1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    [​IMG]
     
    Jorrie en rubenpol007 vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik wel. Ben verkouden.
     
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik irriteer me aan het gras bij pes lijkt wel kunstgras ;) ja na de demo's te hebben gespeeld ga ik voor fifa
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het enige wat ik grafisch jammer vind, dat er geen dynamisch weer in zit. Dat je de schaduwen verplaatsen ed. Niks extreems, maar toch. Harde regen, iets zachter, etc. Wellicht volgend jaar. Je ziet het immers nu ook bij de race-spellen.
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Klopt dat had ik er eigenlijk vorige seizoen al in verwacht jammer dat ze dat nog niet gedaan hebben.
     
  6. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Hebben jullie niet dat Legendarisch echt te makkelijk is? Ik win alleso_O
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Valt wel mee, zeker de eerste potjes waren toch echt even zoeken en wennen. Er zit straks ook nog Ultimate in, dus zal wel meevallen.
     
  8. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Een hoger niveau van computer?
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ja, zoiets. ;-)
     
  10. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ok ik wil even zo goed mogelijk voorbereid zijn. De 21e kan ik via ea access dus al 10 uur spelen. De 26e gaat mijn preorder in. En dan komt ook nog de webapp. Kan ik op de webapp packs openen voordat ik uberhaupt de game kan spelen? Of kan dat pas de 21e, als ea access live gaat?
    Wil namelijk zsm veel coins hebben.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Die paar dagen gaan je echt niet super veel helpen. Meeste verdien je tijdens de grote FUT events,....

    https://www.fifauteam.com/fifa-17-promotions-offers-guide/
     
  12. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan geen bron hiervan vinden, ben benieuwd hoe je hier aan komt dan.
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie tactiek zodra de webapp er is om dan zo snel mogelijk coins te behalen? De 1 zegt wachten met de packs openen, de ander zegt conditie kaartjes inslaan en verkopen als de weekend league er aan komt. enz.
     
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb voor 70euro fifapoints gehaald,denk zoveel mogelijk drachten.Als ik er vaak 1ste ronde uitvlieg dan kap ik ermee en ga ik packs openen.Ga niet nog langer wachten op Otws,woensdagavond Dybala en Aguero inform dus heb liever hun dan een Otws :thumbs:
     
  15. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die gehaald? En als je geen zin hebt om geld er in te steken wat is dan een goede manier?
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weekend League spelen. Ik vind traden en al die trucjes met bijv. fitness kaartjes op het goede moment kopen om ze dan met winst te verkopen nooit zoveel aan. Gewoon lekker spelen en met WL verdien je altijd prima :thumbs: Voor mij de leukste manier iig. Krijg je misschien niet de beste teams maar heb zo vaak genoeg Div1 gewonnen in FIFA 17.
     
  17. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Dit is een moeilijkheidsgraad die in FUT altijd te kiezen was. Ik denk dat hij daar op doelde.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Weet iemand toevallig of Online Seasons in FUT dit jaar ook dedicated servers heeft net zoals de Daily Knockout en de Weekend League? Seasons was echt onspeelbaar voor mij in Fifa 17.
     
  19. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ahh oke, dat heeft dus niks te maken met het niveau van de computer in wedstrijden.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, is standaard. Verschil is de chemistry tussen de spelers. Dit is door enkele sites getest.

    ps. van mijn tel dus google miet lukken. ;-)


    Jawel, het is een moeilijkere graad van de AI. Moet zeggen dat ik niet super veel verschil merkte. Echter ballen komen bij de AI vaker aan, gaan vaker goed!
     

Deel Deze Pagina