Ik snap je volkomen. Maak je maar niet druk.
Echter heeft het discussiëren met jou gewoon geen enkele zin. Want hetgeen wat de rest hier aangeeft/voorstelt word toch overboord gegooid door de ene-na-de-andere reactie (van jou kant)
zonder inhoud. Waarom? Omdat je niet wil luisteren. Jij klampt je vast aan 1 ding en houd daar aan vast zonder ook maar iets in overweging te nemen. Je beticht andere van racisme, homofobisch gedrag en ga zo maar door. En waarom? Omdat de mening van een ander niet overeenkomt met die van jou. Dus =/= racist. Dus =/= kanker homo. Zo simpel is het.
Vervolgens wakker je een discussie aan waarin je aangeeft dat Moslims niet zoveel rechten hebben als de rest? Hier, in Nederland, krijg je ruimte zat om je geloof/gewoontes voor te zetten. Om het in perspectief te zetten; in Turkije word ik denk ik opgehangen als ik mijn geloof daar wil uitoefenen.
Anyway ... Als mensen jou mening onderuit halen met een klasse reactie dan ga je lopen schelden. Dan kan het beschaafde discussiëren niet meer.
@Maddmonkey
Klopt. Nu mag je hier je mening wel geven .. maar
@fredfenster zijn mening is geen mening maar een feit. Althans, zo ziet hij dat.
Klik om te vergroten...