1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Farming Simulator 17

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 15 jul 2016.

  1. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb hem sinds afgelopen donderdag en het is echt een hele verbetering! Veel dingen die ik miste zit er nu gelukkig wel in!
    Direct al Mods te downloaden, veel meer placeble's enz. Ook de machines zijn super tof. Je bepaald nu zelf of de motor blijft lopen :D
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoe kun jij hem nu al spelen ? :eek:
     
  3. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Zwager ging hier (Zutphen) naar de videotheek voor een nieuwe joystick en toen zag hij hem in het rek geplaatst worden! Er waren er ook maar 2 dus gelijk voor zichzelf en mij meegenomen :+

    Jij bent ook fan vh digitale boerenleven? :D Mods die al te downloaden zijn zitten echt al toffe bij! Zal niks verklappen.
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik denk dat ik hem dit weekend ook maar even ga kopen. Heb mij met eerdere delen bovengemiddeld vermaakt.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hoorde het inderdaad al als je een cd versie hebt kon je al SP spelen of iets. Nice.
    Ja man op een of andere manier vind ik dat echt rustgevend. Lekker die velden afgaan met een muziekje op de achtergrond. Erg fijne afwisseling met die chaotische shootergames :p
     
    Roedy vindt dit leuk.
  6. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Haha idd helemaal met je eens gewoon een lekker chill spel. MP deed het ook al op de PS4 afgelopen donderdag. Voor welk systeem haal jij hem?
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ohw ok. PC :)
     
    Roedy vindt dit leuk.
  8. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    He jammer ;)
     
  9. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Iemand een idee hoe de Hooizolder werkt? Degene die je kan plaatsen zeg maar?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb geen idee. Ik ben nog geen singleplayer gestart om alles eens te bekijken. Wij spelen met ongeveer 8 man in een server op hard. Hard is bij deze ook echt hard vergeleken met FS15. Veel grinden en je hebt alleen geld voor maintenance en seeds :+ Maakt het wel extra speciaal als je iets nieuws kan kopen tho :) Heb zelf nu 16 uur in de server gespeeld.

    Soundeffects en belichting zijn trouwens echt een stuk beter dan FS15.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik moet zeggen als ik het zo lees en zie is het best vermakelijk maar ik wacht toch even tot die iets goedkoper wordt. hopelijk maken ze euro trucker ook nog eens voor op de xbox one.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    snap niet dat hij voor de consoles zo duur is, je bent op console toch wat meer gelimiteerd in de game vergeleken met pc.. En dan toch een flink prijskaartje.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Euro Truck speelt op de PC toch een stuk beter dan het zou kunnen op de consoles. Bovendien zit je ook met Mod support die echt dik is op de PC, dat gaat dan echt niet gebeuren op de consoles. Je hebt er helemaal geen zware PC voor nodig en je hebt nu al dikke vette mods, zoals Pro Mods, die het spel echt veel meer een boost geven. Ik denk dat je het beter uit je hoofd kunt zetten dat die game op de consoles komt. ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand enig idee of deze game nog op Live te koop komt? Ik heb daar nog niet gekeken, maar op Xbox.com stond die er nog niet tussen.
     
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Staat gewoon in de store al sinds de release.
     
    Racerblade01 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Klik

    Staat er gewoon hoor ;)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Groene Kiwi

    Groene Kiwi Gamertag: Groene Kiwi

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb het spel nu een aantal dagen, en ik vind het best wel leuk. Zeker geen spijt van. Het is super ontspannend, en is wat anders dan shooters of race games.

    Nu leer ik ook iets van het boerenleven. Mijn schoonouders hebben namelijk een bloembollen bedrijf, en dan ik voortaan wat meer mee gaan praten ;). Mijn schoonbroer zit in de aardappelen / uien / koeien / etc... Dus zal ik voortaan ook meer gaan snappen :).
     
    Yellow 13 en Alexknl vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Iemand die een idee heeft of ie op de console beter speelt of op de PC? PC scheelt namelijk 15 euro in prijs met de consoles, vandaar mijn vraag. Ga hem denk ik wel even kopen, maar wil dit nog even weten. :)
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als je daar tussen twijfelt zou ik zeker voor de PC versie gaan. Mods die nog gaan komen die niet in de mod pagina van de game zelf staan, want mods op console blijft toch altijd beperkt. Iets makkelijker te bedienen i.v.m. meer knoppen op keyboard. En natuurlijk performance, maar dat ligt aan wat voor pc je hebt.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb hem inmiddels op de One gehaald en ga vanavond spelen. Mijn PC kan de game wel aan, maar ik moet vaker tegen mezelf zeggen dat ik niet zoveel game op de PC. Ik ben bang dat ik hem dan veel sneller laat liggen de game. En digitaal gehaald op de One, dus hetzelfde principe als via Steam. :)
     
    heuft vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina