1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    [​IMG]

    Zitten leuke spelers tussen! Helaas geen sif Gomez voor mij.

    En mochten hier mensen zijn die een serie a team hebben. Koop Parolo!! Z'n sbc is baas.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Precies, je probeert daarmee iemand uit de tent te lokken. Maar wees dan ook een man wanneer iemand commentaar levert op je ''tacktiek om gamers te irriteren''
    En ga dan niet, wat Don Juan al zei, als een slappe die ontvangen berichtjes reporten. Natuurlijk moet er ergens een grens zijn, maar voor een paar simpele woordjes zou je toch niet een dikke ban horen te krijgen.

    Echter zal zo'n ''Prick'' dankzij de Microsoft policies in het voordeel zijn. En valt er niet veel te doen tegen die onsportievelingen. Ja gewoon inmaken die lui :p
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Blij dat er toch nog een paar mensen mij steunen en voor de heilige boontjes,wees maar niet bang dat ik mijn account terugkrijg want weet mijn god niet hoe ik dat moet regelen.Weg 1,5,miljoen en maar wachten op fifa 18
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Schrijf een open brief. Vraag of er nog mogelijkheden zijn.

    Ik vind het persoonlijk zwaar gestraft dat ze je een permanente ban geven. Wordt dan gestraft met een permanente Chat ban. Kan je ook niet nogmaals de fout in gaan, je bent tenslotte geen cheater...
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Joh, als je nu gewoon zou inzien dat je idd niet handig bezig was, dan zou iedereen hier je steunen.
    Gewoon geen berichtjes sturen aan anderen als je verloren hebt. Daarbij als die mensen je inderdaad uit de tent zouden lokken, doe je nog precies wat ze leuk vinden ook.
    Als je dan om een vage reden iets moet sturen houd het dan binnen de regels, dan was er niks aan de hand.

    Oplossing van SrikwedaAjax zou idd een beter zijn, maar volgens mij is dat niet mogelijk.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Schelden is idd niet heel slim dat geef ik toe,maar vind Pussy niet echt het verschrikkelijkste scheldwoord ooit.Klantenservice kan me niet helpen zeiden ze en met het enforcement team kun je niet in contact komen.3weken lang geïnvesteerd en gisteravond eindelijk 1,5mil bereikt,dacht vanochtend mooi team te maken krijg ik dit weer........zucht
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ander account aanmaken en dan coins overhengelen. Zorg alleen wel dat je meteen de coins uitgeeft en er spelers voor koopt. Krijg je waarschijnlijk een waarschuwing voor dat je coins hebt gekocht. En worden je coins gewist. Niet je spelers. ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is het helaas ook niet, maar blijkbaar nemen mensen daar aanstoot aan. Kan ik me met een kind ook best voorstellen. Dus heb je dubbelop pech.
    Mail gewoon naar ze en probeer je gebruikte taal te verzachten, dat het in je eigen taal een gebruikelijk woord is. Dat je inziet dat het niet handig was en dat je besloten hebt sowieso geen berichten meer te sturen, etc, etc.
    Enkel doe het dan ook niet meer en geniet van het spelletje en ipv berichtjes te sturen smijt dan gewoon je controller tegen de muur,.... ;)
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Even een Fifa inhoudelijke vraag.

    Weet iemand toevallig, welke stat verantwoordlijk is dat een spits betere looplijnen heeft? Dus bv meer forward runs? Of bestaat zoiets niet en heeft het echt puur te maken met workrates?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Naar wie moet ik dan mailen?
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar dan moet ik ook weer Xbox live aanschaffen?en hoe zet ik al die coins over dan?Nog nooit eerder gedaan namelijk
     
  12. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Snap niet dat mensen zo overstuur raken van een tegenstander die tijd rekt. Ik bedoel als ik in een spannende pot 1-0 voor sta in de 80e minuut, gaat het slot erop en hou ik balbezit. Zit daarna niet te wachten op scheld mssge's etc.

