1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Behalve dat Almere City er nog van wint?
     
    Zeepsop en Tyrant vinden dit leuk.
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Die hebben geen vrouwenelftal toch?

    Je merkt echt dat dit EK leeft in Nederland. Vanavond met in de kroeg gekeken en man, vrouw, LGBTQ, iedereen ging uit zijn dak bij de goals en het laatste fluitsignaal. Leuk om te zien :)

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    L.A., Lethal AK47 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Gast, waarom moet je nu weer XBW's zuurpruim zijn. Fucking deprimerend. 8)
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup! Het leeft echt enorm. Ik ben al bij meerdere wedstrijden geweest en erg toffe sfeer gewoon. Hopelijk kan ik nog een kaartje fixen voor de finale. :)

    Mensen die het nooit volgden vinden het echt leuk om te zien, haha. En tenminste niet zo'n sterrenstatus gedoe. En ze doen het ook echt gewoon goed...

    Die laatste goal was sowieso echt geniaal. Biem!
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2017
    Yellow 13 en RemcoM vinden dit leuk.
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vrouwenvoetbal vind ik zelf geen hol aan, heb het een aantal keer geprobeerd, maar merk dat ik het gewoon teveel vergelijk met de mannen.
    IK hoop voor ze dat ze het EK winnen, maar verder interesseert het me geen bal.

    In ieder geval ander nieuws dat PSV uitgeschakeld is! onwijs zonde! je hebt als Nederlandse ploeg de punten keihard nodig en dan is Osjiek blijkbaar een tegenstand die te zwaar is voor PSV.
    Ach Cocu en PSV is gewoon uitgewerkt, Cocu er nu uitgooien en een nieuwe trainer aantrekken zou ze misschien nog kunnen redden.

    En Ajax uitgeschakeld helaas, ach Nice is een voetballend leuke ploeg, vind ze sterker dan een Lyon, je ziet ook dat ze veel beter voetballen als Balo eruit is, maar goed Ajax heeft de kansen gehad en niet benut, beetje het verhaal van vorig seizoen.
    Alleen Keizer maakt wel weer van die debieuze beslissingen, zoals Kluivert eraf en Frenkie de Jong? waardcoor het een soort 442 wordt en even later de goal daaruit valt.

    Wat dat betreft geef ik de schuld daarvan aan de onkunde van Keizer, durf een Schone geen basis plaatst te geven en Donny op zijn plek, en Frenkie op 8, je hebt dan zoveel meer voetbal dan met een Schone die echt al heel lang voorbij is.
    Kluivert en Neres op de vleugels, dan heb je in ieder geval spelers die niet altijd naar binnen trekken zoals Younes en krijgt Dolberg meer lucht in het centrum, alles gaat maar die trechter in.
    Maar goed, het komt goed, heb er vertrouwen in.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2017
    Saaslijer vindt dit leuk.
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vrouwenvoetbal leeft nu tijdelijk op vanwege EK successen in eigen land. Die finale wordt een kijkcijferrecord maar zodra het clubvoetbal begint zakt het compleet weg.


    Wel weer met stijgende verbazing naar PSV gekeken.
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Geef Keizer de tijd. In alles wat hij doet, en hoe hij met de hele situatie rondom Nouri etc. omgaat heb ik alleen maar bewondering voor hem. Ben het wel 100% met je eens m.b.t. Schöne, en dat ik liever Younes eraf had zien gaan. In de Jupiler League kon hij zich dit misschien nog wel permitteren, in de CL gelden andere wetten. We hebben nu eenmaal een onervaren trainer, maar wel 1 waar ik heel veel vertrouwen in heb. Vrienden van mij hebben onder hem gevoetbald bij VVSB, die hebben nog nooit zo'n goede trainer gezien.

    De tijd gaat het leren!

