PCARS GT4 - Porsche Cayman Cup | #1

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 2 okt 2017.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Net zoals ik niet van "WietHok" af kom?? Dan is dat vast een NEE

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    dan moet je wel het hele bericht lezen: alleen hard slicks hebben volgens hem geen grip in bocht 3 op Fuji. Dus dat zegt niks over bugged zijn van de banden.

    "Back in the Cayman
    All terrain no problems. Compared to hard slicks almost infinite grip. Wets infinite grip. Soft infinite grip. Hard slicks no grip in turn 3...."
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Toch ga ik het zo proberen op de cup banen voor ons, als het op 1 baan zo is dan kan het dus ook meer banen zo zijn

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  5. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    ik probeer er zoveel mogelijk bij te zijn, met hooguit 1 uurtje er nu in zal ik nog wel veel moeten oefenen!
    #170 voor mij! (als die in de verdere pagina's niet al is gekozen...:))
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Lekker bezig @Kimi NL!

    Begin vanavond gelijk met oefenen op Zolder!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Op zolder niets mis met de harde band

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je bent opgenomen in de startpost. Welkom terug!
     
  9. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    yoloswag, doe mij maar die #97. Thanks voor organiseren Kimi
     
    Kimi NL, ColdzeroNL en Rossi46 vinden dit leuk.
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Hoe zit het met de weersomstandigheden? Fixed weertype of halverwege ook kans op regen?
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bij de Endurance op Laguna Seca van 70 minuten is een overgang in weer en omstandigheden wel heel erg mooi en interessant. Zeker de eerste races doe ik gewoon fixed op 13.00 uur en 16.00 uur zoals bij de vorige cups. Overgang van weer is daar ook niet in te vinden.

    Mochten er regenraces zijn, dan wordt dit de eerste race zodat de practise/kwalificatie ook in de regen plaatsvind voor extra oefening.
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]
     
  14. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Reed lekker gisteravond! Wel even wennen zonder race lijn maar merk dat je "voorzichter" rijdt dus niet altijd last minute breaking.
    Wel raar dat er bij sommige de motor werd opgeblazen, geeft denk niet echt een super leuk effect in de cup of we moeten ervoor zorgen dat bij iedereen de radiator op 100% open staat.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Is ook nogal afhankelijk van de rijstijl, omstandigheden en schade.
    Met 5% schade op Brno kreeg ik geen motorschade, maar met 2% op Circuit de Americas wel.

    Daarnaast is het terugschakelen funest voor motorschade, dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat het aan de radiator ligt.

    Zelf pas ik niets aan aan de radiator setting. Wel heb ik mijn Engine braking naar boven geschroefd dat misschien ook het schade beperken in de hand speelt. Daarnaast schakel ik bewust anders als bij de Pcars1 cups. Waar ik het schakelen ook al rem gebruikte.


    TL;DR - Eigen verantwoordelijkheid.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij was het gewoon mijn eigen schuld. Had de radiator van 75 naar 65 geschoven. Weet niet of ik voor schade had. Ging bij mij overigens wel erg snel. Van 0 naar 100 damage in slechts 5/6 bochten.
     
  17. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Persoonlijk denk ik dat het een bug is, had eerst een volledige race uitgereden met radiator op 50% maar daarna op Laguna Seca ging 't mis.
    Eerst anderhalve ronde gereden terug de pit ingegaan en toen stierf mijn motor 2 bochten na de corkscrew.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik meld me bij dezen graag aan!
    EDIT: Graag met #170
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat moet je vechten met Sv3nnie, want die heeft #170 al.

    Deelnemers:
    #033 - Wiethok
    #050 - Hills
    #087 - Rossi
    #088 - Racerblade
    #097 - Crookk
    #170 - Sv3nnie
    #181 - Beltoon
    #941 - Kimi NL
    #959 - Dex
    #960 - UnitedArt
    #970 - LoyallRonin
    #973 - Coldzero
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die heeft @sv3nnie al...
     

Deel Deze Pagina