1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Na brexit had ik verwacht dat ik niet meer zou schrikken, maar dit is toch wel een beetje onverwacht.
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net wakker worden nu het spannend wordt. :D
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wauw dit wordt echt tot het laatste moment spannend. ik dacht dat Alaska als laatste om 7.30 sluit.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als Trump dit echt wint mag dat achterlijke land vol domme vette koeien helemaal naar de tering wat mij betreft. Hoe je als mens met een IQ van meer dan 70 op Trump kan stemmen is mij een raadsel... Miss dat daar juist het probleem ligt :+ Benieuwd hoe de beurzen hierop gaan reageren. Niet lekker wakker worden dit.

    Als je ook ziet hoe op Reddit door zijn aanhang gereageeed wordt, de tering. Alsof het een grote grap is... SUCK MY DICK, EAT MY SHIT, LICK MY BALLS etc.. Niveatje hoor 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2016
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Yfw a dumb bitch gets her way
     
  6. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahah Trump for president. In ieder geval beter dan Clinton.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dikke vinger naar de elite!

    Ik vind het ergens wel mooi. De elite wilde niet dat hij won. De linkse media wilde niet dat hij won. De complete wereldpolitiek wilde niet dat hij won. Hell, z'n eigen partij wilde niet dat hij won. En hij doet het. Wie zei er ook alweer dat stemmen in USA schijntstemmen was? Dit is zo'n uitgesproken stem van de blanke middenklasse...

    Ben benieuwd hoe die het gaat doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2016
    Reckuuza, RaouLioo, Kimi NL en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Prima. Maar waarom moet dat door een dikke, vadsige, oppurtunistische, racistische, domme miljardair die beter af was geweest door zijn geerfde geld op de bank te zetten ipv er met zijn dikke worstenvingers aan te zitten? Die gast is toch gewoon niet goed!? Had dan Bernie president gemaakt...
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja, had je echt veel meer verwacht dan van de Clinton aanhangers?

    Dat was ook de enige fatsoenlijke kandidaat. Maar zijn poging is om zeep geholpen door gesjoemel van de democraten.
    Wat mij betreft zijn beide keuzes slecht. Maar ik denk dat Trump vooral slecht voor Amerika gaat zijn en Clinton vooral op langere termijn slecht en misschien wel slechter voor de rest van de wereld.

    En wie weet, wie weet verrast ie iedereen wel en wordt hij een goede president (niet dat ik het echt verwacht). Bij Clinton wist je in ieder geval zeker dat de corruptie e.d. onder dit systeem door zou gaan.
     
    Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    828
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Waarom denk je? Dat was het enige alternatief.
    Hoop Amerikanen hebben zoiets van, het is beide maar kut. Maar dan zien ze liever een grote eikel aan de macht in plaats van iemand die alleen maar kon winnen omdat ze de eerste vrouwelijke president kon worden. Men wilde juist een vuist maken tegen de gevestigde elite.

    Als Sanders vs Trump was geweest had Sanders uiteraard gewonnen.

    Deze post getuigt ook niet van veel verstand. Sorry hoor, maar waarom wordt steeds het beeld geschetst dat alle Clinton aanhangers geleerden zijn en alle Trump aanhangers rednecks? Dit soort gedachtegoed is juist de reden waarom de middenklasse zo in opstand komt. Ze worden maar beticht van simpele zielen die geen recht hebben op stemmen etc. Trump heeft het redelijk gedaan onder hoogopgeleiden, maar blijkbaar moet je daarvoor even wat verder kijken dan je neus lang is.


    PS ik ben geen Trump aanhanger. Maar tegen dit soort arrogant en denigrerend postgedrag kan ik heel slecht tegen.
     
    bulletproof010 en Jorrie vinden dit leuk.
  14. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hahahaha, ook echt 'You can't always get what you want' draaien terwijl hij door de zaal loopt na zijn speech.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alleen de votes van millennials:

    [​IMG]
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rood is reddit.
     
    Reckuuza en Flavourlicious vinden dit leuk.
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    In zijn speech net was die al redelijk gematigd.
    Zal ook allemaal wel meevallen nu die president is. Wie denkt dat president alleen het beleid bepaalt snapt het niet helemaal.
    Ergens is dit beter dan Hillary.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2016
    Zumpelvelder en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zo, wat een nacht!
    Helemaal gaar op mijn werk, maar ik kan mijn kleinkinderen vertellen dat ik er bij was hoor! :p

    Diep, diep van binnen ben ik eigenlijk wel een beetje opgelucht. Want we kunnen nu wel een aantal conclusies trekken:
    - New York Post is waardeloze krant(Clinton had 90% kans op een overwinning en verliest in de staat New York)
    - Peilingen hebben 0 nut
    - Domme mensen in grote groepen zijn heel eng
    - kies systeem van Amerika is één grote flop


    Maar we moeten het er mee doen. Ik vind het leuk dat Clinton het niet is geworden, want die heeft ook veel te verbergen.
    ik moet ook zeggen dat de overwinningstoespraak van Trumpet, best wel netjes en rustig was...

    Hij wil vrienden maken met de hele wereld, veteranen eren, infrastructuur opbouwen (hele riddeltje). Maar heeft niets genoemd over Mexicanen, een muur etc..
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk eerder dat Mexico zelf een muur gaat bouwen.
     
    RaouLioo, Olijke Poffer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558


    Gaat hij ook beginnen. Doe niet zo vooringenomen.
     

Deel Deze Pagina