1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Zal eens doorlezen, thanks voor je reactie
     
  2. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Deze game heeft nog wel aardig wat verbeteringen nodig om wat mee te komen met de racers. De FPS is gewoon ronduit slecht op de Xbox One en online is ook nog niet fantastisch. Car handeling en car models en dergelijke zijn wel erg goed, maar de tracks vind ik behoorlijk leeg en flat. Nee de game is er nog niet helemaal en hoop dat ze dit in de toekomst wat verbeteren. En wat vaag is dat je niet meer de field of view kan aanpassen in de meeste camera standen zie je niet eens goed je buiten spiegel of helemaal niet. En een Formule 1 wagen op 1 bepaalde stand zie je alleen maar gras in je spiegels, dat is helemaal vaag.

    Game is overigens wel erg moeilijk. Met dit soort games moet ik toch maar eens een goede stuur overwegen want met controller is het voor mij eigenlijk niet te doen.

    Verder mis ik wat een doel of enige progressie in de game, die is er eigenlijk nauwelijks. Je kan alles al spelen en ook elke wagen. Enigste wat je progressie eigenijk is dat is wat career modes halen en challenges.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2016
    Arno S. vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze auto reserveer ik bij deze voor eventuele Lotus-cups!
    [​IMG]
     
    HRT WietHoK NL en Racerblade01 vinden dit leuk.
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het kan aan mij liggen maar buiten de autos zijn de graphics toch erg slecht. Platte mannetjes op de tribune. Alles staat stil langs het parcour. Alles is dood. Niet echt een waardige game. Ik weet het niet hoor. Het is totaal niet af. Het rijden met een controller is ook niet leuk. In de cockpit view zie je het stuur zo onrealistisch snel van links naar rechts gaan. Bij project Cars toch veel beter en leuker.
     
  5. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Klopt buiten de wagens om is de game niet echt mooi en levendig te noemen. En dat laatste punt van jou was ik nog vergeten te zeggen dat viel mij ook op in de cockpit view. Het is echt een game waar de basis wel goed is maar er nog veel updates nodig zijn om er echt een mooie en goede game van te maken. En als dat allemaal nog gaat gebeuren is nog maar de vraag.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Er is een kleine update van rond de 350mb.. Zal zo eens online kijken


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ben benieuwd. krijg hem waarschijnlijk morgen maar ben dan pas rond 22.00 uur thuis :)
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik hoop dat fps nu beter is online ... En na de update ff harde reset doen.. Anders krijg je problemen met je stuur


    Edit: Heb nu in 3 online lobby's gereden en fps is tot nu toe nog goed

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2016
    Dex, RemcoM en Beltoni vinden dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nu al weer een avondje online aan het racen in de gt3 klasse.
    En moet zeggen dat ik me wel vermaak.. Loopt nu best soepel online.. Ik hoop dat ze snel prive lobby's in de game gooien en wat meer banen.. Kwa wagens al keuze genoeg


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Mooi dat de FPS online nu wat beter is. Zal dit weekend ook even spelen als ik er de tijd voor heb.
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    En al een rondje gereden??


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb hem nog niet :mad: Vanmiddag ophalen, hopelijk heeft de intertoys hem eindelijk voor de One.
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gezien alle reacties tot nu toe, laat ik deze nog maar even voor wat het is. Vermaak me ook nog prima met F1 2016. Laat ze maar mooi eerst de boel verbeteren. :)
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kwam dit net weer op de FB van AC tegen.

    Kunos Simulazioni are 100% committed to ensuring that we build on the foundations we've laid with Assetto Corsa, for our console players! There’s a lot going on behind the scenes and we want to take this opportunity to give you an insight into what’s been going on since launch and our next steps...

    FULL BLOG > http://bit.ly/2cg8peq

    WHAT’S NEW?
    A number of players were experiencing multiplayer performance issues on the Xbox One connected to voice chat. 2 days ago, we released an update which tackles this issue, so players can now head back in game and enjoy Assetto Corsa.

    SCREEN TEARING AND FRAMERATE ISSUES
    Our developers are fully aware that some of you are experiencing screen tearing on both platforms, with Assetto Corsa. They’re currently working on a fix and we will update our community as soon as we can with more information.

    PRIVATE LOBBIES
    Whilst we have no news to share right now, what we can say is we are evaluating the available options. Please be patient with us and we’ll keep you guys updated.

