/PC erg veel IK ben gek op anime's/manga's etcc Je mag me op alle Consoles/systems adden zoek altijd nog gezellig vrienden om samen mee te gamen GT : Geodrake PSN : Drakefromhell Steam : Geodrake WoW : Drake#2377 XB1 : Dead Rising 3 /CoD Ghost PS4 : AC Black Flag / Killzone Shadowfall /DUCO 360 : GTA 5/Minecraft PC&Steam : WoW/Defiance/STO/Borderlands 2 /Nethers/RE6 /Dead Island games /L4D2/Payday 2. Dat zijn de games die ik de meeste spelen Tot Ingame!!
Welkom op het forum ^-^ Altijd leuk om Anime fans te zien (: EDIT: Wow ik ben vergeten naar de datum te kijken, sorry >_> Deze post is dus eigenlijk compleet overbodig..
Hellooo, Ik ben Herman, woon in Groningen en ben 25 jaar oud. Ik vind het leuk om te gamen op mijn 360, vooral Battlefield en FIFA en soms Minecraft. Voor de rest hou ik van voetbal, uitgaan, films en levenloze dingetjes zoals De Sims spelen, koken en op dit soort forums rondhangen. De Xbox One met Forza en FIFA 15 is trouwens gereserveerd en komt hopelijk morgen al binnen
Ik ben ook nieuw, dus zal me ook kort voorstellen. Ik ben Peter en woon in het noorden des lands. Mijn hobby´s zijn (natuurlijk) gamen, muziek, films en ik ga af en toe naar de sportschool. Leek me ook wel leuk om hier een beetje mee te praten.
Bedankt! En Daz, wees gerust, ik kom niet uit Sneek. Woon in Leeuwarden Maar wat heb je eigenlijk tegen Sneek?
Aah ja, het voorsteldraadje. Doe ik het nog even dunnetjes over. Kim hier, 27 jaar jong. Splinternieuw als redactrice. Willem en ik hebben samen gewerkt, once upon a time, in de AH. 3 katers en een man thuis, gamende vanaf mijn 13e op de pc en tegen mijn 17e richting xbox gegaan. Ik vind veel games leuk maar mijn top drie is Fallout, Mass Effect en .. eh.. Age of Empires? Luisterend naar hiphop al heel mijn leven. Terwijl ik dit tiep doet onze oudste kater zijn uiterste best mij te doen stoppen en het lukt... hem... wel. Toedels!
Hoi, nu nog maar even via de officiële weg! Mijn naam is Joris en ik heb sinds kort, naast een PS4, ook een Xbox. Vandaar dus ook dat ik mij hier op dit forum heb aangemeld. Ben heel erg happy met de Xbox! Momenteel speel ik Fallout 4, op de Xbox uiteraard, zeer gaaf spel. Ik kijk dit jaar erg uit naar mijn guilty pleasures: de nieuwe FIFA en NBA 2k