1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vorige week ook voor €100,- gekocht.
    Eens kijken of we wat kunnen winnen in de aankomende maanden/jaren.
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben nu weer ingestapt met 500 euro. Denk dat je bij elke coin op dit moment wel kunt instappen maar omdat ik eerder gehandeld heb in guldens vind ik dit nu het meest fijn. Denk dat de uiteindelijke waarde wel rond de euro kan gaan liggen over>1 aantal jaar dus zit er nog wel even in :) Bij andere digitale munten vind ik het iets moeilijker om te zeggen wat de potentiele waarde zou kunnen zijn. Sommigen zullen veel hoger liggen en anderen veel lager maar stijgen zal het nog wel even.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Moet je bij al die sites een foto van je volledige id uploaden?

    En denken jullie dat die gulden echt nog omhoog gaat.
     
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Niet bij alle sites, behalve als je echt grote bedragen wilt gaan traden.

    Poloniex heeft bijvoorbeeld een limiet van 2000 dollar welke je kunt withdrawen, per dag.
    Als je meer wilt, dan zul je inderdaad papieren moeten overhandigen.

    Ik weet dat Kraken hier volgens mij strenger in is, maar dat weet ik niet zeker.

    Bij Bittrex heb ik ook niks hoeven overhandigen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik wil mijn ethereum vanuit mijn Coinbase wallet overzetten naar Poloniex. Via de deposit optie op Poloniex probeer ik deposit adres te genereren maar dit lukt niet. Nog iemand hier last van toevallig?
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Rond de jaarwisseling piekte de Gulden toch rond de 80 cent?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Is het wijs om te beginnen met Coinbase en dan guldens?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heeft iemand een goede uitleg voor Poloniex? Ik heb coinbase en wilt ETH maar als ik met mn cc wil kopen kost het met 10euro aan fees. Dus wil idd via bitonic bitcoins kopen en die omzetten zoals hier al werd aangegeven. Maar ik snap daar niet zo heel veel van
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je maakt allereerst een Account aan op Poliniex. (overigens zou ik Bittrex aanraden, geen lag, fijnere interface, meer coins en grafieken tot op de minuut afstelbaar).

    Maar goed, in Polo; Ga je eerst rechtsboven naar balances, dan klik je op Transfer Balances. Dan zie je een schema waar ook BTC in staat. Klik op Deposit/Withdraw en je ziet een Bitcoin Deposit Adress. (lange reeks getallen en tekens).

    Dan ga je naar Bitonic.nl en koop je bitcoins. Bij uw bitcoinadres copy/paste je de reeks die je hebt staan in Poloniex. Transactie afronden en circa 20 minuten later staan de Bitcoins in je Poloniex wallet.

    Van daaruit kan je alle coins handelen tegen BTC. Op de exchange zoek je de coin op in de BTC market (zie kolom rechts nadat je op Exchange hebt geklikt) en kies je voor Buy, Stop Limit of Sell coins.

    Succes!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Je kan geen guldens halen via Coinbase. Guldens kan je volgens mij direct op hun website halen.

    Je kan LTC, BTC en ETH halen via Coinbase.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb al mijn guldens gekocht via Nocks.co :)
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Alle gulden transacties lopen via Nocks.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Coinbase loopt te kutten met verifieren. Gelul met betalingsmethode en id verificatie.

    ETH staat heel gunstig op dit moment volgens mij
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2017
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heeft nog niet hoger gestaan vorig jaar in oktober dan 0.086 euro, dit jaar wel >0.12 euro. Tenminste ik kan data die jij noemt niet terugvinden.

    Gulden wordt alleen verhandeld via Nocks.co en je kunt daar vrij makkelijk verifiëren + besteden tot 500 euro per transactie
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360

    Ik had een 0 te weinig. excuus :D
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Geen probleem hoor :)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bittrex ziet er makkelijker uit ja. Die snap ik ten minste grotendeels. Als ik eth heb gekocht met die bitcoins. Hoe krijg ik dat geld van eth weer op m'n bankrekening, mocht ik dat willen. Weer omzetten maar bitcoins en verkopen via bittonic?
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Even wat dingen rechtzetten hoor, lees hier zoveel dingen die niet (volledig) kloppen..

