1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nou hebben... Die kan ook naar Benfica en dat is toch nog iets beter.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Marc gaat van Ajax de rijkste club ooit maken

    Zoveel geld op de bank, en dan speel je met jongens als Dijks en Veltman.

    Wij zijn Ajax, wij zijn de rijkste :+
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Wordt plotseling overal bevestigd dat ie maandag zal tekenen. Benfica is ook leuk. Beter weer sowieso.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Hahaha je laatste zin is wel een leuke :p.

    Achja 40 miljoen na 1 succesvol jaar is ook veel geld, zelfs in deze huidige markt. Toch had ik gehoopt op die 50 miljoen waarover telkens werd gesproken. Ik vermoed wel een rampseizoen upcoming... tja wat zal ik zeggen.. het moet maar eah... het moet maar..
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Huh haha hij gast echt naar Feyenoord? Wtf
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dus dan heeft Feyenoord Boëtius en Larsson voor de linksbuiten positie.. :eek:
    Lijkt me trouwens niet dat Larsson als speler voor in de breedte gehaald is?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Klaas-Jan :D

    Edit: En Huddersfield Town gaat voor het kampioenschap, ik voel het! :+
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2017
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Fucking hell..... Siem de Jong of all players?
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Marc 'we kijken verder dan alleen Nederland' Overmars hahaha
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik snap ook echt niet waarom er constant maar spelers uit het buitenland gevist moeten worden. Je hebt in Nederland genoeg leuke spelers die het niveau van Ajax wel aankunnen.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    En Overmars weigert een bod van 50+ miljoen van Monaco op Dollie. Had dan liever hem verkocht ipv Sanchez. Bij Dolberg moet je nog maar afwachten of het geen Fischer 2.0 wordt... Magoe, goede kans dat Overmars hard to get speelt, Dolberg alsnog verkoopt en dan zegt dat we met Siem de Jong al een vervanger hebben klaarstaan :+

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet dat ik zeker niet de grootste voetbalexpert van Nederland ben, bij lange na niet, ben ik heel eerlijk in en jullie weten dat ook. Echter, 50 miljoen afwijzen op Dolberg en Siem de Jong terughalen. Goeie goden zeg. 8)
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ergens ben ik wel gecharmeerd van Kaj Sierhuis. Mocht Monaco echt 50 miljoen neerleggen, dan kan Overmars niets kwalijk worden genomen en hem verkopen.. Hebben we met Huntelaar een prima eerste spits in huis, wellicht Siem als pinchhitter achter de hand en met Kaj een leuke spits voor daarachter en de toekomst.

    Kan Keizer ook meteen dat gekke idee uit zijn hoofd zetten om met Dolberg én Huntelaar in de spits te spelen.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dolberg niet verkopen voor 50 zou echt, maar dan ook echt, ontzettend dom zijn.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik zou hem zelfs gaan brengen als er 50 miljoen geboden word. Dan word er vanuit de grote clubs nog potentie in die jongen gezien ook ...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mijn gedachte was ook eerst oh god Siem.. eerst Dijks... who's next; Moisander en Vd Hoorn?

    Maar Siem kan denk ik een nuttige breedtemiddenvelder zijn in deze selectie. Is al wat verder op leeftijd, kampioen geworden, speelde altijd wel goed Europees.. ik vind het wel positief.

    Dolberg moet je voor 60-65 gelijk verpatsen.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dolberg voor 30-35 zou al een instant sell moeten zijn imo
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dit.

    En waarom niet Siem de Jong in juni/juli al halen?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat ik dan ook niet echt snap, zal wel voor het geld zijn: Waarom gaan spelers als de Jong dan op avontuur naar het buitenland, komen via PSV weer terug naar Nederland om vervolgens weer bij Ajax te eindigen. Blijf dan gewoon, dan had je in elk geval beter ervaring op kunnen doen door consequent bij dezelfde club te blijven, dan naar anderen te gaan voor zo'n korte periode met echt niet continu een basisplaats.

    Als je bij dezelfde club blijft, dan zal het op doen van ervaring met het systeem binnen een club sneller en beter gaan , althans dat denk ik, dan steeds korte periodes wisselen van club is mijn idee. Naar mijn idee is het voor sommige voetballers gewoon niet goed om korte periodes naar een buitenlandse club te gaan, spelers als de Jong hadden in mijn ogen beter bij een club als Ajax kunnen blijven, tenzij er op dat moment totaal geen plaats was.

    Als dat laatste het geval was, dan had de Jong beter gewoon in de Nederlandse competitie moeten blijven. Ik denk nu niet dat hij zijn eerste periode bij Ajax zal evenaren.

    Excuses als ik het totaal verkeerd heb, probeer enkel en alleen mijn bevindingen op de laatste ontwikkelingen in het Nederlandse voetbal uit te leggen en te overdenken, waarbij ik een voetballer als Siem de Jong slechts als voorbeeld gebruik.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ambitie heet zo iets
     

Deel Deze Pagina