    AI DIFFICULTY
    This is a tough one… We don’t want to make the game ‘easy’ by any means, but we do recognise that the AI may need tweaking, especially on Easy mode. Our team are aware of this request and are working on a solution. Again, more info on this soon!

    CONTROLLER / WHEEL CONFIGS
    We hear you and we are addressing this! We are also working to improve the controller functionality in Assetto Corsa.

    Let’s wrap things up for now by saying a massive thank you again to our community for their support. We are excited to build on the foundations we’ve laid. Whilst it’s practically impossible to reply to each and every one of you individually, please know that we do hear you and we are listening.

    All we ask is that you stick with us, be patient with us and show us the level of support you always have done


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat zou er als developer te analyseren moeten zijn aan private lobby's? Je doet het wel of niet? Kun jij daar iets over zeggen @Flavourlicious ?
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij pcars konden we eerst ook geen lobby zoeken, dat had toen volgens mij iets met MS te maken.. Zal dat hier ook zoiets kunnen zijn??
    Hoop wel dat AC er iets aan doet want een simracer zonder cup mogelijkheden zal snel weer minder gespeeld worden denk ik..
    Private lobby is toch wel een must in de gaming wereld dacht ik zo


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Op de pc versie van Assetto Corsa host je een server lokaal op je pc via een externe tool, of via een extern (zelf) gehuurde server via diezelfde tool. Ik denk dat ze de tijd niet hebben gevonden om de servertool over te zetten naar console.

    Daarnaast moet er een oplossing komen voor de plek waar het hosten op console komt. Je zou het lokaal op een console kunnen doen, maar dan is een hele lobby afhankelijk van de verbinding van de host.

    De beste oplossing is een set aan dedicated servers waar alle lobby's die worden aangemaakt worden gehost. Ik kan me voorstellen dat Kunis dit wilt, maar wellicht niet het budget heeft om genoeg servers te kunnen huren.

    Als dat zo is dan kunnen ze misschien de pc server tool aanpassen om consoles te ondersteunen. Dat je dus een server aanmaakt vanaf je pc (of op een gehuurde server via je pc) waar je dan kiest welk platform de server moet gebruiken. Geen idee of de dev daar aan heeft gedacht, en of dit uberhaupt mogelijk is.
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Maar je kunt toch al online? Het is niet alsof die hele functie ontbreekt en dat ze nog moeten uitzoeken hoe we met elkaar kunnen racen.
    Het probleem is gewoon dat je zelf niet iets kunt aanmaken met je gewenste settings.

    En ik kan er echt geen begrip voor opbrengen dat zo'n primaire functie niet erin zit, kleine studio of niet. Online gaming is nou niet bepaald iets was pas sinds vorige week mogelijk is.
     
  19. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Je kan idd online racen maar op servers van AC zelf.. Voor een cup is het niet handig aangezien iedereen kan joinen en deze game kwa online rammers best wel vol zit.. Ik hoop toch wel dat ze snel met een goeie oplossing komen anders ben ik snel uitgekeken op deze game.. Zit nu in carreer al op 45%.
    En ze willen wel hun best doen wat dat betreft.. Zelfs pcars was niet zo snel met een eerste fix


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het zelf hosten is wat anders dan wat er nu in zit. Ik heb het dan ook niet over de online functionaliteit en puur het connecten van speler tot speler, en van speler naar een server, dat werkt prima.

    Ik weet niet wat precies de reden is van het ontbreken van private lobby's. Voor private lobby's op consoles moeten de servers flexibel zijn in de zin dat hij on command aan en uit kan gaan omdat spelers lobby's aanmaken en weer sluiten (dedicated servers). Dat is iets anders dan een statische server zoals nu waar gewoon altijd een x aantal servers op aanstaan.

    Op pc zijn er ook geen dedicated servers. Is ook niet nodig omdat je op pc simpel wat kan opzetten, lokaal kan laten draaien en genoeg resources over kan houden voor de game zelf. Op console is dat echter ontzettend poep en wil je dedicated servers, wat duur is om te onderhouden voor een developer.

    Het hele probleem is dus dat dedicated servers en het systeem voor in de game om lobby's dan aan te maken en te connecten naar deze dedicated servers er nooit is geweest in Assetto Corsa, simpel omdat het nooit nodig was. Ze hebben de game geport naar console, en daarom denk ik dus dat de functie er nog niet is.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina