1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Je bedoelt dat er letterlijk skills zijn geschrapt in elke class? Dat zou ik persoonlijk niet erg vinden, vond het altijd maar een chaotische bende.

    Hehe, met dat vliegen. In WoD ben ik weken bezig geweest om de pathfinder te halen, wat duurde dat lang zeg. Uiteindelijk had ik die gehaald en was ik meteen een beetje klaar met het spel, had niet meer echt een doel dus was er niet lang daarna mee gestopt. Nu dus weer zo een zieke achievement halen voordat je kan vliegen in het nieuwe gebied?

    Hoop dat je nu ook een beetje de MoP raids kan gaan soloën. Vond het toch altijd wel leuk om achter die mounts aan te gaan. Op level 100 en met goede gear gingen de WoLK raids wel prima dus hoop dat dat nu weer zal gaan. Ga het maar eens even installeren straks denk ik:).
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Raids in MOP zijn over het algemeen goed solo te doen, maar die ene raid met die Sha aan het eind is nog behoorlijk pittig, vooral op Heroic. En Siege of Orgrimmar schijnt ook nog behoorlijk heftig te zijn.

    Skills zijn inderdaad de nodige van verwijderd of samengevoegd met vergelijkbare skills, dus totaal geen ramp imo.

    En dat vliegen mogelijk maken is echt een gigantische grind, nog erger dan in Draenor. In Draenor heb ik veel gold neergelegd voor de rep, die staan allemaal op exalted. Ik heb nu pas net Nightfallen op exalted en dat was al een hel. Gelukkig hoef je maar revered te halen, maar zelfs dat gaat met alleen World Quests bij de andere factions nog wel even duren.

    Het is straks wel zo'n beetje het enige wat ik dan nog moet voor het eerste PF deel, revered halen met andere factions. Die gaan bij mij op revered en daarna kom ik er echt niet meer aan. Grinden heb ik een schurfthekel aan. :)
     
  3. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb hem maar weer even geïnstalleerd:+. Morgen maar even lekker spelen en misschien gelijk Legion aanschaffen.

    Even paar vraagjes nog omdat ik er zo lang uit ben geweest. Wat bedoel je met PF? En welke and-ons gebruik je zoal? Ik vond het altijd zo gruwelijk chaotisch met die tientallen skills etc. etc., ook één van de redenen waarom ik gestopt ben. Had altijd een dps meter, DBM voor de raids geloof ik, iets dat de auction makkelijker maakte en iets van Bartender oid voor duidelijkere action bars. Mis ik nog een must have?

    Is de Garrison nog belangrijk of is er een nieuwe soort garrison in Legion?

    Als laatste, welke server zitten jullie? Misschien wel eens leuk om met meerderen te dungeonen/raiden/pvp oid. Mijn characters zitten geloof ik op Auchindoun oid. Speelde voornamelijk met een horde blood elf mage.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Auctioneer add onn gebruik voor de Auction House, verder o.a. Recount voor dps in raids en eventueel Omen als je tank wilt spelen. CrapAway voor alle grijze zooi, die in Legion meer waard is maar niet nuttig is. Verder weet ik het niet uit het hoofd.

    Garrison heb je nu voor iedere class en is een stuk beter dan in Draenor expansion. Met PF bedoel ik Pathfinder, de lange en frusterende reis om te kunnen vliegen, wat in Draenor en Legion beide apart behaald moet worden. In Draenor kan het wel sneller gaan als je veel gold hebt, dan heb ik het over tonnen.

    Ik zit zelf op de Runetotem server, Alliance kant in een deels Nederlandse, deels Britse guild. Grotendeels geleid door de Britten. Is dit genoeg?
     
  5. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Wat betreft addons:
    - Elvui, meteen andere unit frames, action bars etc.
    - Skada DPS Meter
    - DBM
    - Atlasloot
    - Handynotes met de Legion addon erbij. (map voor treasures en rares)
    - RareTimer
    - MythicPlusTimer
    - Postal
    - Gladius (unit frames van de tegenstander in arena)
    - GladiatorlosSA (doet calls van cd's in arena en bg's, als je gaat PvPen super handig).

    Ik speel op Sylvanas, maar je kunt voortaan cross realm spelen. Ben momenteel alweer ff gestopt, maar kom altijd wel weer terug voor een maand :+.
    Main is nu enhancement shaman en alt holy paladin.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Pleur maar lekker even op met je vliegen in 7.2 Echt haat aan die enorme hoeveelheid shit die je moet doen om te kunnen vliegen. Heb deel 1 van Pathfinder nog niet, moet daar nog veel voor doen. En dan komt er ook nog deel 2 voor je echt kunt vliegen.

