Welke sport?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pudding3d, 3 jun 2003.

  1. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bij Aqua Novio '94 cap nr 12
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit op basketbal. gewoon veel 'teamplay' en als ej wilt kan je af en toe nog leuk egoën
     
  3. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben veel stoerder ik ben een samoerai!!
    Sinds januari doe ik aan shinkendo errug leuk, maar laatste
    tijd trainingstijden (zaterdagochtend) moeilijk te combineren met werk (barkeepster).
    Maar nemesis, een jongen die op paardrijden zit dat komt over het algemeen volgens mij niet zo heel veel voor, of ben ik nu gek?? En wat een boel tennissers zeg. Om eerlijk te zijn ken ik niemand die op tennis zit, wel heel veel hockeyers, waterpoloosterren en natuurlijk voetballers. Misschien dat er weinig mensen in mijn omgeving zijn die er voor uit durven te komen dat ze op tennis zitten. Of dat de veluwe niet zo tennisvriendelijk is.
    Verder heb ik zelf jarenlang aan volleybal gedaan totdat ook ik geblesseerd raakte. En aangezien volleybal toch bij uitstek een meidensport is het toch ook weer bijzonder dat hier op het forum iemand rondloopt die volleybalt.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik rij western.. Daar rijden ook wat meer mannen/jongens als bij b.v. dressuur.. (en nee western is geen cowboytje spelen ;) )
    dit is de disipline die ik rij http://www.nrha.com/ (reining)

    En idd bij dressuur komt het ook wat minder voor dat mannen rijden.. en aangezien dressuur het paardrijden is wat veel mensen in gedachte heeft vinden wel meer het vreemd dat ik paard rijdt. (ok deze zin is een beetje onlogisch geworden :) )
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2003
  5. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm, badminton , vanaf volgend jaar wil ik iets van een vechtsport/verdedegingssport gaan doen. weet allen nog niet wat.

    iemand een idee?
     
  6. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Ik doe momenteel aan [/b]karate! Ik raad dit je cker aan...
     
  7. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    hiero voetbal en zaalvoetbal , zaalvoetbal is zkr vet
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    zit op tafeltennis _O_ _O_

    in het 1ste :cool:
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe breakdance maar dat zie ik meer als lifestyle.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het hier nog niet gezien maar ik doe aan fitness...

    vooral conditie-training... ik probeer mezelf te dwingen telkens fysiek sterker te worden...

    en het is wel jammer dat hierbij geen vorm van competitie is, maar ik doe het uiteraard ook alleen voor mezelf, voor competitie ga ik wel een potje amateur-pootballen (voetballen :D )

    *zit nog in zn trainingsbroek en shirt te posten :D )
     
  11. nielzo

    nielzo Guest

    Nou ik doe aan Snowboarden (als dat bij sporten hoort) en skaten (dus niet inline maar Aggressive, dat houd gevaarelijke dingen in) en ik ga op karate maar kickboksen lijkt me ook wel iets voor mij maar mn vader vind dat niet goed want hij vind dat te agressief :mad:
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    goh :{ en dat vind je gek? ;)

    haha je vader wil je gewoon beschermen O-)
     
  13. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    nouu..... ik zag deze thread ff en ik dacht laat ik ook maar ff posten.......

    Ik zit dus op voetbal en dat is echt heel vet
    alleen wat ik echt zo k**(sorry weet geen ander woord ervoorO-) )
    vind is dat je positie word bepaalt door je trainer
    en ik werd het vorige seizoen maar fftjes linksback (linksachter = verdediging)
    maar daar was dus nix aan, ik zit óók op voetbal om lol te hebben maar daar heb ik echt geen een wedstrijd 'lol' aan beleeft
    het is gewoon niet leuk voor mij
    gewoon ergens op het middeveld of ergens voor was prima geweest maar nee hoor....... dan zou ik lol hebben en dat mag niet hé:cool: |:-

    het leuke eraan is dat je lekker een balletje kan schoppen en kan dollen;) nou dan voel je je heel wat hoor als je iemand dolt, het is gewoon een lekker gvoel;)

    maar ik zie dat er weinig voetballers zitten op dit forum,,,:{

    maja,
    greetz,

    Badkiller...
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    tja, je moet natuurlijk ook bedenken dat de trainer resultaat wil. En als jij niet goed speelt op het middenveld, of jouw trainer dat denkt, zet hij jouw op de positie waar jij het best speelt...

    ikzelf hou ook van een balletje trappen hoor ;) alleen niet in club-verband... lekker amateuristisch :)
     
  15. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    zaalvoetbal is zkr vet ja _O_

    Moet morgen weer een wedstrijd spelen :9
    En lekker veel acties en panna`s maken }:]
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier nog een voetballer, die ook vaak back speelt.

    Maar ik vind dat zelf helemaal geen ramp, juist erg leuk. Lekker er overheen gaan en die aanvaller pissed maken (aanvallers hebben een hekel aan verdedigen) :)

    Moet ik wel zeggen dat ik aardig hoog speel (2e klasse zondag), dus dan heb je altijd wel wat te doen en is zelfs back spelen niet saai...
     
  17. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Fitness 3x per week en doe free style fighting.
    dat is zeg maar alles mag, alle technieken dus.
    het lijkt een beetje op american wrestle alleen dan anders.
     
  18. Puntopower

    Puntopower Scheurneus

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaalvoetbal!!

    _O_ _O_ _O_
     
  19. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Yiu yitsu is ook ruig hoor.....het verschil ertussen is volgens mij dat je bij karate bij zekere banden plankjes moet doorslaan? Dat niet echt bij y-y. Wel met messen vechten(y-y), maar dat is alleen voor de hogere banden.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit nu al een jaar of tien op voetbal maar heb dat nou wel gehad. Zat eerst te denken aan kickboksen of freefight maar ga nu waarschijnlijk Krav Maga doen. Dat is een vechtsport die het israelische leger beoefent.
     

Deel Deze Pagina