    Ja, de kans dat Gulden omhoog gaat is behoorlijk groot. Niet alleen komen er op korte termijn updates die de munt nog gebruiksvriendelijker maakt, maar er komen ook een tweetal EURO/GULDEN exchanges. Deze exchanges maken het voor iedereen binnen Europa veel en veel makkelijker om Gulden te kopen en te verhandelen. Daarnaast heeft Gulden straks als enige munt een soort rentesysteem, hiervoor zet je Gulden vast en krijg je Gulden als een soort rente (zie POW2 pagina). Doordat een flink aantal mensen Gulden vastzet veranderd vraag en aanbod ook, dus kans op stijging en sowieso een stabielere koers.

    Als je op de Guldennodes kaart kijkt zie je ook een enorme groei in gebruikers, in meerdere landen, of te wel Gulden groeit flink.
    Meer info: http://guldenbites.nl/2017/06/14/guldenkoers-explodeert-zit-er-meer-in-het-vat/
    Nee, ergens rond de 8 cent. 80 cent heeft de munt in z'n hele leven nog nooit gehad. Ik zelf verwacht dat ie rond de 30 cent zal zitten aan het eind van dit jaar op basis van een aantal zaken.
    Je kan op Coinbase geen Gulden kopen, als beginner zou ik ook niet de BTC > Gulden weg nemen. Oftwel, koop gewoon lekker Guldens via www.gulden.com of vanuit de desktop/mobiele portomonnee zelf.
    Uhm nee. Ten eerste is dit nogal dubbel op te vatten.. Gulden transacties lopen via de Gulden blockchain. Het aankopen van Gulden met euro's kan inderdaad via Nocks, koop of verkoop je vanuit de portemonnee dan gebeurt dit inderdaad via Nocks. Echter kan je ook gewoon via tig andere routes Gulden kopen en verkopen bijv. via de exchanges zoals Bittrex. Maar ook rechtstreeks met iDeal bij o.a. Guldentrader.com, anycoindirect.eu, litebit.eu enz. Daarnaast komen er eind deze zomer een tweetal EURO - Gulden exchanges.
    Zie bovenstaande, wordt niet alleen verhandeld via Nocks maar op veel meer locaties. Zie ook de exchanges lijst op CMC: https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2017
    Tyrant en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wat houdt dit dat in/ wat voegt het toe?
    Aan en verkoop loopt nu toch ook via EUR?
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Aan en verkoop via Nocks, Guldentrader e.d. loopt nu inderdaad via euro. Echter gaat er ook veel geld om op handelsplatformen waarbij de tradingpair NLG - BTC is, hierdoor heb je altijd extra (transactie) kosten aangezien je eerst met euro bitcoin moet kopen. Niet te vergeten dat Bitcoin ook nog eens traag als stront is, dus duurt het lang voordat je kan handelen op de beurs, wat nogal vervelend is op de momenten dat het er echt toe doet. Verder is Gulden nu gekoppeld aan Bitcoin, zoals je wellicht weet schommelt de Bitcoin enorm op en neer, dit is voor Gulden - die liever stabiel groeit - niet ideaal. Straks wordt op den duur de Gulden rechtstreeks gekoppeld aan de euro middels de twee exchanges. Omdat de euro stabieler is dan BTC zal ook Gulden stabieler groeien > minder pieken, maar wel stabiel omhoog. Dit is precies wat in het gedachtengoed van Gulden past; namelijk een munt die uiteindelijk ook te gebruiken is normaal betaalmiddel, maar dan wel met alle voordelen van de blockchain.

    Ander voordeel is dat het voor iedereen die in de EU woont aantrekkelijker en makkelijker is om euro's te storten en daarmee te handelen. Je kan namelijk ook gelijk weer via die platformen straks je Gulden (en op één platform ook andere munten) makkelijk in euro terug laten storten. Waarbij het met BTC weer allemaal extra stappen zijn alvorens dit kan.

    Maar goed in the end is het het totaalplaatje wat er toe doet en die ziet er voor Gulden gewoon goed uit.
     
    UpInSmoke0611 en RaouLioo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina