1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    35 miljoen + 10 miljoen aan bonus = 45 miljoen voor een speler die één seizoen in de Eredivisie gevoetbald heeft. Dat is toch best veel. Er zijn spelers van beter niveau voor minder verkocht/gekocht gek genoeg.

    Ach, ik denk dat je heel blij mag zijn met deze som. Lekker winst maken zo.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Als je ziet wat de Engelse clubs aan geld ontvangen voor televisie gelden en uitgeven aan elkaar voor de meest overschatte Engelse voetballers, dan is 35 miljoen een schijntje natuurlijk.
    Nogmaals het is een speler die al wat bereikt heeft he met een CL in Zuid Amerika en een Finale in de EL..

    Ik ben er zelf helemaal niet blij mee, ik had liever gehad dat hij was gebleven, wat moet Ajax met het geld? ze zwemmen er nu al in.
     
  3. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Het is gewoon 45 miljoen. Het wordt alleen in 2 termijnen betaald, vandaar die 35 + 10.

    Dacht dat Verweij dat gisternacht aangaf. Maar goed, ben pas wakker. Dus kan het mis hebben.

    Aan bonussen moet je niet beginnen als Ajax-zijnde. Tottenham gaat geen kampioen worden of de CL winnen.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het probleem nu ook is volgende de telegraaf dat er meerdere spelers weg willen, Ziyech, Dolberg.. na niet nagekomen beloftes.
    Dat heb je dus als je een idioot als technisch directeur heb die zijn zaakjes nooit op tijd af kan krijgen en liefst op vakantie gaat in Juni en Juli.

    Ajax zit nu met meerdere problemen

    - Davinson weg
    - Meerdere spelers willen weg
    - Een hoofdcoach die eigenlijk niet weet wat hij aan het doen is
    - geen gerichte aankopen
    - Een technisch directeur die het liefst aan zijn bonus denkt
    - Aankopen zijn nu 50% duurder vanwege verkoop Davinson en 2 weken voor sluiting markt..
    - Mogelijke uitschakeling EL.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dolberg mag je van mij wegdoen hoor.
    Wordt vreselijk gehyped in het buitenland.

    Maar wanneer heeft die jeanette voor het laatst een goede wedstrijd gespeeld ?

    Ik weet het niet.

    Ben fan van Kasper. Maar als je op dit moment 30-40m voor hem zou kunnen vangen. Zou ik daar geen nee tegen zeggen.
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Dolberg is op zijn sterkst als hij goede voorzetten krijgt. Die krijgt hij niet. Wat moet een spits verder nog doen dan? Ga nu niet zeggen dat hij niks kan. Durf er vergif op in te nemen dat jij vorig seizoen ook met hem weg liep. Die gozer is 19 he, ken zoveel jongens opnoemen die een terugval krijgen.

    Goed om te zien dat spelers in opstand komen. Althans, laten horen wat ze er van vinden. Laat de bom maar weer een keer barsten.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind het toch prachtig dat er weer totale paniek in de tent is nu.

    Vorig seizoen ging het precies hetzelfde en dat liep uiteindelijk als 'n trein.
    Heb gewoon geduld.

    Ben het wel eens dat Ajax eens gericht aankopen moet doen.
    15 miljoen voor die stoned-kijkende Braziliaan en tot nu toe presteert hij vrij weinig.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, Dolberg ken zeker wel wat, alleen is het al echt maanden nihil en tuurlijk dient hij de voorzetten te krijgen, maar gisteren nog speciaal op hem gelet, hij doet echt vrij weinig goed hoor.
    Lijkt ook alsof hij er totaal geen zin meer in heb.
    Ziyech zijn steek passjes zijn er niet meer, 2 buitenspelers die liefst naar binnen gaan en schieten.. ook om moedeloos van te worden.