    Hopen op een beetje een gunstige EL loting.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het komt ook gewoon omdat dit waarschijnlikk het enige eindtoernooi is waar we Oranje kunnen 'bewonderen' de komende 10 jaar. Men snakt naar nationalistisch voetbal kijken in de kroeg. En daar is niks mis mee.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2017
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Precies en wat de commentator van gisteren bij de NOS al vroeg aan Pierre van Hooijdonk maakte gewoon duidelijk dat we dit even hard nodig hadden: ''Wanneer heb jij de mannen voor het laatst vijf keer op rij zien winnen?'' Je zult verdomme straks nog zien dat die dames het EK winnen en de mannen straks ook uit het moeras trekken waar ze in gezakt zijn. Geweldig gewoon dit en ik zie de dames voetballen al ware het heren.

    Er is bij mij toch wel iets van een droomgevoel, daarom hoop ik ook dat ze zondag het EK winnen. Bovendien hoop ik van ganze harte dat ze een dik feest krijgen, inclusief koninklijke onderscheidingen. Gewoon zin aan, weet verder ook niet wat ik erover moet zeggen. :oops:
     
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Je hoeft niet te reageren hé.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Duh, maar ik moest mijn post ergens mee afsluiten. :+
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is dit serieus? Haha, man man man, dat vrouwenvoetbal is toch niet om aan te zien man. Geen enkel tempo in het spel. Ballen die lukraak "op hoop van zegen" naar voren worden getrapt. Echt typisch Nederlands om dit helemaal op te hemelen. Zodra de hype voorbij is hoor je niemand er meer over. Ik neem het die vrouwen overigens niet kwalijk hoor, maar ik ben een beetje klaar met dat trieste polonaise volk in Nederland. Zodra er ook maar ergens een succesje te vieren valt staan er weer duizenden Nederlanders klaar om mee te hossen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Over je eerste zin kan je ook net zo goed naar de mannen kijken in de eredivisie, inclusief de klassieke top 3. Dat Nederland een land is wat graag met een hype meegaat is wel duidelijk. Man, zelf zeker nog nooit met een hype rond een game meegegaan? We doen het allemaal wel een keer, maar probeer de dames ook eens een succesje te gunnen, hype of niet.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wie hemelt hier de Eredivisie op dan? Jij slaat onzin uit over de dames. Ik gun ze alles hoor, maar gebazel als "sommige aannames waren echt bizar" en ''wedstrijd van wereld niveau" slaat natuurlijk helemaal nergens op. Niemand roept dit over de Eredivisie.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mwah moet wel zeggen, het niveau is gestegen. Enkele jaren geleden was het inderdaad nog de bal naar voren rossen, nu zit er wel degelijk meer lijn in. En de techniek van de vrouwen wordt ook beter.

    Ik heb dit jaar nu ongeveer bij elkaar 45 minuten zitten kijken hoor. En na de finale gaat het niet meer worden ook. Ik vergelijk het inderdaad teveel met de mannen en dan kijk ik dus liever een FC Utrecht dan de vrouwen halve finale. Dat is gewoon stuk meer kwaliteit.

    Ik kan me ook niet voorstellen dat ik van EK winst nou echt blij wordt of dat ik van verlies ook echt maar 1 minuut getreurd bent. Terwijl in 2010 was ik echt een week chagerijnig.



    Trouwens, PSV is gewoon het nieuwe Feyenoord: ze hebben nu een begrotingstekort omdat ze de EL mislopen.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Godverdomme 2010.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Wat een schijtjaar was dat zeg.

    Ik zie die kans van Robben nog steeds voor me. :'-(
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    2008 - Rusland.
    2010 - De Teen.
    2012 - Ja.
    2014 - Gescheurde Mascheranus
    2016 - LAWL
    2018 - LAWL
     
    White Hawk, Reckuuza en Tyrant vinden dit leuk.
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Play-offs Europa League.

    Ajax - Rosenborg BK en FC Utrecht - Zenit Sint-Petersburg.
    Utrecht kan beter thuis blijven..

    Lord Bendtner!
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ach, Rosenborg BK. Eitje.
     

Deel Deze Pagina