1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ga je lekker naar Tenerife. Hebben ze patat van Henk en Heineken bier enzo.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Daarom ben je dus single :+
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Volgende week naar Zanzibar :)
     
    Grave vindt dit leuk.
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    No way. Niet vergelijken met die hard-shell meuk die je hier bij Taco Bell krijgt met vunzig gehakt.
    Echte taco's zien er zo uit:
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Paar dagen Dublin volgende week!
    Even het betere weer opzoeken.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heel benieuwd hoe je het gaat vinden. Ben nog op zoek naar een leuke bestemming voor een paar dagen in de kerstvakantie en Dublin staat op de shortlist.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ben er vorig jaar geweest en was best leuk. Ook even in Howth geweest met de trein, ook een leuk plekje om te bezoeken.
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'Best leuk' klinkt niet bijster enthousiast. Hoe lang ben je geweest? Wat had je anders gedaan als het kon? Ik lees hier en daar dat het de moeite waard is om een auto te huren en rond te rijden.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Jorrie is nooit enthousiast.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja ik ben maar een weekend (3 dagen) geweest, dat is eigenlijk te kort om écht dingen te zien. We hebben een dag niet zoveel gedaan, had dan liever wat meer activiteiten gedaan dan alleen wat doelloos in de stad rondlopen.

    Alhoewel de kroegen wel top waren, lekker aan de Guinness en live muziek horen :D
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor de reply. Het heeft mij verder totaal niet geholpen om een besluit te maken, maar toch dankjewel. :D
     
    Metal Mark en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Gaan vier dagen, gaan sowieso naar een voetbalwedstrijd. Bohemians Dublin FC - Cork City FC.
    Howth zoals @Jorrie aangeeft willen we bezoeken.

    Verder zullen we de stad niet echt uitgaan vermoed ik. Guinness. Jameson.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ben ook lang weekend naar Dublin geweest met vrienden, echt super. Maar ik denk niet dat je zo'n weekend zoekt/bedoelt: Een wedstrijd hurling bezocht op Croke Park en verder hele dagen in de pubs gezeten. Dat is wel echt geweldig :D
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Jawel Dublin is top man. Hele leuke gezellig stad, veel authentieke kroegen met live muziek, guiness en prima eten. Veel leuke parkjes.Even buiten Dublin inderdaad Howth met echt een prachtige kust zoals je je dat voorstelt van Ierland. Stadje zelf is piepklein maar in haventje komen vaak zeehonden kijken of er iemand vis heeft. Sowieso heeft Ierland een prachtig landschap als je het nog verder wilt ontdekken.

    Enige waar je aan moet "wennen" is dat clubs vrij vroeg sluiten dus je hebt kans dat er om 8 uur in de avond al mensen kotsend buiten lopen. En de vrouwen lopen hoe koud het ook is in minirokjes :thumbs:
     
    Smok3y, Kevf, Garrett en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben een paar jaar geleden op een zaterdagavond in oktober/november in Newcastle geweest..
    Nondedju zeg, precies dat. Wat een chaos was dat. Kut stad verder trouwens.
     
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit weekend in Gent, maar goeie tips voor leuke eettentjes/biertentjes zijn altijd welkom! :thumbs:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    10 november vertrek ik naar Bangkok voor een reis van max een jaar. Onbetaald verlof genomen. BAM!
     
    Tim, Reckuuza, Smok3y en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    _O_ lekker! Fok the system genieten van het leven.
     
    Alexknl en Daz vinden dit leuk.
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Guys! Ik ben op zoek naar een mooie locatie voor vier dagen (lang weekend), 2 nov - 6 november om m'n 1 jaar anniversary te vieren met m'n vriendin. Zag hierboven al Dublin, ook qua prijs goed te doen (95,-) maar ben ook op zoek naar alternatieven. Iets romantisch natuurlijk, ik dacht aan Venetië, of is Geneve ook leuk? Dat is ook te rijden, 8 uurtjes. Ook prima. Overigens lijkt me iets warms ook heel fijn, een Malaga ofzo.

    Zit zelf te kijken op Ryanair, overigens geen ervaring met het goedkoop boeken van vliegtickets. Tips zijn zeer welkom!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2017
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat heeft m'n huidige vriendin er wel bij mn in gekregen! Werk nu 9 jaar full time en die 9 jaar jaar staat op enkele mooie vakantie's na alleen maar uit werk. Dus heb er zin in, ben er aan toe en benieuwd hoe ik alles ervaar. Alles opgezegd en over een jaar zie ik wel weer of er wat te huren valt hier haha
     
    L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina