Net zoals ik niet van "WietHok" af kom?? Dan is dat vast een NEE Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik wil de pret niet bederven, maar dit gebakkie blijkt een bug te hebben. All terrain heeft meer grip dan slicks http://forum.projectcarsgame.com/sh...an-GT4-Fuji-Speedway-turn-3-setup-suggestions Hopelijk alleen op die baan en alleen die bocht.. Zo maar eens rondje testen.. Kijken welke banden sneller zijn op onze eerste baan
dan moet je wel het hele bericht lezen: alleen hard slicks hebben volgens hem geen grip in bocht 3 op Fuji. Dus dat zegt niks over bugged zijn van de banden. "Back in the Cayman All terrain no problems. Compared to hard slicks almost infinite grip. Wets infinite grip. Soft infinite grip. Hard slicks no grip in turn 3...."
Toch ga ik het zo proberen op de cup banen voor ons, als het op 1 baan zo is dan kan het dus ook meer banen zo zijn Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
ik probeer er zoveel mogelijk bij te zijn, met hooguit 1 uurtje er nu in zal ik nog wel veel moeten oefenen! #170 voor mij! (als die in de verdere pagina's niet al is gekozen...)
Bij de Endurance op Laguna Seca van 70 minuten is een overgang in weer en omstandigheden wel heel erg mooi en interessant. Zeker de eerste races doe ik gewoon fixed op 13.00 uur en 16.00 uur zoals bij de vorige cups. Overgang van weer is daar ook niet in te vinden. Mochten er regenraces zijn, dan wordt dit de eerste race zodat de practise/kwalificatie ook in de regen plaatsvind voor extra oefening.
Reed lekker gisteravond! Wel even wennen zonder race lijn maar merk dat je "voorzichter" rijdt dus niet altijd last minute breaking. Wel raar dat er bij sommige de motor werd opgeblazen, geeft denk niet echt een super leuk effect in de cup of we moeten ervoor zorgen dat bij iedereen de radiator op 100% open staat.
Is ook nogal afhankelijk van de rijstijl, omstandigheden en schade. Met 5% schade op Brno kreeg ik geen motorschade, maar met 2% op Circuit de Americas wel. Daarnaast is het terugschakelen funest voor motorschade, dus je kunt niet met zekerheid zeggen dat het aan de radiator ligt. Zelf pas ik niets aan aan de radiator setting. Wel heb ik mijn Engine braking naar boven geschroefd dat misschien ook het schade beperken in de hand speelt. Daarnaast schakel ik bewust anders als bij de Pcars1 cups. Waar ik het schakelen ook al rem gebruikte. TL;DR - Eigen verantwoordelijkheid.
Bij mij was het gewoon mijn eigen schuld. Had de radiator van 75 naar 65 geschoven. Weet niet of ik voor schade had. Ging bij mij overigens wel erg snel. Van 0 naar 100 damage in slechts 5/6 bochten.
Persoonlijk denk ik dat het een bug is, had eerst een volledige race uitgereden met radiator op 50% maar daarna op Laguna Seca ging 't mis. Eerst anderhalve ronde gereden terug de pit ingegaan en toen stierf mijn motor 2 bochten na de corkscrew.
dat moet je vechten met Sv3nnie, want die heeft #170 al. Deelnemers: #033 - Wiethok #050 - Hills #087 - Rossi #088 - Racerblade #097 - Crookk #170 - Sv3nnie #181 - Beltoon #941 - Kimi NL #959 - Dex #960 - UnitedArt #970 - LoyallRonin #973 - Coldzero