    Ik vind het echt nergens meer over gaan dit en had liever gezien dat ze vliegen gelijk beschikbaar stelde vanaf level 110 of vanaf patch 7.2

    Nog meer grind quests, weer een onnodige Mythic dungeon imo. Fuck it gewoon, dit is nog erger dan in Warlords of Draenor. =(
     
  7. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik maak daar wel aardig progressie in moet ik zeggen. Alleen de questline in Suramar nog, ook al zijn dat er echt fucking veel:+. En de rep farming. Dat is gelijk ook wel het kutste van de pathfinder, ook met Draenor. Ben nu pas een paar dagen bezig met de world quests, hoop dat de rep daarmee al een beetje oploopt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat ons aub het vliegen gewoon kopen, de fuck zeg. :mad:

    De rest maakt me niet uit, maar ik speelde voornamelijk voor het vliegen in de game. Gear halen gaat me beter af dan vroeger, maar van mij mogen ze het vliegen gewoon weer voor gold doen. =(
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heirlooms naar 110. Sterf Blizzard, om meerdere reden. Prijzen van o.a. name change zijn ook allemaal flink verhoogd na een tijdelijke korting. Jezus, echt. En rot eens op met die Pathfinder shit. Alleen een beetje low level character levelen is nog leuk. :mad:
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb je de pathfinder nog steeds niet?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, moet het eerste deel zelfs nog. Het enige wat ik daar van moet is die enorm lange rep grind en dan deel 2 nog van PF. Ik krijg zelfs die laatste quest voor de DK class mount niet voor elkaar. Fucking scourge rond de botten van die draak komen telkens allemaal op me af. Dikke haat aan alles van en op The Broken Isles. :mad:
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Enorme lange rep? Ze zijn allemaal easy man als je een beetje de emissaries doet, en met de missions gaat het zelfs veel sneller.

    En ben je erg undergeared ofzo voor de class mount questline? Ik heb de Paladin en Druid class mount en ze waren heel makkelijk te doen. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ben 875 nu met een legendary van 940, maar ik heb wel nog gear met de versa stat, niet echt slim. Ik kan kleine groepjes scourge wel hebben bij die botten van die draak, maar ze komen gewoon allemaal tegelijk op me af en als ik te ver terug loop, dan krijg je van die kleine ghouls waar je ook gestoord van word.

    Nee, haat deze quest enorm en ik kan hem ook niet uit mijn log halen. Denk ook niet dat ik hem uit mijn log zou kunnen halen als er nu een nieuwe expansion zou komen. Ik wil hem wel halen, maar ik heb echt wel 10x een poging gedaan en steeds lukt het maar niet.

    Ik heb overigens ook niet echt zin om al mijn beveiliging op mijn account tijdelijk stop te zetten en iemand anders het even te laten doen. Ik moet hier in mijn buurt maar even iemand zien te vinden die het misschien wil doen.

    Het beste resultaat met die quest was dat ik ongeveer 5/6 van de balk vol had, en toen doodging en de balk vervolgens weer leegliep en de scourge niet meer respawnde. :'-(
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bezig met WoW downloaden. Vanilla wel te verstaan. Ben benieuwd. :D
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Brocade : Speel jij ook WoW Vanilla? :+ Tof om het te spelen, maar kan de eerste NPC in Elwyn Forest al niet vinden, die chick met haar wijngaard. :lol:

    Zoek Elysium Project World of Warcraft maar eens op via Google, je kan het gewoon gratis spelen en installeren is makkelijk, net als het opstarten van de game. :9
     
    Matrix vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    25 euro voor een nieuwe mount en 10 voor een nieuwe pet. Krijg de tering maar. 8)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gamescom. Verwachten jullie een nieuwe expansion of pas bij Blizzcon in het najaar?
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Meestal is blizzard wel actief op gamescom, wie weet. Hoop het wel.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mag ook wel, Legion was megakut. Met zeer veel moeite, en dan bedoel ik niet uitdaging, maar frustratie, een redelijk i level weten te halen. Profs waren echt kut om te levelen, ben van de verveling maar een beetje de download van Vanilla ingedoken en Vanilla gaan spelen. Hoop echt dat er nu wel eens voldoende content komt en niet shit dit je na minder dan 6 maanden al zo goed als afgerond hebt, inclusief raids, profs en quests. En hou eens op Blizzard met die irritante manier van het openen van raids. Zoveel shit die nog hersteld moet worden van de laatste goede expansion, Wrath of the Lich King. 8)

    Heb overigens ook nog steeds niet mijn DK class mount. Die quest is zo kut met al die undead. =(:'-(
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja ik ben er ook snel mee gestopt. Lol was er al snel weer van af. Helaas zal het nooit meer zo worden als met de vanilla. Dat waren wereld tijden. Ik zat toen ook in een leuke guild waarmee je met z'n allen dungeons in ging en raids ging doen. Rollen om items, enz. Mjah, we wachten het wel weer af...
     

Deel Deze Pagina