1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk ook dat er serieus een grote groep Feyenoorders zijn die een grotere hekel hebben aan Ajax dan de liefde voor de eigen club.
    Heeft niets met arrogantie te maken.

    Je bent kampioen, en verdiend want je eindigt boven aan en dan moet je het alsnog over Ajax hebben, daarom blijf ik erbij dat Ajax een grote rol in hun leven speelt, Bilal wilt een wit voetje halen. Wel grappig eigenlijk.
    [​IMG]


    En Elia vertrekt, dat is de eerste die weg gaat.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Wat een onzin

    Als je iets niet kan concluderen uit de wedstrijd is dat het wel
     
    RaouLioo en Distoration vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Heeft vast te maken met het feit dat meerdere Ajax spelers zich uitlieten dat ze het kampioenschap wel zouden pakken, duidelijk aangaven dat Feyenoord het nog zou weggeven etc. Plagen mag ... maar het was de Amsterdamse arrogantie ten top. Daar hoorde je, tot de pot tegen Excelsior, niemand over uit Rotterdam. Ach, lekker boeiend allemaal. Je hoorde er niemand over tot die frikandel van een Bilal het even moest melden.

    Feyenoord pakt de titel.
    Ajax wint de EL.
     
    RaouLioo en Distoration vinden dit leuk.
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Reacties quoten van 'n half jaar geleden is lekker makkelijk. Kan waarschijnlijk zo 20 berichten vinden van ajaxcieden in gelijke strekking. Die tweet voegt niks toe aan je argumenten op dit moment. Ik kies zelf clubliefde voor haat, maar ik ben niet representatief voor de rest.

    Edit*
    Dat je zover terug moet zoeken voor zo'n reactie van spelers zegt genoeg.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm kijk nog eens naar de tweet...Het voegt zeker wel toe aan de discussie aangezien beste heer Bilal het voorvalletje is begonnen.
    Meneer heeft zelf nog in de jeugd van Ajax gespeeld, en ik heb niet zo ver moeten terug zoeken btw. ik zag hem voorbij komen.

    Feyenoord moet gewoon lekker genieten van een feestje, maar ik kan er eerlijk gezegd niet bij dat je 18 jaar op een titel wacht en dat je dan over Ajax begint.
    Ik kan het gewoon echt serieus niet plaatsen, wat Maddmonkey zei toen Ajax na 7 jaar kampioen werd, dacht ik alleen maar aan feestvieren, fuck al die andere clubs.. ik denk daar echt niet aan.
     
    Maddmonkey en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Maak je maar geen zorgen. In Rotterdam is er niemand die op dit moment aan Ajax denkt.

    Wat een gekkenhuis!

    Kampioenen!!!!!!
     
    dannygielen, tim91, Matrix en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    [​IMG]
     
    Erasmus, RaouLioo en WinterBase vinden dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Gelukkig maar.
     
    Erasmus vindt dit leuk.
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo wordt dit weer bestempeld als arrogantie? Zo leg je namelijk druk bij de tegenstander, beter dan je mond dicht te houden. Dit gebeurt zo vaak.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ophouden met zeiken allemaal en Feyenoorders ga feesten! Het is jullie gegund!
     
    tim91, McSparkle, Reckuuza en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Real scoort vanuit een vrije trap terwijl Sevilla nog bezig was met de muur.. |:-
     
    Daz en Erasmus vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Haha heb je Nukem weer..

    Is je Barca bedje nog niet opgemaakt?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En zo is het :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aan alle Feyenoorders hier: Gefeliciteerd en nou niet weer zo lang wachten. Hopelijk een niet al te grote leegloop komende zomer. :)

    Aan alle Ajacieden: Jullie hebben nu een vrij unicum in de hand volgens mij. 3 Nederlandse ploegen die 3 verschillende prijzen kunnen pakken. Is dat ooit wel eens gebeurd? Zoja, wanneer voor het laatst? In ieder geval: Hup, hup, hup, pak die cup. :thumbs:
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    matchfix?
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nouja, terugzoeken naar 1-10-11 is in mijn optiek best wel ver, tenzij jij alleen maar Bilal volgt op Twitter en dat lijkt nu zo, of je moet er op uit zijn geweest om deze Tweet te quoten. Maar dan zou je vol rancune zitten en zo ben jij vast niet. Ik vier zeker lekker mijn feestje, morgen op de Coolsingel zal ik zeker niet aan Ajax denken.
     
  17. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals ik al zei, het kwam voorbij, heb het niet eens terug gezozcht, wel had ik in gedachte dat ik volgens mij vorig jaar ook de tweet te weten kwam en dat dit op verschillende sites terecht is gekomen.
    Het is ook een beetje vreemd uiteraard, Bilal heeft in de jeugd van Ajax gevoetbald, komt vervolgens in de tijd van Heerenveen met een tweet dat hij tegen de kakkerlakken (Feyenoord) moet voetballen en vervolgens gaat hij gisteren zeggen, helemaal niets in Amsterdam, dat terwijl er nog een prijs te verdelen is. Bilal heeft een verschrikkelijk seizoen gedraaid, en probeert dat hiermee en beetje weg te poetsen.

    Erg onnodig allemaal in mijn ogen, zoals ik zei, als supporter of speler moet je gewoon lekker met je eigen club bezig houden, je bent kampioen de rest doet er niet toe.
     
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vandaag gewoon weer aan het werk. Feestje in De Kuip was genoeg. Ben vreselijk blij en moe. Bedankt heren, en gefeliciteerd mede Feyenoorders
     
    Distoration, tim91, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085

Deel Deze Pagina