1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Utrecht geef ik wel een kans, al wordt het wel moeilijk.
    Rosenborg, is te doen voor Ajax, verwacht dat ze hier wel van winnen.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is dit Amsterdamse arrogantie?
    Vreselijk af en toe :+

    Rosenborg, net als Ajax, staat daar niet voor niets.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    AZ deed het vorig jaar leuk tegen Zenit, Utrecht heeft AZ uit Europa gehouden. Ik zie dus zeker wel mogelijkheden. Lech Poznan was ook geen makkelijke.

    Rosenborg is al jaren niet meer wat het is geweest. Die moeten we makkelijk kunnen hebben. Met Bendtner in de spits scheelt het iig een hoop snelheid voorin t.o.v. Nice.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niets met arrogantie te maken, gewoon weten watvoor een club Rosenborg is.
    Met de selectie die Ajax heeft en de mogelijkheden moet je gewoon van Rosenborg winnen.

    Vreemd altijd zogenaamde arrogantie, als iemand zegt dat een bepaalde club te doen is en zeker van moet winnen is dat gelijk Amsterdams Arrogantie want Ajax.
    Maar als een Feyenoorder of PSVer dit zegt is er niets aan de hand...
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Knappe analyse man. Net zoals Rostov? Was toch ook te doen? Ze gingen uit echter met 1-4 op hun bek.

    Kom op man :) Reken jezelf nog niet rijk. Alles kan in de voetballerij. Als Ajax weer zo half bakken speelt als tegen Nice ga je het tegen Rosenborg ook lastig hebben. Die hele rit naar de Europa League finale heb je ook geluk ... Het is dat je het thuis afmaakt.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks, van jou ook een knappe analyse, Rostov, kon absoluut ja, zeker de wedstrijd kon je met grote cijfers winnen, of was je dat alweer vergeten, thuiswedstrijd was Ajax zeker goed tegen Rostov, Aangezien Ajax de uitwedstrijd verloor met 4-1, zie al dat jouw analyse klopt....

    Ik geef aan dat Rosenborg te doen is, is ook van een hele andere orde als Rostov, en ik begrijp niet dat je halfbakken noemt, want Ajax had het in de uit en de thuiswedstrijd allang kunnen beslissen, ze zijn niet kansloos onderuit gegaan tegen Nice.
    Tuurlijk kan alles in de voetballerij, maar mag ik dan niet zeggen dat Rosenborg te doen is? ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen van zo een club, of moet ik maar voorzichtig en zo zijn en aangeven nou hoop maar dat we dit winnen want ja anders word ik weer arrogant bevonden.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2017
    Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zat gisteren in het stadion met m'n goede gedrag. Vrouwen voetbal even een serieuze kans geven. Maar het is gewoon een ander soort voetbal publiek wat er op afkomt. Als ik dan naast vijf families zit die allemaal selfies maken dan voel ik me al niet thuis.

    Het niveau is tergend (behalve die eerste goal, prachtig) Ballen worden zomaar diep gegooid, opbouwen zit er bijna niet in. Het is af en toe nog spannend of ze een bal onder controle kunnen krijgen, sja. In de 80e minuut ook al beginnen met tijdrekken...

    Maar goed ze staan wel in de finale, leuk voor hun. Maar ik snap ook wel de afkeer van veel fanatieke voetbalsupporters naast het niveau. Interland voetbal trekt veel ander publiek waarmee ik me in ieder geval niet kan identificeren. Klappertjes, oranje kleding en lekker lamballen.

    Ik hoop dat ze het winnen. Maar zou er niet wakker van kunnen liggen. Ik zie alleen liever een pot voetbal met een andere soort beleving.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Thuis tegen Rostov werd het 1-1. Thuis heb je geluk gehad, want je had zomaar kunnen verliezen.
    Uit werd Ajax compleet overklast. Datzelfde zag ik hier ook voorbij komen voor Schalke 04 en Olympique Lyon. "Dat doen we wel eventjes". Thuis 2-0 (Schalke) en 4-1 (Olympique). Prima resultaat. Alleen kom je gewoon in de uitwedstrijd erg goed weg. Heel erg goed weg. Daar had Ajax echt niets te vertellen.

    Waar het mij om gaat is het volgende;

    ... je verwacht dat ze wel even winnen. Hou er ook even rekening mee dat Ajax nog niet optimaal draait. Defensief is het een gatenkaas en het afmaken van kansen is ook een dingetje. Als ik de huidige Ajax vorm meeneem en kijk naar de tegenstander heb je zeker beter spelersmateriaal ... maar dat zegt simpelweg geen hol. Ik schat een Rosenborg echter hoger in als Rostov. Maar dat kan aan mij liggen.

