De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.820
    Holy shit Excelsior en WTF is met Groningen? Die karembool voor het doel van Excelsior en dan die razendsnelle, doeltreffende counter van Exclelsior. Sta je dan op de 18e plaats met 0 punten en een doelsaldo van 0-7 en dat na 2 wedstrijden. 8)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Bosz ipv de boer vind ik nog steeds geen positieve verandering. Enige is dat het verdedigend nog meer billenknijpen is geworden en veel meer wordt er niet echt gecreƫerd....

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja het middenveld is nog steeds kut met een Bazoer die iedere wedstrijd steeds slechter gaat spelen en Gudelj die nog steeds mag blijven staan.
    Je mist gewoon een speler als Riedewald op het middenveld die verdedigend zoveel oppakt, maar goed het blijft maar aanklooien.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Bosz het lef heeft om Bazoer en Gudelj eruit te gooien, had de hoop Ajax weer als Ajax te zien, moet helaas nog langer wachten.

Rostov gaat Ajax niet redden, en dan is de donkere wolk al sneller boven Amsterdam dan verwacht.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Mooi, eerste 3 punten in de pocket! :) Denk dat Sparta nog best een eind kan komen, brede selectie, vechtvoetbal en een hecht team. Voor eredivisie begrippen toch wel een goude formule.

En Ajax... Het is op het moment een bij elkaar geraapt zootje, er zit totaal geen samenhang in het team en of Bosz dat kan veranderen is ook maar de vraag.

5. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Het is erg stil rondom de transfer van Ziyech. Zou hij dan toch naar Ajax verkassen ?

Een kwaliteitsinjectie op het middenveld zou wel fijn zijn. Gudelj doet mee voor spek en bonen lijkt het wel.

Bazoer liep na rust te slapen. En Klaassen (minst slechtste van die 3 vandaag) is aan de bal ook vrij pover.
    Gaat lastig worden tegen Rostov

Als Bosz ballen heeft zet hij gewoon Sinkgraven op het middenveld. Denk zelf dat hij nog te kort komt (ondanks dat hij het prima doet als valse linksbuiten). Maar het huidige middenveld kan echt niet meer hoor. Te weinig creativiteit, te statisch, te veel balletjes breed en terug. Daarnaast hebben we ook backs die niet kunnen voetballen. Dan heb je uiteindelijk weinig aan die 80% balbezit die we vandaag in de 1e helft hadden.

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol ik ben geblokkeerd door Gudelj op twitter omdat ik me afvroeg waarom hij niet een keer gewoon op de bank kon plaats nemen, mevrouw kan dus blijkbaar niet tegen kritiek.

Reckuuza, Saaslijer, Tim en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Wat wordt Arsenal even vernederd door Liverpool_O_

Edit//toch wel weer meteen een treffer van Arsenal

Wat een wedstrijd:D

Laatst bewerkt: 14 aug 2016
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Mooie doelpunten van Liverpool :9

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685

Heb je hem zien spelen gisteren?
    Volgens mij gaat hij naar Roma.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wordt weer genieten geblazen met Bazoer, Gudelj en Klaassen.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.028
    Ben zeer benieuwd. Gelukkig is die dramatische Westermann niet geselecteerd. :+

12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Tja, zal wel een wedstrijd worden met veel tikkies breed en tikkies terug. Wat wil je met zo een creatiefloze middenveld. :+

Ach ja, als we maar winnen. Hoe maakt me geen ene reet uit.

P.S. Bastos doet niet mee zie ik (sterkste man in hun defensie) gaat tekenen bij Lazio. En Azmoun (gevaarlijke spits die waarschijnlijk ook met de trainer naar Spartak gaat) zit op de bank.

Kleine meevaller denk ik zo

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Typisch...

100 kansen en dan 1 bal van de tegenstander er gelijk in. :')

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heerlijke keeper weer he, zet een muur neer om een hoek te dekken, maar zelf vergeten om de andere hoek te pakken.
    Gudelj stond daar ook niets te doen had net zo goed de corner vlag kunnen schoonmaken.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lekker bezig dit seizoen Cillessen... Gozer geeft gewoon cadeautjes weg alsof hij de kerstman is.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    9.028
    Dat Rostov is nou niet geweldig. Vond Paok eerlijk gezegd beter.
    Die keeper van Rostov keept ook weer de beste wedstrijd van z'n leven. 8)

17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Hier houdt Rostov alleen maar van.....

Het is gewoon een vieze counter ploeg die toeslaat zodra de tegenstander fouten maakt

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of cadeautjes uitpakt zoals die goal :) Ajax is echt fantastisch in het zichzelf lastig maken.

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Deze moet je nu toch met 4-1 oprollen

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    lekker! en terecht ook. Doordrukken nu

Deel Deze Pagina