    Maar merk ook dat alles mislukt bij Dolberg op dit moment, schoten die nergens heen gaan, duels die hij simpel verliest zelf kaatsten is erg moeilijk.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Dolberg loopt er gewoon ongemotiveerd bij ... dus het zal me niets verbazen als ook hij straks vertrekt. Sinds er vanuit meerdere clubs interesse is getoond is alles bij Dolberg in slow-motion gegaan. Ziyech is overigens pas echt van niveau als hij niet constant de rommel van andere op moet ruimen. Schöne moet je overigens niet meer op willen stellen. Erger me kapot aan die vent. Constant de fout bij z'n ploeggenoten leggen terwijl hij er geen kut van kan.

    En dan heb je Veltman. De man waarvan ik jaren geleden dacht dat hij de nieuwe centrum verdediger zou worden van het Nederlandse elftal. Mijn god wat maakt die jongen een vreselijke indruk de laatste paar wedstrijden.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Met wel 2 fatale kutwedstrijden in het begin van het seizoen die ons de titel hebben gekost. Je maakt die achterstand niet zomaar goed.
    En Europees gezien ben je ook met anderhalve been uit het toernooi. Knap hoor. Heb je in mei een filmpje aan de wereld getoond waarin je trots vertelt BACK te zijn. 3 maanden later word je in de voorronde uitgeschakeld door het altijd sterke Rosenborg.

    Hoe moet Dolberg zich motiveren dan? Kijk de wedstrijden eens terug, hoeveel bruikbare ballen krijgt hij dan?
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Misschien zou hij niet op ballen moeten wachten maar zich wat actiever met het spel moeten bemoeien? Kan toch ook?
    Tuurlijk heb je gelijk en krijgt Dolberg geen fatsoenlijke bal. Dan zou ik als speler echter nadenken en wat actiever mee gaan doen. Je hebt 2 dribbelaars aan de buitenkant waar je de bal op kan geven? Echter hanteert Ajax, sinds Keizer, dezelfde tactiek. Pomp de bal naar voren en dan zien we wel verder.

    Huntelaar heeft in de laatste minuten meer laten zien dan Dolberg. Vind Dolberg ook niet het type diepe spits of iemand die ballen vanuit de zijkant moet krijgen.
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Vorig jaar eindelijk een trainer die zijn eigen weg inslaat en met een duidelijke visie. De visie van Cruijff! Naar de nutteloze assistenten (het technische hart) werd niet geluisterd en voilà je ziet wat er gebeurt.

    Nu is er weer een trainer die luistert naar de heren Spijkerman, Bergkamp en L'ami en het Frank de Boer voetbal is weer terug! Verschrikkelijk dat dit soort mensen het voor het zeggen hebben bij Ajax. Dan heb je nog een Directeur voetbalzaken die er niks van bakt en we zijn weer terug bij af.

    Ze zijn er in drie maanden in geslaagd al het positieve van vorig seizoen te doen laten verdwijnen. Best knap.
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    :lol:

    CL gemist, EL gemist, eerste competitiewedstrijd verloren en het ziet er gewoon niet uit.


    Maar heb geduld mannen.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Wanneer verkoopt Overmars zich zelf eens aan een andere club? Transfer v/h seizoen dan voor Ajax
     
    Santino en Killamonkey vinden dit leuk.
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Verkopen hoeft niet eens. Wat mij betreft krijgen ze zelfs geld toe!

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
    Tim vindt dit leuk.
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Hebben deze zomer 85 mil binnen gehaald. Maar 6 mil uitgegeven.

    En dan is Veltman nog aanvoerder. En Dijks heeft ineens een basisplek.

    We zijn weer terug bij af jongens.

    Hoe krijg je het als club voor elkaar om je team binnen 3 maanden zo te verneuken.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Er komt nog een return.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sanchez officieel weg.

    Met de overgang is een transfersom gemoeid van 40 miljoen euro, het bedrag kan oplopen tot 42 miljoen euro.
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    En Feyenoord schijnt vanuit het niets Sam Larsson binnen te hebben.
     

Deel Deze Pagina