1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

  1. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Hij is er dus eindelijk. Nice! Ik ga er 1 deze dagen wel mee aan de slag. Eindelijk weer Clementine. Geen idee meer alleen wat mijn keuzes van seizoen 2 waren.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Season pass gekocht vandaag, stukje gespeeld van episode 1, ziet er wel goed uit met nieuwe characters.

    Wel nice dat de games elkaar een beetje opvolgen als de ene net klaar is, Mineraft - Batman - Walking Dead, allemaal toffe games van Telltale.
    Vooral Batman was super.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben fan van de Telltale games. Maar ik koop deze wel als alle episodes uit zijn.

    Met Tales from the Borderlands ook een season pass gekocht. Moest je steeds 3 maanden op een nieuwe episode wachten.

    Nah, ik wacht nu liever tot alle episodes uit zijn. Kan je meteen alles in een paar dagen uitspelen.

    Heb wel gelezen dat de eerste 2 episodes van TWD S03 erg kort zijn vergeleken met het 1e en 2e deel. Das wel minder.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Episode een gespeeld, en die is inderdaad erg kort, wel jammer maar qua verhaal is het eigenlijk wel weer top.
    Nieuwe character Javi is top.
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn heel erg kort ja
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Javi is wel een baas inderdaad.
     
  7. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Net ook 1 episode uit. Erg kort inderdaad maar dat mag de pret niet drukken. Bijzondere keuzes weer om te maken. Leuk ook om nog wat van het vorig seizoen terug te zien. Op maar episode 2.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Buiten het feit dat de Batman game uitermate goed matcht met je avatar, vond je dat echt een goede game? Ik vond het maar tegenvallen. Mager verhaal en performance om van te huilen (voor een dermate scripted game). Best kort ook.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Performance was bij mij 1 episode erg klote ja, maar goed telltale heeft daar een handje van, dus kijk daar nu wel een beetje doorheen.

    Maar qua verhaal vond ik het echt tof, Bruce in zijn begin tijd een totaal ander verhaal van de Waynes en eens een keer wat anders dan the Joker als baddie.
    Goede plotwendingen die doordat ze anders zijn totaal onverwacht bij mij aankwamen.
    Kort was de game zeker maar ook dat is Telltale.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Snap wat je bedoelt wat betreft het verhaal. Heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Wellicht dat ik gewoon op "meer" had gehoopt :)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Nu we het toch over batman hebben hier.
    Ben ik de enige die de seasonpass niet kan aanschaffen? Had episode 1 los gekocht.
    Nu ik de seasonpass wil downloaden, krijg ik dat ik Batman al heb. Kan alleen nog maar de episodes los kopen.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Heb ik eerder geen last van gehad. En als je het vanuit de game koopt?
     
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Laatst bewerkt: 27 dec 2016
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Batman vond ik erg goed. Maar WD S1 en Tales of the Borderlands zijn echt een stuk beter nog
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Batman krijg ik morgen binnen (disc versie). Kan ik alles in 1 hap uitspelen. Ben benieuwd

    De Batman season pass is momenteel ook in de aanbieding in de PS Store; kost €15. Maar wou toch liever de disc versie aangezien ik die weer kan verkopen.

    Tales from the Borderlands is mijn favoriete Telltale game tot nu toe. WD S1 was ook erg goed, WD S2 een stuk minder.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nu eindelijk bezig met S2 van The Walking Dead. Ben bij episode 4 en tot nu best tof, game draait voor Teltale standaarden ook redelijk soepel. Was laatst met Batman begonnen op de Xbox maar die game is technisch gezien echt dramatisch, bizar dat ze iets in die staat uitbrengen.

    Borderlands en die Walking Dead spin-off van Teltale vanochtend ook maar gekocht in de PS sale
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    de disc versie is ep 1 en de season pass geloof ik
     
  19. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Net episode 1 gespeeld van season 3, ben nog niet zo enthousiast als bij de andere delen maar het einde van episode 1 was wel verrassend!

    Lekker dan heb de season pass maar kan episode 2 niet spelen hij ziet niet dat ik de pass heb moet hem los kopen andere hier ook last van?
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2017
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Episode 2 vanavond in een uurtje uitgespeeld en deze was lekker snel met de actie en het verhaal.
    Einde was wel even een wtfje.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina