1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom gaat het over mijn persoon en niet over de inhoud van mijn reactie? Mijn gedrag is irrelevant voor deze stelling, dus ik begrijp niet waarom je dat erbij haalt.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Het maakt je stellingname vrij hypocriet natuurlijk.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Sinds 1980, wauw. En een half eeuwtje eerder lag er alleen nog maar zand, want daar kwam pas verandering in toen het westen er olie ging boren.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je mag me aanrekenen dat ik me niet houd aan "practice what you preach", maar dat zegt enkel iets over mij en niets over mijn stelling.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Doet hij ook, daarom is het ook uiterst hypocriet.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je definitie van hypocrisie is dan wat off target denk ik, maar ik snap de kritiek. Zie in tegenstelling tot jullie geen aanleiding die uit te spreken en het daarmee onderwerp van gesprek te maken. Zonde, want leidt af van de werkelijkheid die ik jullie vertel.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    De werkelijkheid dat het Westen het meest ontwikkelde stukje Aarde is en wij het meeste consumeren en dus al jarenlange verantwoordelijk zijn geweest voor grote CO2 uitstoot.

    Alsof iemand hier dat niet wist.



    Gelukkig is het Westen nu weer voorloper in het reduceren van CO2 en in milieuvriendelijke oplossingen. Elon Musk is naar mijn weten geen Chinees en TU Delft ligt niet in Teheran.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom werd dit dan ontkend toen ik het stelde? Waarom like'te je dan een post die mijn stelling met onzin probeerde te ontkrachten? Raar hoor.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Onzin? Zegt de man die alles roept op basis van zijn onderbuikgevoelens :') Ik post gewoon cijfers hoor zonder daarbij een stelling te plaatsen, die jou blijkbaar prikkelen en in de defensie brengen.
    Niemand heeft ergens ontkracht dat Westen ook verantwoordelijk is voor klimaatprobleem, jij wil echter alle schuld daar neer leggen zoals je dat met alles doet. Je doet alsof klimaatprobleem in verleden is ontstaan en nu niet meer speelt. Huidige grote vervuilers zijn dus net zo verantwoordelijk om de boel te draaien.

    Ohja btw
    Leer nou eens iets als jouw mening te brengen en niet alsof jouw mening DE werkelijkheid vormt, dankje.
     
    Rampage en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bah.

    Tijn, het jochie van de nagellak actie is overleden.

    7 jaar geworden.

    Gadverdamme.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inderdaad, las het net.. erg naar! wat mij betreft een echte held!
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat @Tyrant moet lachen om de hoeveelheid bullshit die jij uitkraamt denk ik?
    Stop nou maar met deze onzin. Gaat werkelijk nergens over. De tijd die jij spendeert om andere te overtuigen van "jou waarheid" kan je net zo goed ergens anders in steken.
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kabinet: Turkse vicepremier niet welkom voor herdenking

    APELDOORN - De Turkse vicepremier Tugrul Türkes die volgende week dinsdag in Nederland aanwezig wil zijn bij een herdenking van de mislukte staatsgreep in Turkije van een jaar geleden is niet welkom. Het kabinet acht een bezoek van een Turkse bewindsman aan ons land op dit moment niet gewenst. Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/...apw_campaign=0438d1b974e8538d93d8894543c3960a

    Vraag me dan ook af, is zo een toespraak dan echt gemeend, of om even de boel weer op scherp te zetten.
    Doe het gewoon niet, zorg dat je bepaalde dingen eerst uitpraat.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Respecteer nou maar gewoon de mening van Fred, ondanks dat je het niet met hem eens bent, gap.

    Anders je muil dichthouden... :)
     
    L.A. vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Mwah dat was het niet, ik vond Fred alleen beetje een kant op kijken mbt klimaatproblematiek. En vond die houding tevens vreemd gezien zijn eigen gedrag in de stelling waardoor ik het idee krijgt dat het Westen overal de schuld van moet krijgen.

    Die houding waarin je eigen cultuur/maatschappij steeds als boosdoener wordt gezien staat mij altijd een beetje tegen (het waait een beetje over vanuit US heb ik t idee).

    Met de kern van zijn bericht was in principe weinig mis maar vond het te eendimensionaal.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Begin jij dan ook met het respecteren van de mening van andere hier? of is dat alleen als we posten zoals de door jouw aangegeven personen?
    Begrijp ik niet waarom je hem eigenlijk kontenkruipert noemt, beetje onzinnig om dit soort dingen te roepen.. of ga je mensen hier straks ook kaffers noemen?

    Edit: ohh je hebt je zin net op tijd aangepast.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Misschien je vuist uit z'n reet halen en leren je mening te onderbouwen zonder van een ander afhankelijk te zijn?

    WTF is een kontenkruipert nou weer?
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik respecteer zeker andermans mening. Ik irriteer me wel mateloos aan al dat geslijm van hem richting Tyrant. En dat doet hij wel vaker.

    Mvg,

    Een stille lezer ;)
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    haha dit mag wel de post van het jaar worden hoor. Het schoothondje van Fred die zich irriteert aan andermans geslijm_O_
     
    Rampage en Mallakai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina