1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    In welk opzicht is ze wapengeil dan? Volgens mij wil ze een ban van assault weapons en in het algemeen een strenger wapenbeleid. En waar vind je die informatie over haar sponsoren? Zelfs als ze nu gesteund wordt door bepaalde bedrijven hoeft dat nog niks te zeggen over haar acties als president.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, en welke politicus is dat niet.:lol:
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Beetje dommige comment.
    Je kunt veel zeggen maar Trump kan zeggen wat die wil, die is niet afhankelijk van geldschieters.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En ook die heeft gewoon zijn sponsors hoor.

    En geen dommige comment; elke politicus zegt wat nodig is om stemmen te winnen.
    Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
     
    Sonny en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    fake ass bitches zijn het!
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Snap je het verschil niet tussen een onafhankelijke president en een afhankelijke president? Amerikanen kiezen tussen Trump en Wallstreet.

    [​IMG]
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat kan je ook zien als een keuze tussen een aan Yale afgestudeerde jurist die zich jarenlang heeft ingezet voor burgerrechten met ervaring als gouverneursvrouw, first lady, senator en minister van buitenlandse zaken en een zakenman die zijn imperium grotendeels heeft opgebouwd dankzij zijn vader.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is iets met die vrouw dat ik moeilijk kan plaatsen: Elke keer als ze haar mond opent, straalt ze werkelijk niets aan geloofwaardigheid uit. Ieder filmpje, iedere uitspraak, iedere speech, alles oogt zó gespeeld. Alsof alles wat ze uitkraamt alleen maar strategisch is, in tegenstelling tot iemand als Bernie Sanders die je het gevoel geeft 24/7 vanuit het hart te spreken. Zijn dat matige retorische vaardigheden, of gebrek aan karakter? Ze heeft de schijn al tegen, maar ze maakt het met haar optredens alleen nog maar erger.
     
    Jorrie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En hoe is dit relevant voor Amerika?
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Politieke ervaring is niet onbelangrijk voor een president. Het feit dat Trump zijn eigen campagne voor een groot deel zelf betaald maakt hem niet meteen geschikt als president.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, Trump heeft niet het grote boevennetwerk als Hillary. Waarom is dit een slecht iets?

    Hillarys politieke ervaring kon je terug zien bij de sabotage van Sanders.
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828


     
    L.A. vindt dit leuk.
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Alles oogt zo gespeeld omdat het gespeeld is. Hillary is de vertegenwoordiging van Wall Street, farmaceutische bedrijven en andere machtige industrieën, maar verpakt haar boodschap zo dat het lijkt alsof ze het volk vertegenwoordigd. Die vrouw kan heel goed liegen, maar er komen meer scheurtjes. Lastpak postte op deze pagina nog een stat over haar financiële afhankelijkheid. Politiek correct lullen, politiek zeer incorrect vullen (daar is de US altijd al koning in geweest overigens).

    @ White Hawk:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2016
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    WikiLeaks had toch weer wat zooi over Hilary gevonden?
    Ook dat ze wist dat USA wapens bij IS terecht kwamen etc.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jep, maar dat is nog niet gelekt. Komt nog wel.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Kijk de Democratische Convention eens zou ik zeggen :')
    Daar wordt bijna de oorlog verklaard aan het halve Midden Oosten en Rusland er nog eens bij.

    Haar uitspraken over Assad etc zijn gewoon erg gevaarlijk. Als ik dat hoor vrees ik voor die hele regio.
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb hem gekeken hoor en dat valt allemaal wel mee.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557


    Dit dan. Je zou toch zeggen dat dit een Republikein moet zijn. Die teksten gaan helemaal nergens over, engste speech van beide conventies.

    Maar anyway, Clinton is qua buitenland politiek nogal aggressief, ze zal haar lijn van Senator vast doorzetten.
    Zie ook:
    http://www.huffingtonpost.com/jeffrey-sachs/hillary-is-the-candidate_b_9168938.html
    en
    http://www.nytimes.com/2016/04/24/magazine/how-hillary-clinton-became-a-hawk.html?_r=1


    Ik word daar niet echt vrolijk van moet ik eerlijk zeggen. Als zij president wordt, gaat het geweld op de wereld toenemen vrees ik. Dit is dus de vrouw die mede verantwoordelijk is voor Irak, Libië en Syrië.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lekker kort door de bocht 'mede verantwoordelijk voor', maar goed, achteraf is altijd makkelijk lullen.

    Niet dat ik haar nou zo graag president wil zien worden, ik had ook liever Sanders als kandidaat gezien, dan was het makkelijk voor wie je was tussen democraat en rebublikein, maar er zit zoveel achter dat soort zaken, dat je daar niet te makkelijk mee moet gaan gooien.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hoezo?
    Je weet welke functies Hilary Clinton heeft betreedt?
    Leg uit, want ik snap niet waarom je me beticht van 'makkelijk lullen'. Zoiets zeggen en niet beargumenteren vind ik anders een stuk luier :)

    Zoals wat?
    Wees eens specifiek. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2016

Deel Deze Pagina