Hij is er dus eindelijk. Nice! Ik ga er 1 deze dagen wel mee aan de slag. Eindelijk weer Clementine. Geen idee meer alleen wat mijn keuzes van seizoen 2 waren.
Season pass gekocht vandaag, stukje gespeeld van episode 1, ziet er wel goed uit met nieuwe characters. Wel nice dat de games elkaar een beetje opvolgen als de ene net klaar is, Mineraft - Batman - Walking Dead, allemaal toffe games van Telltale. Vooral Batman was super.
Ben fan van de Telltale games. Maar ik koop deze wel als alle episodes uit zijn. Met Tales from the Borderlands ook een season pass gekocht. Moest je steeds 3 maanden op een nieuwe episode wachten. Nah, ik wacht nu liever tot alle episodes uit zijn. Kan je meteen alles in een paar dagen uitspelen. Heb wel gelezen dat de eerste 2 episodes van TWD S03 erg kort zijn vergeleken met het 1e en 2e deel. Das wel minder.
Episode een gespeeld, en die is inderdaad erg kort, wel jammer maar qua verhaal is het eigenlijk wel weer top. Nieuwe character Javi is top.
Net ook 1 episode uit. Erg kort inderdaad maar dat mag de pret niet drukken. Bijzondere keuzes weer om te maken. Leuk ook om nog wat van het vorig seizoen terug te zien. Op maar episode 2.
Buiten het feit dat de Batman game uitermate goed matcht met je avatar, vond je dat echt een goede game? Ik vond het maar tegenvallen. Mager verhaal en performance om van te huilen (voor een dermate scripted game). Best kort ook.
Performance was bij mij 1 episode erg klote ja, maar goed telltale heeft daar een handje van, dus kijk daar nu wel een beetje doorheen. Maar qua verhaal vond ik het echt tof, Bruce in zijn begin tijd een totaal ander verhaal van de Waynes en eens een keer wat anders dan the Joker als baddie. Goede plotwendingen die doordat ze anders zijn totaal onverwacht bij mij aankwamen. Kort was de game zeker maar ook dat is Telltale.
Snap wat je bedoelt wat betreft het verhaal. Heb je eigenlijk ook wel gelijk in. Wellicht dat ik gewoon op "meer" had gehoopt
Nu we het toch over batman hebben hier. Ben ik de enige die de seasonpass niet kan aanschaffen? Had episode 1 los gekocht. Nu ik de seasonpass wil downloaden, krijg ik dat ik Batman al heb. Kan alleen nog maar de episodes los kopen.
Lukt dan ook niet, kan ze echt maar alleen los kopen, ook vanuit de game. Aha ben blijkbaar niet de enige; http://community.eu.playstation.com...son-pass-error-Please-help/m-p/24805443#M2178
De Batman season pass is vandaag wel in de sale voor 10 dollar. Hopelijk lukt het je nu wel om dat ding binnen te hengelen EDIT: op Xbox dan iig
Batman krijg ik morgen binnen (disc versie). Kan ik alles in 1 hap uitspelen. Ben benieuwd De Batman season pass is momenteel ook in de aanbieding in de PS Store; kost €15. Maar wou toch liever de disc versie aangezien ik die weer kan verkopen. Tales from the Borderlands is mijn favoriete Telltale game tot nu toe. WD S1 was ook erg goed, WD S2 een stuk minder.
Nu eindelijk bezig met S2 van The Walking Dead. Ben bij episode 4 en tot nu best tof, game draait voor Teltale standaarden ook redelijk soepel. Was laatst met Batman begonnen op de Xbox maar die game is technisch gezien echt dramatisch, bizar dat ze iets in die staat uitbrengen. Borderlands en die Walking Dead spin-off van Teltale vanochtend ook maar gekocht in de PS sale
Net episode 1 gespeeld van season 3, ben nog niet zo enthousiast als bij de andere delen maar het einde van episode 1 was wel verrassend! Lekker dan heb de season pass maar kan episode 2 niet spelen hij ziet niet dat ik de pass heb moet hem los kopen andere hier ook last van?
Episode 2 vanavond in een uurtje uitgespeeld en deze was lekker snel met de actie en het verhaal. Einde was wel even een wtfje. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk