1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat heeft dat met intelligentie te maken? Universiteiten in de VS zijn de grootste shitshows als het aankomt op identiteit. Met name gender identiteit. Iedereen is bang om wat verkeerds te zeggen omdat ze anders de SJW leger op zich krijgen.

    Over het debat van wcs vind ik echt zon bullshit nou vind ik het niet erg als een tranagender vrouw die ook gewoon lijkt op een vrouw het toilet gebruikt maar ik wel echt geen gespierde behaarde vent in het vrouwen toilet omdat hij volgens de wet zich mag identificeren als vrouw.

    Dit vind ik echt zo ironisch he LGBT voor Trump "He held a LGBT flag once." "He said he would let Caitlyn Jenner use the womans bathroom." waar is jullie president nu. Waarschijnlijk koffie aan het drinken met Mike "You like it in the crapper, feel my zapper" Pence

    Ik zal straks nog wel wat videos zoeken over hoe absurd het in de VS wel niet is op het gender debat. Mannen die hysterisch worden omdat ze vrouwen toilet niet in mogen, docent social studies die gelynched wordt omdat hij weigerd andere pronouns dan hem haar te gebruiken.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Weekje meelopen bij de Gemeente Amsterdam.
    Was jij niet pro-Trump?
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee haha enige waar hij goed voor is is de meme machine. En zijn twitter feed is hilarisch.

    Edit:

    Hier paar videos over het gender debat.

    Hoe makkelijk het is om je "nieuwe" gender af te dwingen:



    Also de proffesor die belaagd wordt door SJWs

     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2017
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een binair genderduopolie...... waar haal je het vandaan! Mensen hebben hokjes nodig omdat als je alles in twijfel trekt je de onzinnige bende krijgt zoals in het filmpje van @Tyrant .
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er zijn in het leger wel meerdere fysieke/mentale eisen die worden gesteld aan het personeel, daar hoor ik je ook niet over.
    Kijk ik vind het niet netjes om bij voorhand al te zeggen dat alle transgenders niet mogen joinen omdat het sowieso niet per se gevolgen heeft voor je fysieke of mentale staat.
    Maar als Trump zou zeggen 'er is geen plek voor kleine mensen en psychopaten in het leger' zul je er nooit wat over lezen.


    Haha wow, boos worden omdat iemand je niet als 'het' wil noemen maar hem/haar gebruikt.
    Wooow
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2017
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Prima, maar dan ook hokjes voor non binaire mensen.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mevroeps, meneersel
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Als we het toch doen dan stel ik voor dat we meteen ALLE hokjes verwijderen. Geen seksuele geaardheid, geen huidskleuren, en ook geen vlichtelingen of nationaliteiten meer.

    We zijn gewoon allemaal wereldbewoners.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gewoon met niemand een gesprek aangaan, kun je nooit iemand beledigen!
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iedereen gewoon flikker noemen. Mannen, vrouwen, eskimo's, kinderen. Gelijkheid jeej.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mokumse cracksletten, Sneektuig, Kakkerlakken, PisVers. Heerlijk ouwe crackslet van me, lucht enorm op.
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hoezo zou een groepje zich zo voelen? Er wordt alleen gekozen voor een includerende formulering.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik denk dat die 6 mensen nu met een heerlijk gevoel kunnen reizen Duke.

    Liever had ik naast de stiltecoupe ook nog een genderneutrale coupe gezien waar genderneutrale conducteurs om de zoveel tijd komen vragen of de reizigers (mochten die aanwezig zijn) zich nog niet gekwetst voelde en wat de NS kan betekenen zodat iedereen een zorgeloos bestaan kan volgen.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik snap niet waarom je zo spottend reageert op deze wijziging.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik vind het allemaal een beetje onzin, vandaar.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Waarom is het volgens jou onzin?
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als ik mij er niet prettig bij voel dat ik genderneutraal wordt aangesproken heb ik dus nu wel een probleem bij de NS
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Omdat er besluiten worden gemaakt die 17 miljoen mensen merken, terwijl het max om 0,01% van de bevolking gaat.
     

Deel Deze Pagina