Ik irriteer me aan het gras bij pes lijkt wel kunstgras ja na de demo's te hebben gespeeld ga ik voor fifa
Het enige wat ik grafisch jammer vind, dat er geen dynamisch weer in zit. Dat je de schaduwen verplaatsen ed. Niks extreems, maar toch. Harde regen, iets zachter, etc. Wellicht volgend jaar. Je ziet het immers nu ook bij de race-spellen.
Klopt dat had ik er eigenlijk vorige seizoen al in verwacht jammer dat ze dat nog niet gedaan hebben.
Valt wel mee, zeker de eerste potjes waren toch echt even zoeken en wennen. Er zit straks ook nog Ultimate in, dus zal wel meevallen.
Ok ik wil even zo goed mogelijk voorbereid zijn. De 21e kan ik via ea access dus al 10 uur spelen. De 26e gaat mijn preorder in. En dan komt ook nog de webapp. Kan ik op de webapp packs openen voordat ik uberhaupt de game kan spelen? Of kan dat pas de 21e, als ea access live gaat? Wil namelijk zsm veel coins hebben.
Die paar dagen gaan je echt niet super veel helpen. Meeste verdien je tijdens de grote FUT events,.... https://www.fifauteam.com/fifa-17-promotions-offers-guide/
Wat is jullie tactiek zodra de webapp er is om dan zo snel mogelijk coins te behalen? De 1 zegt wachten met de packs openen, de ander zegt conditie kaartjes inslaan en verkopen als de weekend league er aan komt. enz.
Ik heb voor 70euro fifapoints gehaald,denk zoveel mogelijk drachten.Als ik er vaak 1ste ronde uitvlieg dan kap ik ermee en ga ik packs openen.Ga niet nog langer wachten op Otws,woensdagavond Dybala en Aguero inform dus heb liever hun dan een Otws
Waar heb je die gehaald? En als je geen zin hebt om geld er in te steken wat is dan een goede manier?
Weekend League spelen. Ik vind traden en al die trucjes met bijv. fitness kaartjes op het goede moment kopen om ze dan met winst te verkopen nooit zoveel aan. Gewoon lekker spelen en met WL verdien je altijd prima Voor mij de leukste manier iig. Krijg je misschien niet de beste teams maar heb zo vaak genoeg Div1 gewonnen in FIFA 17.
Weet iemand toevallig of Online Seasons in FUT dit jaar ook dedicated servers heeft net zoals de Daily Knockout en de Weekend League? Seasons was echt onspeelbaar voor mij in Fifa 17.
Yep, is standaard. Verschil is de chemistry tussen de spelers. Dit is door enkele sites getest. ps. van mijn tel dus google miet lukken. ;-) Jawel, het is een moeilijkere graad van de AI. Moet zeggen dat ik niet super veel verschil merkte. Echter ballen komen bij de AI vaker aan, gaan vaker goed!