1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Welkom Joris! Al heet het forum al sinds jaar en dag xboxworld.. is er inmiddels ook minstens evenveel over de playstation te vinden.. dus genoeg te vinden om te lezen en over mee te praten :)
     
  2. MrDrago

    MrDrago New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    6
    Hi L.A., ik heb het inderdaad gezien! De perfecte plek voor mij :D
     
    L.A. en Pride vinden dit leuk.
  3. Groene Kiwi

    Groene Kiwi Gamertag: Groene Kiwi

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    16
    Hallo,

    Ik zal mij hier meteen maar eens voor gaan stellen.

    Ik ben Tim, 33 jaar en samenwonend in Venlo met mijn vriendin en onze hond Puck van 2 jaren jong. In mijn dagelijks leven ben ik Account Manager Retail bij Koninklijke Grolsch in Limburg / Zuid-Oost Brabant, en in mijn vrije tijd is het dan ook wel leuk om te gamen op de Xbox One en Playstation 4. Ik speel nog veel offline, maar ik wil meer online gaan spelen. De donkere maanden komen er weer aan, en dan is het toch wel leuk om heel wat uren te gamen. Daarnaast doe ik ook aan wielrennen, hardlopen, tennis en fitness. En qua muziek speel ik viool, en beluister ik ook graag allerlei genres muziek.

    Ik game sinds mijn 6e, en dat was met de NES in 1989. Sindsdien eigenlijk wel alle consoles van Nintendo gehad, alle Sony Playstations, Handhelds van Nintendo en Sony, diverse game PC's en van de eerste Xbox tot de huidige Xbox One S 2TB.

    Ooit bij de eerste Xbox kwam ik al terecht op xbw.nl . Ik was ook vrij actief op het forum, en heb erdoor veel mensen leren kennen waarmee ik toen online o.a. Project Gotham Racing, Moto GP en Midtown Madness deed spelen. Ik heb mij gisteravond hier weer aangemeld, en hoop hier veel wijzer te worden van alle liefhebbers over alles omtrent de Xbox, en wellicht gaan er weer leuke online gaming sessies komen.

    Groeten,
    Tim
     
    Reckuuza, L.A., Yellow 13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Viool? Nice. Heb dat ook een paar jaar gedaan. Welkom ;-)
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Welkom!
     
  6. RemyAMS

    RemyAMS Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat het eigenlijk wel zo netjes is om jezelf voor te stellen, neem ik ook even de tijd om dat te doen.

    Mijn naam is dus Remy, Onderhoudsmonteur (MBO), mountainbikegek en een old-timer op gamegebied (denk ik zelf) 43 jaartjes oud/jong.
    Vanaf mijn 10e jaar altijd al met computers (en crossmotoren) bezig geweest.
    Omdat mijn vriendjes allemaal een nieuwe C64 kregen (Jup, nieuw ...) schreef ik op mijn kerst-wenslijst ook maar een 'personal computer'. Dit was tevens de eerste keer dat ik erachter kwam dat mijn vader weinig met 'kompjoeters' had ..., want het werd geen C64 maar een Spectrum Sinclair 128k.
    Al vrij snel kreeg ik het BASIC door (Dankzij de complete bibliotheek die ik er bij gekregen had), en wist binnen no-time vrij simpele spelletjes in elkaar te typen...

    Leuk en aardig, maar na een jaar of 1 1/2 was ik er redelijk op uitgekeken en ging verder met mijn andere hobby : Motorcrossen

    Al met al gingen er een aantal jaartjes overheen, toen ik de kans kreeg om een Sega Mega-CD aan te schaffen met een lading spellen erbij.
    Inmiddels had ik een vriendin, en ging samenwonen. De Sega ging de deur uit, en er kwam een PC in huis.
    Ook daar moesten natuurlijk spellen opgedaan worden! Al met al een klein half jaartje kunnen genieten, tot ik erachter kwam dat de pc niet meer in staat was om nieuwere spellen te draaien.
    Upgraden maar dan .. , voor een klein fortuin aan nieuwe hardware in de pc gestopt.
    En ja hoor ... een half jaar daarna hetzelfde liedje .. alleen was de pc in zoverre uit-geupgrade dat ik alleen de behuizing nog gebruiken kon.
    Een lege portemonnee verder, en een pc waar je op kon klaverjassen en patiencen ...

    Hop, hand in hand met de vriendin richting de electroboer ...

    Later die dag stond er een Playstation 1 in de huiskamer.

    En ook hier begon de ellende weer ... , filmpjes die over bleven slaan.
    Wat bleek: De lens in de allereerste Playstations waren redelijk slecht, en lazen de cd's niet echt lekker af.
    Oplossing: Playstation op zn kop leggen ...

    Zo kwam er plotsklaps een eind aan de relatie, en ging de inboedel marktplaats op ...

    Alle eindjes weer aan elkaar geknoopt, en verder met mn leven dus ... lol

    Het gamen begon ik te missen, en kocht (tegen beter weten in) een redelijke laptop om daarop te gamen.
    Het ging allemaal lekker, tot ik Fallout 4 en GTA-V wilde gaan spelen ...
    Alsof alles 2 keer zo langzaam ging! Lekker makkelijk natuurlijk, tijd zat om na te denken .. maar dit ging het ook niet worden.
    Pinball FX2 inmiddels helemaal grijs gespeeld, en wilde meer ...

    Sinds verleden week staat er bij mij onder m'n TV'tje en versterkertje een X-Box one S .
    Wow ...

    Gelijk wat spellen aangeschaft om de aankomende wintermaanden door te komen. (Als mijn 2e hobby niet aan bod komt: Mountainbiken .. )
    Oa:
    - Fallout 4 (Sinds de pc versie behoorlijk nieuwsgierig wat het spel me allemaal meer gaat brengen dan wat ik reeds gezien heb.)
    - GTA-V .. die mag niet ontbreken!
    - Rayman Legends (Old-school bankhangspel, is wel eens lekker voor de oude hersens! hehe)
    - Gears of War 4 (Zat bij de XBox bundel) .. pfew .. ik als oud pc-gamer moest toch wel even wennen aan een FPS spelen met een controller ... (De eerste paar uur liep ik dus ook rond alsof het karaktertje onder invloed was van een tiental drugssoorten ...)
    - Forza Horizon 3 (Mijn laatste racegame was er 1 uit de NFS series uit negentien-noach, dus begrijp wel dat ik de 1e uur met open mond rondjes heb gereden .. hehe)

    Al met al een flink verhaal zie ik alweer .., mijn excuses hiervoor :) (Typen gaat ook een stuk sneller dan 10 jaar geleden )

    Groeten, en wie weet tot ziens/games!

    RemyAMS
     
    Scarlett, L.A., Maddmonkey en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Leuk, uitgebreid verhaal. ;-) en welkom.

    Helemaal geen excuses nodig man, is juist interessant zo.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De gemiddelde leeftijd gaat de laatste tijd wel flink omhoog geloof ik :+ xbw Senior club
     
  9. RemyAMS

    RemyAMS Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    11
    Dank je @AnubisNefer :thumbs:, en het excuus is denk ik een overblijfsel van een ander forum waar ze niet zo dol waren op lezen .. hehe (Daar draaide het meer om plaatjes van mountainbike gerelateerde zaken.)

    En @Maddmonkey , zo zie je maar, een vos verliest wel z'n haar .. ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Oh een goede post wordt hier wel gewaardeerd. En inderdaad de gemiddelde leeftijd kruipt langzaam omhoog hier.

    Wees welkom! :)
     
    RemyAMS vindt dit leuk.
  11. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit topic even nieuw leven inblazen, heb me hier enige jaren geleden al voorgesteld, maar wil dit opnieuw doen omdat ik al een x aantal jaar niet meer actief ben hier, zit al een week of twee mee te lezen op dit forum en zie een hechte community.
    Ik ken enkele actieve leden van jullie hier wel, zoals Taab, Kevf, MAD 1976, Agent Smith en Big Syke van Oldskoolnl en Hanterp van Digitaalgras in de tijd dat ik nog actief fifa speelde. Inmiddels hebben mijn jongens fifa overgenomen en hoe kan het ook anders...... Ze spelen Fortnite. Ik speel op dit moment eigenlijk alleen GTA 5 online en misbruik m'n xbox voor Netflix.....
    Ik wacht met smart op Rdr2, deel 1 heb ik grijs gespeeld op de good old 360.
    Voor degenen die me niet kennen, ik ben Robert en kom uit Apeldoorn, werk als inkoper bij een horecagroothandel en ben vader van 2 jongens van 7 en 10.
    Ik zal me hier en daar af en toe eens laten zien in bepaalde topics. Zijn er meer dingen die jullie willen weten, fire away
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2018
    RemcoM, Taab, Reckuuza en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Welkom kerel, xbw is zo dood als wat dus nieuwe actieve leden kunnen we goed gebruiken.
     
  13. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Nou niks te nadele van Oldskool, maar hier is meer activiteit dan daar. Komt misschien ook omdat hier iets meer leden zijn.
    Ik zal niet veel posten omdat ik eigenlijk weinig games speel. Maar misschien wanneer ik Rdr2 heb komt daar verandering in. Bedankt voor het welkom heten
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ow wow dat is lang geleden! :D

    Hoe is het tegenwoordig op Oldskool? Kon er al niet meer inloggen zo lang ben ik er niet geweest.
     
  15. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Op oldskool nog veel oude bekenden van je Kevin, maar ook minder actief. In November een lan party in Groningen, dat is nog steeds een jaarlijks terugkomend iets.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laat ik nou net in Groningen wonen.... zal mij straks weer eens aanmelden :)
     
    COLOSSUS NL vindt dit leuk.
  17. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Leuk man, kom je gewoon ff buurten
     
    Kevf vindt dit leuk.
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Eigenlijk zou XBW ook eens een LAN party of iets moeten organiseren.
     
    COLOSSUS NL vindt dit leuk.
  19. COLOSSUS NL

    COLOSSUS NL Not old, just Older

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    29
    Mocht je er 1 organiseren.....
    Ik beloof je dat ik dan kom
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker rustige lan party wordt dat
     

Deel Deze Pagina