1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Maaaar het is wel oke dat Wilders nepfoto's maakt over Pechtold en andere politici. Wel oke dat Wilders leugens over de Islam verzint. Wel oke dat Wilders vele debatten afzegt. Wel oke dat Wilders de rechters, het parlement, 'nep' noemt. Wel oke dat hij haatzaait op twitter. Ik kan nog even doorgaan?

    ... Of mag hij wel van alles en nog wat roepen? ;)
     
  2. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Wilders is veroordeeld door een rechter.
    Erdogan gooit de rechters in de bak.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat dat oke is?
    Daarnaast is Wilders zelfs schuldig bevonden aan discriminatie door een rechter.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je weet dat omdat Wilders daarvoor wel schuldig bevonden is, jij dus eigenlijk zegt dat de andere partijen die het zelfde doen ook schuldig zijn!

    Dus je beticht nu eigenlijk Denk van de zelfde dingen als waar ik/wij Denk van beticht(en).

    Bedankt voor je steun!
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mooi drogreden. Ik begin over Denk en je comeback is "maar Wilders doet het ook!!1".

    Ik keur het gedrag van Wilders net zo hard af. Zowel PVV als Denk zijn polariserende populisten die mijn stem nooit zullen krijgen.

    Uw punt was?
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]

    Ging hierom toch? Andere persoon was de voorzitter van de jongerenvereniging van DENK.

    Moet zeggen vond dit ook niet heel handig.
    Als je achterban uit eigen beweging besluit op dingen te reageren is dat hun vrijheid, maar als je als partij bewust trollaccounts inzet om dat te doen is dat niet de juiste manier om je standpunten naar voren te brengen.
    Eigenlijk zwakt dat het juist af.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Mijn punt is dat DENK nu in een 'verdachtenbankje' wordt gezet door de mainstream media en ook door vele Nederlanders, terwijl er geen enkel bewijs is dat Denk de lange arm is van Erdogan en dat zij aan het polariseren zijn.

    Wat mij ook opvalt is dat alle camera's zijn gericht op Denk terwijl wat de PVV of leden van VNL en FvD roepen veel erger is.

    Natuurlijk heeft DENK veel fouten gemaakt en domme dingen geroepen zoals, de kwesties met die trollaccounts, roepen dat sommige dokters de stekker eerder uit trekken voor 'allochtone patiënten'. Daar hebben zij ook afstand van genomen.

    Mijn punt is die dubbele maat. Als denk iets roept is het 'polariserend', maar Als de PVV of Wilders wat roept is het hun goed recht. Iets met 'vrijheid van meningsuiting'. Ik word daar gewoon kotsmisselijk van...

    Het is gewoon overduidelijk hoe 'hypocriet' sommigen zijn. Doe aub een keer die bril even af.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]

    Doe je eigen "Pro Turken en Marokkanen" Bril dan ook even af..
     
    Zumpelvelder en Sonny vinden dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik ben niet de media dus jouw hele argumentatie over hypocrisie gaat gaat niet op.

    Daarnaast, de PVV is door elke partij uitgesloten om deel te nemen in onderhandelingen voor het volgende kabinet. Er zijn genoeg schandalen over de PVV die groots in het nieuws worden gebracht. Als jij denkt dat de PVV positiever in het daglicht wordt gezet door de NOS zie je dat echt verkeerd. NOS ziet er steeds meer uit als een linkse zender. Ik zie echt nergens dat uitspraken van Wilders met de mantel der liefde worden bedekt hoor. Sterker nog, hij is veroordeeld. Dus wat nou 'vrijheid van meningsuiting'.

    Dus nogmaals, als jevan mij kan aantonen met een dubbele maat te meten hoor ik het graag, maar ik heb al vaak genoeg geroepen dat ik de PVV ook een achtelijke partij vindt. Noem dan me aub geen hypocriet want dat houdt uiteraard geen stand.
    Beter reageer je eens over mijn inhoudelijke posts over Kuzu, AK of Erdo. Maar die sla je allemaal over ;).
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zal wel weinig toevoegen aan de discussie maar de slachtofferrol houding is wel weer tekenend.....
     
    RaouLioo, Rampage en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De mogelijke reacties, voor mij was het even lastig pijlen wat er zou komen. @Juunanagou : Zou je misschien de post kunnen un editten???
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je bent entitled tot een eigen mening. Al komen er veel reacties op of zijn anderen het er niet mee eens; jij hebt evenveel recht als een ander om een eigen mening te hebben en om iets te posten.

    Ik ben nu ook wel benieuwd wat je gepost had ;)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wilders is veroordeeld voor zijn uitspraken. Wat een Wilders doet is alles over één kam scheren. Dat is gewoon not-done. Punt. Zijn maar zat goede buitenlanders. Maar wat roept de PVV dan wat "erger" is dan wat DENK roept?

    En welke dubbele maat? ...

    Er zijn heel veel steden in Nederland waar bepaalde bevolkingsgroepen de baas zijn. Dat is al erg zat. Als er dan wat van gezegd word is het gelijk racisme. Jij bent echter heel hard op weg om jou mening over DENK door ieder z'n strot te duwen. Om dan met de opmerking te komen "zet jullie bril" af is echt fout.
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Welke steden heb je dan in je hoofd en wat bedoel je met 'de baas'?
    Is het nodig om onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen of kunnen we ook gewoon allemaal Nederlanders zijn?

    Tenzij je de mens bedoelt en zijn invloed op het klimaat dan ben ik het helemaal je eens :+
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Die post?
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Jezus Yellow dat kun je niet maken
     
    Smirnoff, Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je hebt @Juunanagou wakker gemaakt uit haar winterslaap
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vind DENK net zoals de PVV en welke andere poplustische partij eng. Zulke partijen hebben alleen maar belang bij verdeeldheid van de samenleving, en beide partijen weten dat dondersgoed om daar gebruik van te maken. Een partij welke dan ook hoort niet eerst A te roepen vervolgens hun statement paar dagen later naar B te veranderen of hun statement in te trekken. Dat ze A hebben geroepen voor pure media aandacht zegt mij al meer dan genoeg over de daadwerkelijke denkwijze van die personenen.

    Nederland heeft al meer dan genoeg verdeeldheid op dit moment, en een partij die de verdeeldheid wilt aanvechten vind ik prima en juich ik alleen maar toe. Maar een partij als DENK geeft daar geen positieve bijdrage aan.
     
    MAD 1976, Kimi NL, RaouLioo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Join the Tyrant following.

    grapje Rampage
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Slechts even wat voorbeelden
    - Jan Roos werd laatst nog afgebrand tijdens Pauw & Jinek vanwege zijn uitlatingen die hij deed voor PowNews die niet in overeenstemming waren met programma van VNL.
    - Paar van bovenste items als ik op Forum voor democratie google zijn de volgende
    https://www.trouw.nl/opinie/baudets-partij-is-juist-geen-forum-voor-democratie~aae1d300/
    http://politiek.tpo.nl/2017/03/19/het-iq-van-het-forum-voor-democratie/
    https://www.nrc.nl/nieuws/2017/03/12/omstreden-eu-subsidie-voor-baudet-7328363-a1549990
    - Ik ben benieuwd naar jouw bronnen waarin wordt vermeld dat alles wat Geert Wilders in de laatste jaren heeft geroepen wordt neergezet als ''goed recht'' en alles maar wordt goed gepraat. Ik denk dat het tegendeel waar is. Alleen al de rechtszaak tegen hem om zijn minder minder uitspraken bewijst het tegendeel.
    https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/0...-in-minder-minder-zaak-tegen-wilders-a1535780
    Of de kritiek over zijn ''partijprogramma'' http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/lubach-vestigt-record-met-wilders-filmpje

    Je beticht andere of de media van een bril op hebben, maar ik denk dat er maar 1 iemand hier een figuurlijke bril op heeft.
     
    MightyMikeDX, L.A., Matrix en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina