1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een reactie geven als :') is in dit geval iets wat ik, helaas, vaker zie vanuit jou kant. Sterker nog, ik zie dan liever dat je reageert met "kk terroristen" of "kk debielen" dan dit. Nu insinueer je iets ... en wellicht is dat niet je bedoeling.
    De reactie van @Killamonkey is in dit geval toch begrijpelijk?
    Zulke lafbekken verdienen dit toch gewoon? Of moeten we daar voorzichtig mee omgaan omdat het Islamitische Extremisten zijn? Want stel je voor dat je het beestje bij de naam noemt ... dan word het racisme kaartje vrijwel direct getrokken.

    Dit zijn mensen die inmiddels 13 doden op hun geweten hebben. Mensen die handelen uit naam van een geloof. Gebrainwasht kutjes volk die het nodig vinden om onschuldige levens te nemen ... en voor wat? Voor vergelding wat er daar gebeurd? Misschien, heel misschien, moeten deze mensen bij zichzelf ten raden gaan en zich af gaan vragen waarom de wereld toch zo tegen hun is.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Nee, ik begrijp wel dat als mijn enige respons op de hele berichtgeving een emogif is n.a.v. iemands emotionele reactie, ik mezelf lichtelijk onmogelijk maak. Misschien was het zelfs wat ongepast van me, maar ik hoop dat het me hierboven wel is gelukt om uit te leggen dat dat onbedoeld was.

    De omstandigheden van deze daad (dus: ideologisch geïnspireerd, onschuldige weerloze slachtoffers, terroriserend, etc.) zijn bijzonder. Voor de bestraffing maakt voor mij niet uit of het dan islamitisch of iets anders is, dus ik zie niet echt een racistisch component in de discussie daarover, maar misschien zie ik iets over het hoofd?

    Je onderste suggestie vind ik zorgelijk. Je legitimeert de misdaden die het westen pleegt in islamitische landen, maar net zo min als voor terrorisme, moet er in de wereld ruimte zijn voor de walgelijke uitbuiting die gepaard gaat aan de war on terror industry.

    En vwb bestraffing ben ik tegen onnodig leed voor mensen die je ter dood moet veroordelen.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik duid ook niet op jou beweegredenen ... maar op die van heel veel andere mensen die blind zijn voor deze situaties.
    En over het dik gedrukte, nee. Ik legitimeer niets, althans ... dat denk ik ;)

    Geef enkel aan dat het vaak juist die motivatie is voor een handjevol idioten om zo'n actie als gisteren in Barcelona uit te voeren.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kleine kanttekening dat terrorisme van het Westen zich richt op het uitroeien van de ideologie zelf (met zo nu en dan wat colleteral damage) en het terrorisme van IS zicht richt op onschuldige burers...
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Plaatste bewust de toevoeging industry, want er worden meer belangen gediend dan enkel het uitroeien van een kwaadaardige ideologie ;)

    Ah helder zo, dat las ik idd anders.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2017
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sterker nog, die ideologie wordt alleen maar gevoed door het Westen. Wellicht zelfs ontstaan uit.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Sick he
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben diep geschokt! #PRAYFORTHEA4
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mad
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nu is t raak in.... Finland!
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    An attack in Turku, Finland, has left several injured according to reports. Just one day after the deadly terror attack in Barcelona, Spain, reports of at least one attacker with a knife were reported in Puutori-Market Square.

    According to NBC News, police in the area have told people to stay away from the city center “due to an unfolding security incident.” Authorities have not confirmed whether or not this was an act of terrorism and ISIS has not yet claimed responsibility.
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Alweer een verwarde Fin? Het moet niet gekker worden.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar verder heeft dit allemaal NIKS met de islam te maken.

    [​IMG]
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nope, 18-jarige Marokkaanse asielzoeker. :whistle:

    De dader leeft nog dus we kunnen zijn verhaal wel horen. Maar hey....18 jaar, in wat voor kansloze situatie zit je dan als je tot zo een wanhoopsdaad komt? De daders in Barcelona waren ook al zo jong.
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Bestuurder van busje die 14 mensen doodreed was zelfs 17 jaar jong he, absurd.

    EDIT: Lees nu dat het mogelijk een 22 jarige was.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2017
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Not sure if serious maar die jongeren zaten ws helemaal niet in een kansloze situatie. Alleen al vanwege het feit dat ze in Barcelona woonden. Ze zaten wel in een leefomgeving waar ze gehersenspoeld konden worden met in en in zieke (Islamitische) denkbeelden.
     

Deel Deze Pagina