1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @UpInSmoke0611 : Hele mooie squat! Echt alle energie gaat idd in de bar en je houdt je torso goed stijf. Hou er rekening mee dat op de meet ze soms wat streng kunnen kijken mbt diepte, al was deze diep genoeg. Powerlifting worlds is alle dagen op yt te zien via goodlifts.info. Tot nu toe alleen masters. Echter gisteren wist een master 2 (dus 50 jaar of ouder) in de -93kg klasse 310 te squatten wat een overall record is in die klasse. Echt bizar. Verder stond een dame in in de masters 2 en -55kg gisteren met 155kg in haar nek die ze ook zo weg duwde. Gaaf om te zien :)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ben benieuwd hoe diep ze willen dat je gaat bij de sbd Cup. Soms als ik die meets bekijk zijn die judges erg streng. En sbdcup is aan ipf gerelateerd toch?
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Best veel weightlifters gepakt voor doping op de Olympische spelen van 2008 en 2012. Ook Ilya. Geen idee of zijn goud nu ook wordt ingetrokken, maar volgens mij mag hij niet mee doen in Rio.

    Wel echt zonde want hij zou op weg zijn om de beste ooit te worden en vrijwel iedereen die op dit niveau bezig is gebruikt.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echt heel zonde idd. Ik snapte het eerst niet want hij is gepakt op stanzolol/winstrol. Dat is een erg oud en bekend middel waarvan praktisch alles bekend is. Echter blijkbaar zijn de testmethodieken voor specifiek dat middel verbeterd.

    Of iedereen gebruikt weet ik niet. Maar het zullen er ongetwijfeld flink wat zijn.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik wil met een nieuw schema beginnen, na hele lange tijd phul en phat afgewisseld te hebben. Wil graag PPL gaan doen en vond deze. Vind hem alleen wel behoorlijk hoog qua volume zitten. Ben van plan om of p/p/l/rust/p/p/l/rust te doen of om standaard 5 keer per week te gaan en dan af te wisselen. Heb je dan voldoende rust?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou met 26/27 sets per workout denk ik dat het volume wel te veel is
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebben jullie @Pine NL @Kevf al een een bevestiging ontvangen van jullie inschrijving? Ik heb echt nog helemaal niks
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Helemaal niks.
    Op hun FB staat ook niks.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb onze vereniging als groep aangemeld en dat is goed gegaan. Stuur de pagina eigenaar anders even een bericht. Dat vinden ze fijner dan zo open en bloot op de pagina.
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    F*cking kut, blessure aan mijn ellebogen, pezen van m'n triceps zijn naar alle waarschijnlijkheid overbelast. Is geen ontsteking dacht de dokter, hoewel een overbelasting veel van dezelfde symptomen heeft zitten er geen bacteriën bij.

    Iemand ervaring mee? Heb ze al bijna 2 weken rust gegeven, gister wel weer borst/triceps gedaan en dat ging wel oké, kreeg wel weer last maar niet zoveel als voor die 2 weken.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe heeft de dokter dat vast gesteld? Verder blijft het gros van de blessures toch een kwestie van twee zaken doen:

    - Diagnose doen van hoe je beweegt en kijken of je structureel slecht beweegt en dat dat de oorzaak is van je blessure.
    - De plek waar je last van hebt: rust geven, vervolgens mobiel maken, langzaamaan weer belasten. Wanneer je het overbelast weer een stap terug nemen en dan weer vooruit. Ondertussen kijken naar oefeningen die je wel kan doen.

    De nieuwe SBD belt besteld, ik kon het niet laten :p

    [​IMG]
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    @Pine NL ik heb een mail gehad over dat ik nog geen federatie nummer heb opgegeven. Heb jij die inmiddels gevonde
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt ik heb die mail ook gekregen zie ik net. Ik heb ingelogd bij de KNKF site en daar staat wel een lidnummer, denk dat dat het is?
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Tsjah, zoals bijna elke afspraak met een dokter gaat denk ik, ze heeft goed naar m'n verhaal geluisterd en even goed gekeken, gevoeld en bekeken waar de pijn precies vandaan kwam.
    Verder goede tips man, thanks. :)
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Na het stoppen met roken was ik flink wat aangekomen, ook omdat ik had besloten niet op mijn eten te letten. 1 voor 1 was het motto. Ben nu zo'n 10 maanden gestopt en was zo'n 8/9 KG aangekomen. 2 maanden geleden begonnen met een dieet die ik zelf heb gemaakt + eiwitshakes om spierverlies zoveel mogelijk te voorkomen. Ben nu 7,5 kilo kwijt en zelfs wat spier opgebouwd in die tijd.

    Hard werk maar het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Nu in onderhoudsfase en dit behouden. ( heb wel weekenden gewoon frietje gepakt en wat chips etc, kon helaas niet 7 dagen per week alles laten haha )
     
    Reckuuza en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet meer genieten van lekkere dingen gaat juist tegen werken. Ik eet ook gewoon zak chips als ik er trek in heb
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik weeg het gewoon netjes af :+. Als ik nog wat over heb in de avond qua calorieen pak ik een water ijsje of beetje chips. En weekenden lekker pilsje / frietje etc pak ik ook. Maar als ik moet eten waar ik trek in heb ben ik binnen een maand moddervet denk ik haha.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gewoon ziek veel bier drinken en bratwurst eten en je wordt vanzelf buffed as fuck.
     
    PineaPPle JOE en Pride vinden dit leuk.
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit momenteel nog ongeveer een maand aan dit strenge regime en het bevalt best wel prima
     
    UpInSmoke0611 en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

Deel Deze Pagina