Heb hem sinds afgelopen donderdag en het is echt een hele verbetering! Veel dingen die ik miste zit er nu gelukkig wel in! Direct al Mods te downloaden, veel meer placeble's enz. Ook de machines zijn super tof. Je bepaald nu zelf of de motor blijft lopen
Zwager ging hier (Zutphen) naar de videotheek voor een nieuwe joystick en toen zag hij hem in het rek geplaatst worden! Er waren er ook maar 2 dus gelijk voor zichzelf en mij meegenomen Jij bent ook fan vh digitale boerenleven? Mods die al te downloaden zijn zitten echt al toffe bij! Zal niks verklappen.
Ik denk dat ik hem dit weekend ook maar even ga kopen. Heb mij met eerdere delen bovengemiddeld vermaakt.
Hoorde het inderdaad al als je een cd versie hebt kon je al SP spelen of iets. Nice. Ja man op een of andere manier vind ik dat echt rustgevend. Lekker die velden afgaan met een muziekje op de achtergrond. Erg fijne afwisseling met die chaotische shootergames
Haha idd helemaal met je eens gewoon een lekker chill spel. MP deed het ook al op de PS4 afgelopen donderdag. Voor welk systeem haal jij hem?
Ik heb geen idee. Ik ben nog geen singleplayer gestart om alles eens te bekijken. Wij spelen met ongeveer 8 man in een server op hard. Hard is bij deze ook echt hard vergeleken met FS15. Veel grinden en je hebt alleen geld voor maintenance en seeds Maakt het wel extra speciaal als je iets nieuws kan kopen tho Heb zelf nu 16 uur in de server gespeeld. Soundeffects en belichting zijn trouwens echt een stuk beter dan FS15.
ik moet zeggen als ik het zo lees en zie is het best vermakelijk maar ik wacht toch even tot die iets goedkoper wordt. hopelijk maken ze euro trucker ook nog eens voor op de xbox one.
snap niet dat hij voor de consoles zo duur is, je bent op console toch wat meer gelimiteerd in de game vergeleken met pc.. En dan toch een flink prijskaartje.
Euro Truck speelt op de PC toch een stuk beter dan het zou kunnen op de consoles. Bovendien zit je ook met Mod support die echt dik is op de PC, dat gaat dan echt niet gebeuren op de consoles. Je hebt er helemaal geen zware PC voor nodig en je hebt nu al dikke vette mods, zoals Pro Mods, die het spel echt veel meer een boost geven. Ik denk dat je het beter uit je hoofd kunt zetten dat die game op de consoles komt.
Iemand enig idee of deze game nog op Live te koop komt? Ik heb daar nog niet gekeken, maar op Xbox.com stond die er nog niet tussen.
Ik heb het spel nu een aantal dagen, en ik vind het best wel leuk. Zeker geen spijt van. Het is super ontspannend, en is wat anders dan shooters of race games. Nu leer ik ook iets van het boerenleven. Mijn schoonouders hebben namelijk een bloembollen bedrijf, en dan ik voortaan wat meer mee gaan praten . Mijn schoonbroer zit in de aardappelen / uien / koeien / etc... Dus zal ik voortaan ook meer gaan snappen .
Iemand die een idee heeft of ie op de console beter speelt of op de PC? PC scheelt namelijk 15 euro in prijs met de consoles, vandaar mijn vraag. Ga hem denk ik wel even kopen, maar wil dit nog even weten.
Als je daar tussen twijfelt zou ik zeker voor de PC versie gaan. Mods die nog gaan komen die niet in de mod pagina van de game zelf staan, want mods op console blijft toch altijd beperkt. Iets makkelijker te bedienen i.v.m. meer knoppen op keyboard. En natuurlijk performance, maar dat ligt aan wat voor pc je hebt.
Heb hem inmiddels op de One gehaald en ga vanavond spelen. Mijn PC kan de game wel aan, maar ik moet vaker tegen mezelf zeggen dat ik niet zoveel game op de PC. Ik ben bang dat ik hem dan veel sneller laat liggen de game. En digitaal gehaald op de One, dus hetzelfde principe als via Steam.