1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    En boys, hoe zien jullie het nu in? Hij is helaas flink wat in waarde gedaald...

    Ik wil graag wat investeren in Altcoins, wat raden jullie aan? Ik zit te denken aan wat Ethereum, Monereo en NEM. Misschien NAV, Iconimo of Zcoin?

    Zien jullie andere daytrade trends? Suggesties voor holden?

    Zie het topic graag weer wat levendiger worden!
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Was te verwachten dat ie flink ging dalen in waarde. Denk dat het nu wat laat is om nog in te stappen.

    Ik hoor inderdaad wel goeie dingen over Ethereum; maar zelf nog geen ervaring mee.
     
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik zit te denken om 250 euro aan Ethereum, en 50 euro elk in Monero (XMR), NEM (XEM), Factom (FCT), Maidsafe (MAID) en Golem (GNT) te "investeren".

    Goede keuzes denken jullie? Andere suggesties?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat plan is dus niet helemaal gelukt :p
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Heb nu zo'n 250 PIVX gekocht, schijnt groots te kunnen worden (zoals natuurlijk bijna altcoins aanhangers proberen te propageren).

    Wat denken jullie van Ethereum?
     
    L.A. vindt dit leuk.
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hij is nu hard aan het stijgen dus ik hoop dat je nog beetje voordelig in hebt kunnen kopen.

    Heb er zoals ik al zei zelf nog geen ervaring mee maar met het beetje inlezen wat ik had gedaan toen gulden populair werd, las ik vooral veel goeds over Ethereum.
    Op zich geen slechte zet om daar op in te zetten en eens te kijken wat er gebeurt.
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Blij dat ik een tijdje geleden PIVX gekocht heb :cool:
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Wat dan?
     
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Dat Gulden weer gezakt is sinds dat het hier leefde.
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Golem stijgt hard
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Is dat je broekpython?
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    hahaha xd!
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Doing it wrong
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Uiteindelijk dus wel. Plus wat meer de Gulden zelf gespreid met shares e.d. (guldentrader exchange enz).
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik begrijp niet wat je met het laatste bedoelt maar de Gulden is weer fors gestegen. Voor 250 euro ingekocht op 2,9 cent toen en hij staat nu op 10 - 12 cent.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bizar gedoe die cryptocurrencies. Heeft zijn bestaansrecht zo'n beetje te danken aan de criminaliteit. Voor mij werpt dat ergens ook een moreel bezwaar op om er zelf poen in te steken. Ik wil die alternatieve girale betaaltrajecten voor criminelen niet helpen instandhouden (niet dat die paar euro's een echte impact hebben, maar het gaat om het idee).
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2017
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De nieuwe bubble is weer redelijk op gang inderdaad. Ik heb voor de vorige bubble ingekocht en toen toch een leuk zakcentje terugverdiend. Dat was al jaren geleden. Had ik nu nog maar Bitcoins. :mad:
    Litecoin is helaas nooit meer op dat niveau gekomen. Stond toen op 50 euro, terwijl ik ze voor 2 per stuk had gekocht.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb rond de 2 maanden terug voor het eerst iets geinvesteerd. Kocht toen Ethereum op 42 euro. Staat inmiddels op 220 euro. Echt belachelijk hoe snel je kan verdienen in crypto. Al is het natuurlijk pas verdiend zodra je het er weer uit haalt.
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Dat ermee betaald wordt in het criminele circuit, is niet de schuld van cryptocurrency, maar een toepassing ervan.

    Cryptocurrency heeft zoveel voordelen (en nadelen natuurlijk), dat het zeker een bestaansrecht heeft. Laat je niet lijden door cognitieve dissonantie, maar probeer open te staan voor technologie en de toekomst, met al zijn voor- en nadelen.

    Ik heb idd ook 8 ethereum voor 40 gekocht, had ik maar 2 weken eerder voor dit bedrag gekocht...
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja, maar zo kan je altijd blijven denken toch. Ik heb steeds in kleine stukken gekocht op verschillende prijzen (40, 50, 75, 120, 140, 180). Als ik alles wat ik nu heb geinvest had geinvest toen hij 40 was, tja. Maar dat was ook geen slimme beslissing geweest zonder te weten dat hij zo ging stijgen.
     

Deel Deze Pagina