    Enja dat pussy niet heel erg is snap ik, maar waarom stuur je dit uberhaupt. En dan ook al voor de zoveelste keer na eerdere bans. Dat is vragen om een perma
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kwam op het volgende voor je uit. Daar zou je op info moeten kunnen klikken en je dossier geschiedenis kunnen zien. Vervolgens dus indienen en dan beoordelen ze het opnieuw.

    http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us#5:1:0
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor je hulp,maar je bedoelt apply for review?op de 1 of andere manier werkt dat niet
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Mail naar Nederlandse microsoft, maat van me heeft z'n permban zo ook ongedaan kunnen krijken.
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik zie niet hetzelfde aangezien, maar klinkt als de juiste knop!
    Dan wellicht een algemene mail dat dit niet werkt of een topic openen op hun forum.
     
  17. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    @Arno24 De snelste manier om weer te spelen is denk toch een heel nieuw account aan te maken en een nieuwe xbox live.
    Met je nieuwe xbox account kun je een nieuw ea account aanmaken en dan kun je al je coins over zetten. (Je zet een speler van je nieuwe account voor de max buy now en die koop je dan met je oude account.)
    Duurt ff en het gaat je wat coins kosten maar het is denk wel de snelste methode.
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Volgens mij bestaat zo'n stat niet. Wat je hooguit kan doen is je spitsen de instructies meegeven 'achter de linies kruipen' en 'druk zetten op verdediging' (waardoor ze uit zichzelf al wat dieper gaan staan). Maar dat wist je wss al (:
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  19. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Kijk Arno, ik scheld in het dagelijks leven veel (te veel). Maar ik ga nooit een tekstbericht schrijven met gescheld erin. Bij tekstberichten - in welk verband dan ook - blijf ik qua taalgebruik altijd correct (al kan het cynisme er werkelijk van afdruipen, het taalgebruik an sich blijft correct). Ik vraag mij af of jij wel eens op een forum iets 'lelijks' typt. Aan je reacties te zien, denk ik dat dat wel het geval zal zijn en naar mijn oordeel heb je dan - met alle respect - niet helemaal door dat dit te gelden heeft als onoorbaar. Je bent ook geen first offender, waaruit ook blijkt dat je het kennelijk (nog steeds) niet zo goed begrijpt. Hoe onschuldig pussy ook is, het blijft een scheldwoord en ergens zou je onderhand best kunnen weten denk ik dat dat op zijn minst 'niet hoort'.

    Ik krijg ook wel eens lelijke berichten en als ik al reageer, reageer ik daar altijd zeer gevat op. Toegegeven, dat is wel iets wat je moet kunnen; niet iedereen weet zich per slot van rekening in geschrift goed uit te drukken.

    Overigens is tijdrekken natuurlijk iets dat bij voetbal hoort dus wat dat betreft snap ik überhaupt de mensen die berichten gaan sturen hierom niet. Ok, het kan te extreme vormen aannemen, maar ook dan zal je - indien je al een bericht wilt sturen - binnen de grenzen van fatsoen moeten blijven (en gescheld kan dus sowieso niet).

    Hoe dan ook, ergens heb ik wel met je te doen want voor zover ik jou kan inschatten was het op zichzelf genomen redelijk onschuldig. Maar ben je echt enkel gebanned door pussy/fuck of is er toch meer aan de hand? Het feit dat je geen first offender bent, zal ook ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Dit is ook waarom ik je helaas niet zoveel kans geef om die ban ongedaan te maken. Als ik jou was zou ik het echter wel proberen. Dan dien je wel echt een mooi schrijven op te stellen waarin je in ieder geval berouw toont, aangeeft dat je je niet gerealiseerd hebt wat de impact van jouw woorden zijn, dit inmiddels wel het geval is en je er zeker van bent dat je nooit meer de fout in zult gaan.

    Je zou evt je schrijven hier kunnen posten en dan helpen wij je wel mocht het nodig zijn. Ik zou het desnoods ook wel voor je kunnen opstellen, maar dat wil ik nu niet toezeggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2017
    Don Juan en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Thanks, die instructies ken ik idd al

    Dan zal het hoogstwaarschijnlijk komen door de workrates high/med (higuain) med/low (Icardi)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    Barbabravo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina