1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Alles behalve.
    Hut ... denk daar maar even over na.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Alle kasten ook maar verbieden, ze hebben immers in veel gevallen één of meerdere lades. Het is dan wel geen natte la, maar toch. We willen niemand voor het hoofd stoten!!!!
     
    CrazY vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    "Stoten" kan je overigens ook verbieden.
    Want hiermee doel je (onbewust) toch op een goed uitziende vrouw.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    "actrice"

    TRIGGERED
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    MightyMikeDX en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    10 dagen lol.

    "President Trump has decided to remove Anthony Scaramucci from his position as communications director, three people close to the decision said Monday, relieving him just days after Mr. Scaramucci unloaded a crude verbal tirade against other senior members of the president’s senior staff."
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik mag toch verdomme hopen dat ze op de achtergrond al bezig met het afzetten van die idioot.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is geen bedrijf.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... of een hoed
     
    White Hawk, Matrix, Tim en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Lijkt me wel gaaf om bij de achtergrond te werken.
     
    Alexknl, Tim en fredfenster vinden dit leuk.
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als linkshandige wil ik ook een verandering in de wet dat als je een product uitbrengt (zoals gereedschap of een smartphone) dat deze zowel in een linkshandige als rechtshandige uitvoering verkocht wordt. Alle linkshandigen samen zijn zo'n 15% van de wereldbevolking dus wij zijn ook nog eens een veel grotere groep.

    Wij linkshandigen zijn pas echt de grootste vergeten bevolkingsgroep en al duizenden jaren gedomineerd door de rechtshandige wereld die vervolgens wel profiteren van al onze geniale uitvindingen en prachtige kunstwerken.

    Boo-fucking-Hooo
     
    Tim, Servantes, Kevf en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je bent vrij om je als linkshandige rechtshandig te.voelen hoor. Ook al schrijf je met links, misschien voel je je meer rechts.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je zegt boo fucking hoo, maar het komt toch niet uit de lucht gevallen. Het is ook geen onterechte kritiek. Maar misschien kan het je ook helpen begrijpen waar het verlangen tot emancipatie vandaan komt, dat het allemaal niet zo onredelijk is.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Het helpt mij voor geen fucking me-ter. Ik ben roodharig en links tegelijk. Dus ik ben EN zielloos EN niemand kan mijn handschrift lezen en met tafevoetbal mocht ik alleen maar scoren met de keeper. Fuck my life.

    Je kan niet de hele wereld perfect laten aansluiten op iedereen zijn behoefte, helemaal niet als dat een gevoel is. En dat hoeft, zoals ik eerder stelde, ook helemaal niet. Het gaat er om dat je mensen met respect behandelt en dat dwing je niet af dit soort compleet doorgeslagen regels.

    NB: Kan een moderator de 'plaats reactie'-knop aan de linkerkant plaatsen voor linkshandigen?
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bij tapatalk staat de like en reply knop al links. :)

    Dus bij deze... Linkshandigen allemaal tapatalk gebruiken. #spreadtheword whahahahah
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Staat je sarcasme meter uit Fred?
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik like je post ... dus ik kruip weer in je reet.

    Anyway, vind het een hoop gezever. Man, vrouw, niet-man, niet-vrouw. Biologisch gezien ben je MAN of VROUW. Als de persoon denkt dat dat niet het geval is, jammer ... maar ik geloof dat de biologische term voor non-man of non-woman "neutraal" is. Dat ze hiermee erkend willen worden is gewoon van de zotte. Iets veranderen omdat de minderheid hier niet mee om kan gaan.

    Sterker nog ... ik ga direct mijn baas een e-mail sturen dat ik loonsverhoging wil. Als rechtshandige wil ik meer salaris. Want ik kan niet omgaan met hetgeen wat ik nu heb
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is imo wel te kort door de bocht. Want 'niet mee om kunnen gaan' is hier veel te ruim gesteld en we leven gelukkig niet meer in een maatschappij waar het recht van de sterkste geldt. Het probleem wat hier echter ontstaat is dat een vocale minderheid op basis van gevoel in mijn ogen non issues aan de kaak stelt die in de echte wereld nauwelijks voor problemen zorgen.

    Er zijn echter genoeg situaties te verzinnen waar je minderheden wel moet helpen, denk hierbij aan ouderen, gehandicapten, laag geletterden noem het maar. Echter dat doe je door maatregelen die echt wat uithalen en niet door dit soort symboolpolitiek.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat dus precies neerkomt op hetgeen wat ik zeg. Een minderheid. Hoe moet je dit anders noemen?

    De doelgroepen die jij hierna noemt (gehandicapten, ouderen) e.d kunnen zichzelf misschien niet meer uitdrukken en geven hun problemen aan bij een ander.

    Een kleine wijziging van "dames en heren ... " naar "beste reizigers" is toch gewoon onzin? Prima dat je dit aanpast om de "minderheid" zo tevreden te houden ... maar het gros van de mensen A) interesseert het geen flikker en B) word de meerderheid genegeerd. Waarom de minderheid een plezier doen als de meerderheid het geen zak doet?

    Ik val onder categorie A. Het boeit me niet ... vind het alleen echt onzin. Waar je je druk om kan maken zeg. Je weet net zo goed als mij dat dit weer het begin is van aanpassingen. Nu is het een omroep op stations, straks is het het neutraliseren van voedsel dat doelt op geslacht.


    EDIT
    Hier in Nederland word, over het algemeen, niet moeilijk gedaan over homo's, lesbiennes of transseksuelen. Althans, dat vind ik? Hier worden ze over het algemeen geaccepteerd. Sure, mensen kijken misschien met een schuin oog maar zullen zich er niet over uitspreken. Tuurlijk heb je altijd bepaalde bevolkingsgroepen (Islamitische landen) die het een "ziekte" vinden.

    M.a.w, deze mensen worden hier geaccepteerd zoals ze zijn? Toch? Dan vind ik het vreemd dat deze mensen zich niet geaccepteerd voelen? Wat verwachten ze dan? Dat ze in de watten gelegd worden?
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2017

Deel Deze Pagina