1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zowel Alcanar als Ripoll liggen niet in de buurt van Barcelona.
    En hoezo kun je niet in een kansloze situatie zitten in Barcelona? Genoeg buitenwijken net als andere grote steden als Parijs, Londen etc.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is voor onze standaarden misschien kansloos, maar nooit een situatie die zo kansloos is dat je maar andere mensen moet vermoorden.

    Even een wtf nieuwsbericht van onze zuiderburen

    http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onder...n-bedreigen-hen-met-vinger-over-de-keel.dhtml

    Geen woorden voor hoe bizar dit.

    En ondertussen hoor je islamitische organisaties zelden wanneer je dat verwacht dan wel hoopt maar op het moment dat een haatimam een gebiedsverbod krijgt is de actiebereidheid ineens vele malen groter.

    https://nos.nl/artikel/2189067-islamitische-organisaties-veroordelen-gebiedsverbod-haagse-imam.html

    en het zou me niks verbazen als we weer een aanslag te pakken hebben:

    https://nos.nl/artikel/2189074-auto-rijdt-met-opzet-in-op-bushaltes-marseille-zeker-1-dode.html

    edit: En blijkbaar in Surgut nog zo'n malloot:
    https://www.rt.com/news/400308-russia-knife-attacker-identity/

    Twee in Spanje, één in Finland, mogelijk 1 in Frankrijk en nog 1 in Siberië. Gezellige week!
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2017
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat ze zich niet laten horen op momenten dat je het verwacht kun je nog betwisten maar dat ze een gebiedsverbod veroordelen van een imam met radicale gedachtegoed is zeer zorgelijk te noemen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben het met je eens. Ik verwacht absoluut niet dat elke moslim zich steeds moet verdedigen voor elke vreselijke actie een andere moslim uit haalt. Dat is niet redelijk. Echter het valt wel heel erg op dat een dergelijk aantal organisaties wel in 1x volop reageren bij een dergelijk gebiedsverbod van 1 enkele imam.
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ze veroordelen als ik het goed begrijp de juridische gang van zaken, die niet zou corresponderen met het recht.

    Ik ben benieuwd of de organisaties zich ook over terrorisme uitlaten, is nu nergens uit op te maken dat ze zich daar niet tegen uitspreken toch?
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Quote uit bovenstaand artikel
    Grote kans dat daar een groot drama voorkomen is als ik zoiets lees. Toch niet de hele terreurcel dood?
     
  10. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    En niet alleen in de buitenwijken... vriendin van me heeft gewoon in een zijstraat van de Ramblas...en daar was het ook een kansloze situatie, drugs hoeren afpersing aanranding was de orde van de dag(avond/nacht)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    https://www.geenstijl.nl/5138226/po...tlekken-naam-suikerspiegelchauffeur/#comments

    Terecht stuk van Geenstijl over de aanrijding op Amsterdam CS. De politie heeft hier heel hard gefaald. Waar anders geen kans ongemoeid wordt gelaten om nationaliteit en achtergrond ongenoemd te laten wordt het hier wel gedaan want 'Hiermee worden sentimenten en tegenstellingen aangewakkerd in een samenleving die toch al onder spanning staat.'

    Dit is nu juist de reden dat ze wel eerlijk hadden moeten zijn. En daarnaast ook veel kritischer. Hoe kan het dat deze man al eerder werd aangehouden? Waarom heeft geen enkele camera wat opgenomen? En hoezo is de kous af met suikerziekte? Het lijkt me nogal onverantwoordelijk om met suikerziekte tijdens rammadan achter het stuur te kruipen. Dan ben je minimaal extreem nalatig.

    Juist door dit soort idioot gedrag van de politie wakker je de tegenstellingen aan en krijg je nu de reacties 'zie je nou wel'
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En nu blijkt de aangehouden man in een Spaans busje helemaal niets te maken te hebben met heel die situatie...
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nee hij was gewoon dronken hahahah
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die rijdt nu nooit meer met een slok op achter het stuur.
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Burgemeester Venetië herhaalt: 'Wie hier Allahu akbar roept, wordt direct neergeschoten'
    De rechtse burgemeester van Venetië, Luigi Brugnaro, wil korte metten maken met potentiële terroristen. Wie het drukke San Marco-plein oprent en daarbij 'Allahu akbar' roept, zal volgens Brugnaro na drie stappen worden neergeschoten. Volgens hem kan op deze manier de kans op een aanslag flink worden verkleind. 'Wij letten heel goed op', waarschuwde de burgemeester.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Brr enge uitspraak
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ook wat uitlokkend, zou ik zelf vrezen voordat ik zoiets als burgemeester ga roepen.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap je zin niet :+

    Wat een slechte uitspraak van de burgemeester. Zo creëer je een leefomgeving gebaseerd op angst en zonder ratio.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Bedoelde dat het je zo isis uitdaagt, wat mij niet per se handig lijkt.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach, die Burgemeester denkt handig te zijn.
    Iedereen die het in de mond neemt word ter plekke dood geschoten.

    Geeft ISIS toch gewoon instructies mee aan hun boeven? "Hey, dat niet roepen. Roep maar ... "TIJD VOOR TELETUBBIES".

    Beetje macho gedrag van deze meneer. Dat terzijde. Hoe the fuck ga je strijden tegen iets waarvan je niet eens weet wie het zijn?
     

Deel Deze Pagina