1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Proficiat mannen. Godverdomme, wat maakten ze het spannend die tweede helft. Onana blijft een groot talent en het zat ze niet tegen, maar dat hoort bij een winnaarsploeg. Oftewel: nu de EL winnen. :)
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hoe moet ik ooit gaan werken dan vandaag!? 8) Wat een wedstrijd, wat een feest, wat een ongelofelijke prestatie! Geen woorden voor...
     
    Daz en Mallakai vinden dit leuk.
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Gefeliciteerd mannen! Te spannend gemaakt maar gered. Nu over 2 weken Man United uit elkaar trekken.
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    JAAAAAAAAAAAA!! De tering wat een feest! Gefeliciteerd mede-Ajacieden hier! Stockholm here we come!
     
    Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Aan alle Ajax fans: Van harte gefeliciteerd en nu Manchester United proberen te pakken. Hopelijk met een betere scheidsrechter.

    Weet niet of dit een unicum kan worden, maar drie Nederlandse ploegen die drie verschillende prijzen pakken, is dat ooit wel eens eerder gebeurd? Denk al sinds de bekerfinale aan dit idee, maar kan me niet herinneren dat we ooit zo'n kans maakte. :eek:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het zat niet tegen? Voor Lyon bedoel je?

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gebrek aan scorend vermogen is echt bijna de doodsteek geweest gisteren. Hoevaak een Traore het wel niet verneukt of een Younes z'n oogkleppen op heeft. Geen idee waar Dolberg overigens met z'n gedachte zat ... maar de voorhoede van Ajax liet gisteren echt te wensen over.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zag Dolberg bij een counter van Ajax, ik dacht Traoré, ook echt wandeltempo richting de goal gaan. Heel apart.
    Overigens scheelde die ene bal van Cornet echt fucking weinig, man wat was dat spannend.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb nu wel een 6-pack op beide billetjes ... Heeft wel z'n voordelen, zo'n wedstrijd van Ajax.

    Ga nu weer even naar de cardioloog. Doei.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Jantjenelis wat heb ik een kater zeg.
     
    McSparkle en WinterBase vinden dit leuk.
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik ben ook nog niet heel lang wakker.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook voor Ajax niet want Cornet had natuurlijk in de laatste minuten gewoon de 4-1 moeten maken en dan was het een lastig verhaal geworden
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, zelfde valt te zeggen voor Ajax met een tweede goal of hoe de goals van Lyon ook vielen, ingeleid door een onterechte penalty.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Snap ik maar hij had dus ook zo maar kunnen vallen dus Ajax komt imo ook gewoon "goed" weg.

    Maar goed over 2 wedstrijden was er natuurlijk maar een terechte winnaar.Nu hopen dat we een memorabele finale gaan krijgen
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Over 2 wedstrijden gezien waren beide ploegen redelijk in balans. Ajax in de thuis wedstrijd en Lyon uit. Lyon klapte na de 0-1 compleet in elkaar en was rijp voor de slacht. Jammer genoeg maakte Ajax het niet af en krijg je de laatste 2 minuten gewoon 2 doelpunten om je oren. Dan maak je het jezelf lastig ...
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mwah als Lyon niet 2x vlak voor rust scoort zou het een monsteruitslag zijn geweest over 2 wedstrijden. Ajax was gewoon stuk beter.
     
    Tim en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ajax was inderdaad beter, maar echt geweldig vond ik ze niet. Zeker de 2de helft niet. Ze moeten zeker wel van betere huize komen willen ze Manchester ook pakken wanneer die goed spelen. Overigens ben ik Ajax fan, en erg blij dat ze de finale halen, maar ben ook eerlijk. :p
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zeg, al. Ajax thuis was stukken beter dan uit. Lyon kreeg een mokerslag (de 0-1) te verwerken. Nadat de 2-1 op het scorebord verscheen werden ze wakker en speelde ze een sterke tweede helft. Die, gelukkig, goed uitpakt voor Ajax. De 4-1 had kunnen vallen. Dat is echter niet gebeurd en daar ben ik blij zat om. Ajax was gisteren niet goed genoeg. Ze waren degelijk, hadden het echt af kunnen maken (kansen waren er genoeg) maar dat deden ze niet waardoor ze het zichzelf weer bijzonder moeilijk maken. Wees heel blij dat gisteren dat uit doelpunt viel.

    @Head Ninja
    Betere huize komen om van Manchester United te winnen? Nee hoor. Gewoon niet. United had gisteren 34% (!) balbezit in eigen huis. Spel was walgelijk. United heeft geen Zlatan, Shaw, Rojo, Bailley en Young. Rashford mag dan een super snelle spits zijn ... maar die is de laatste tijd (evenals Martial) totaal niet in vorm. Zet een Felaini tegenover Ziyech. Dat gaat heel leuk worden. Felaini zal vierkant dolgedraaid worden. Voor Pogba hoef je ook niet te vrezen. Die word opgevangen door Van den Beek/Klaassen. Ik zie, gek genoeg, Ajax als favoriet.
     

Deel Deze Pagina