    En no offense pik, maar ik heb vrienden die ook voor Ajax zijn en die zeggen hetzelfde als jou. "Rosenborg... eitje!" :+ T'is geen aanval op jou trouwens ...
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nee Rampage, de thuiswedstrijd tegen Rostov heeft Rostov juist geluk gehad dat ze niet met een verlies naar huis gingen, Ajax was echt goed die wedstrijd en met name Traore die helaas verzuimde te scoren, kijk de wedstrijd maar eens terug.
    Uit was Ajax kansloos ja, dat ontken ik ook niet, Rostov uit was absoluut de meest kansloze wedstrijd van het jaar samen met Man Utd, Ja heel goed weg, maar in de thuiswedstrijden kwam Schalke en Lyon ook heel goed weg met een 2-0 en een 4-1..
    Tevens had Ajax in de uitwedstrijd tegen Lyon al lang en breed kunnen beslissen... ik snap je punt eerlijk gezegd niet.



    Ik verwacht dat ze winnen ja, dat is ook een hele normale gedachte gang, heeft niets met arrogant te maken, ik zeg ook nergens dat het een eitje wordt of wel?
    Nogmaals ik zeg dat Rosenborg te doen is, en ik verwacht dat ze daarvan winnen.

    Rostov lager inschatten dan Rosenborg is inderdaad een beetje apart, ik vraag me af waar je dat op baseert?
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Rosenborg? Eitje.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rosenborg met Rostov vergelijken...
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik kan niet wachten op de zure reacties na de eerste wedstrijden tegen Rosenborg.
    Zin in!

    En ja, ik hoop ook dat Ajax ver komt in de EL.

    Ben nog steeds aan het puzzelen hoe the fuck je Rostov boven Rosenborg kan plaatsen ... als iemand het weet, laat het even weten!
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jammer voor Utrecht =( al zover gekomen, maar nog niet in het hoofdtoernooi en dan Zenit treffen. Dat is wel even een ander kaliber dan die Polen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Mallakai en Rampage vinden dit leuk.
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat heb je liever. Zure reacties of dat Ajax doorkomt? Die twee gaan niet samen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb liever dat ze gewoon ver komen. Dan blijven die zure reacties hier ook uit en is't ook een stuk gezelliger.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wow, omdat ik aangaf dat Rosenborg te doen is? damn...

    Tevens ik kan je vraag wel beantwoorden hoor, dit omdat de Russische competitie 6 staat op de ranking en Rostov bijvoorbeeld ook in een Poule met PSV, Atletico en Bayern 3de is geworden, en dat ze aardig weerstand boden tegen Ateltico, en de enige kansloze wedstrijd was tegen Bayern uit, maar wel thuis wonnen van Bayern.

    Dat terwijl Noorwegen op een 25ste plek staat en Rosenborg, bijvoorbeeld vorig jaar niet eens de groepsronde haalde..

    Dus nogmaals ik ben benieuwd, waar baseer jij op dat Rosenborg beter is dan Rostov? ik hoor het graag.

    Misschien zei je het verkeerd en bedoelde je "Ben nog steeds aan het puzzelen hoe the fuck ik Rosenborg boven Rostov kan plaatsen... als iemand het weet, laat het dan even weten!"
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2017
    RaouLioo vindt dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kerel.
    Please.

    Zet die fucking Ajax bril van je hoofd en kijk even naar de historie van Rostov en die van Rosenborg.
    Rostov heeft vorig seizoen een paar leuke CL wedstrijden gespeeld. Dat was het. Daar baseer jij op dat Rostov een betere ploeg is dan Rosenborg? Een Rostov dat sinds 2016 een paar leuke wedstrijden heeft gespeeld maar uiteindelijk gewoon kansloos ten onder gingen in de CL. 1 jaar.

    Rosenborg heeft inmiddels al 136 wedstrijden gespeeld op Europees niveau. Waaronder de CL. En dan kom jij aan dat Rostov een beter presterende ploeg is? Gevaarlijker dan Rosenborg? Please.

    Vergeet je ook even niet dat een Rostov niets te maken heeft met de prestaties van de grote Russische clubs? Clubs met koopkracht? SPARTAK, CSKA, Zenit, Lokomotiv... maargoed, geeft niet. Voortaan even je facts checken man. Rostov ... 1x tweede geworden en CL afgedwongen. Wauw.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Kopenhagen is by far de beste ploeg van Scandinaviƫ.
    Rosenborg is niet meer wat het is geweest. 10-15 jaar terug speelden ze nog jaarlijks CL.

    Nu hebben ze al een aantal jaar geen Europees voetbal gehaald.

    Ajax heeft het altijd lastig tegen Scandinavische ploegen.
    Maar in normale doen moet je hier wel van winnen.

    Ze hebben daar Lord Bentner in de spits. Maar zijn Arsenal niveau haalt hij al jaren niet meer.
    Gelukkig is hij ook niet zo snel als Plea.

    De Ligt en Sanchez hebben het vaak lastig tegen snelle counter spitsen. Maar Lord Bentner gaan ze opeten.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk. Een post met inhoud.

    Rosenborg is inderdaad niet meer de top. Dat is Ajax ook niet. We zullen zien!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat is er nou raar als een fan van de verliezend finalist uit spreekt wel te winnen van Rosenborg?
    Dit vind ik nou niet bepaald arrogant eigenlijk. Beetje stoken om niks Rampage.
     
    Mallakai, Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina