Deze game heeft nog wel aardig wat verbeteringen nodig om wat mee te komen met de racers. De FPS is gewoon ronduit slecht op de Xbox One en online is ook nog niet fantastisch. Car handeling en car models en dergelijke zijn wel erg goed, maar de tracks vind ik behoorlijk leeg en flat. Nee de game is er nog niet helemaal en hoop dat ze dit in de toekomst wat verbeteren. En wat vaag is dat je niet meer de field of view kan aanpassen in de meeste camera standen zie je niet eens goed je buiten spiegel of helemaal niet. En een Formule 1 wagen op 1 bepaalde stand zie je alleen maar gras in je spiegels, dat is helemaal vaag.
Game is overigens wel erg moeilijk. Met dit soort games moet ik toch maar eens een goede stuur overwegen want met controller is het voor mij eigenlijk niet te doen.
Verder mis ik wat een doel of enige progressie in de game, die is er eigenlijk nauwelijks. Je kan alles al spelen en ook elke wagen. Enigste wat je progressie eigenijk is dat is wat career modes halen en challenges.
Laatst bewerkt: 27 aug 2016