Kijk Arno, ik scheld in het dagelijks leven veel (te veel). Maar ik ga nooit een tekstbericht schrijven met gescheld erin. Bij tekstberichten - in welk verband dan ook - blijf ik qua taalgebruik altijd correct (al kan het cynisme er werkelijk van afdruipen, het taalgebruik an sich blijft correct). Ik vraag mij af of jij wel eens op een forum iets 'lelijks' typt. Aan je reacties te zien, denk ik dat dat wel het geval zal zijn en naar mijn oordeel heb je dan - met alle respect - niet helemaal door dat dit te gelden heeft als onoorbaar. Je bent ook geen first offender, waaruit ook blijkt dat je het kennelijk (nog steeds) niet zo goed begrijpt. Hoe onschuldig pussy ook is, het blijft een scheldwoord en ergens zou je onderhand best kunnen weten denk ik dat dat op zijn minst 'niet hoort'.
Ik krijg ook wel eens lelijke berichten en als ik al reageer, reageer ik daar altijd zeer gevat op. Toegegeven, dat is wel iets wat je moet kunnen; niet iedereen weet zich per slot van rekening in geschrift goed uit te drukken.
Overigens is tijdrekken natuurlijk iets dat bij voetbal hoort dus wat dat betreft snap ik überhaupt de mensen die berichten gaan sturen hierom niet. Ok, het kan te extreme vormen aannemen, maar ook dan zal je - indien je al een bericht wilt sturen - binnen de grenzen van fatsoen moeten blijven (en gescheld kan dus sowieso niet).
Hoe dan ook, ergens heb ik wel met je te doen want voor zover ik jou kan inschatten was het op zichzelf genomen redelijk onschuldig. Maar ben je echt enkel gebanned door pussy/fuck of is er toch meer aan de hand? Het feit dat je geen first offender bent, zal ook ongetwijfeld een rol hebben gespeeld. Dit is ook waarom ik je helaas niet zoveel kans geef om die ban ongedaan te maken. Als ik jou was zou ik het echter wel proberen. Dan dien je wel echt een mooi schrijven op te stellen waarin je in ieder geval berouw toont, aangeeft dat je je niet gerealiseerd hebt wat de impact van jouw woorden zijn, dit inmiddels wel het geval is en je er zeker van bent dat je nooit meer de fout in zult gaan.
Je zou evt je schrijven hier kunnen posten en dan helpen wij je wel mocht het nodig zijn. Ik zou het desnoods ook wel voor je kunnen opstellen, maar dat wil ik nu niet toezeggen.
Laatst bewerkt: 8 feb 2017
Don Juan en MightyMikeDX vinden dit leuk.