1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Tegen een ploeg als united weet je maar nooit en zal het nooit makkelijk zijn. Meer dan genoeg kwaliteit. Het blijft echter een ploeg met een kut trainer die kut spel op de mat legt En het niet boeit op welke manier er wordt gewonnen.

    Ik hoop dat Ajax de EL ongeacht de tegenstander wint maar tegen united hoop ik er nog meer op.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb je ook gelezen wat ik schreef, heb vrij duidelijk gezegd 'wanneer die goed spelen', Manchester is echt een maatje te groot als ze naar hun normale niveau spelen, zeker voor het spel wat Ajax gister heeft laten zien.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Manchester United stelt al het hele seizoen ontzettend teleur en met Mourinho als coach krijg je een parkeer-de-bus situatie. Ajax maakt een prima kans.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Head Ninja praat bijans meer poep over voetbal dan Geeltje :eek:
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Slechte genen.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja. Heb ik.
    Ik volg United al 15 jaar.
    Je praat poep.

    Ajax maakt een prima kans tegen dit United. Ongeacht het spel gister.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Haha nou, dan verschillen we daar in van mening. Nederlandse voetbal is al jaren zwaar kut, als Ajax speelt zoals donderdag en Manchester speelt wat voor hun goed spel is, dan maken ze geen kans.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laat die pillen van geel voortaan even liggen gozer.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Reckuuza, Daz en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, inderdaad. De tering... Nooit in dit topic gezien en meneer komt even de professor uithangen :+ Is goed gappie! Ga jij maar weer lekker 8 clubs supporten met die Gele
     
    Daz en Maddmonkey vinden dit leuk.
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Er is absoluut geen favoriet voor de finale. Voetballend gezien is Ajax zeker de favoriet voor de overwinning, maar de individuele klasse van United compenseert dat wel.
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Het stadion waarin de EL-finale gespeeld word lijkt volgens mij wel op de A'dam Arena, zekers als het dak dicht blijft, misschien wel voordeeltje voor Ajax... :D

    Kijk er in ieder geval naar uit, eindelijk weer eens in een finale met een Nederlandse club!
     
  12. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Eerst morgen/straks maar de belangrijmste wedstrijd spelen in 28 jaar tijd!!

    "Hand in hand kameraden, Hand in hand voor Feyenoord 1, geen woorden maar dahsduhn(daden) ALLEEN voor Feyenoord 1+
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @dannygielen : Dus Feyenoord haalde zijn laatste titel in het jaar dat de Berlijnse Muur viel? :+
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Man man man, jij bevestigd mijn stereotype beeld van de gemiddelde Feyenoorder-supporter wel zeg, maar gelukkig zijn er ook nog Feyenoord-supporters met meer intellect. Of niet dan @bulletproof010 :p, alleen die is dan wel weer erg koppig :cool:. Maar in jouw geval: wedstrijddag verkeerd, laatste kampioenschap verkeerd, typefouten en als klap op de vuurpijl ook nog het homo-erotische lijflied (niets mis mee overigens) verkeerd! Chapeau vriend! Ik heb ter lering en vermaak hieronder de correcties aangebracht. Dat is niet alleen goed voor jouw taalontwikkeling, maar dan sta je over 18 of in jouw geval over 28 jaar niet zo voor lul tussen je mede Feyenoord aanhangers, als je rare dingen gaat lopen zingen.

    En wat voor slang is dahsduhn eigenlijk. Zelfs als ik het Google, dan komen er nul hits terug. :)

    Maar even on-topic. Ik, als gematigde voetbal-fan, ga wel genieten van de competitie vandaag. Er staat nog zoveel op het spel en dan heb ik niet alleen over Feyenoord en Ajax. Aan de ene kant gun ik de Feyenoorders het kampioenschap van harte. Ze hebben er zo lang op moeten wachten. Maar gezien de rellen van vorig weekend en die faalhazen die vervroegd tatoeages laten zetten hoop ik stiekem toch ook wel, dat ze keihard op hun bek gaan. We gaan het zien vandaag, moge de beste er met de titel vandoor gaan vandaag.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Succes voor alle mensen die daadwerkelijk in spanning zitten vanmiddag:whistle:

    Mochten mensen goede streams hebben voor de wedstrijden van Feyenoord en Ajax, deel dan aub de linkjes hier :thumbs:
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Taalnazi uithangen en dan zelf meerdere fouten maken, man man man.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu al 1-0? Wtf joh

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ging net kijken, stream skipt en het is 1-0.
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    streamlinkjes?
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kuyt jij held!
     

Deel Deze Pagina